2024-09-18, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Men då är det ju nästan som att man börjar förstå de som hävdar att Dumpen provocerar fram allt?

Jag vet ju inte hur vanligt det är med barn på KiK, min magkänsla när jag laddade ned appen för att se, var att det är noll. Otroligt sömnig app full av kåta gubbar och chatbotar. Men det har funnits barn på KiK, ett par gäddor har dömts för att ha träffat barn på just KiK. Så helt tomt är det inte alltid.

Men varför gäddor gillar just KiK och inte SnapChat som kryllar av unga är en gåta, kanske har de någon idé om att KiK är säkrare? 🤔
Citera
2024-09-18, 08:32
Medlem
märkligt att han med den ekonomin väljer sig att bosätta sig i en bostadsrätt på västerleden....
Citera
2024-09-18, 09:12
Medlem
Redan för länge sedan talades det om att det endast är dumma gäddor som åker dit. Nu ser man att så inte är fallet. Jag fattar inte.

Finns det framgångsrika gäddor som lyckas "dejta" eller sitter dom och chattar bara utan att någon får resultat?

Svårt att veta. Det man kan göra är att titta på såna som gripits och hur det gått till antar jag?
Citera
2024-09-18, 09:16
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag vet ju inte hur vanligt det är med barn på KiK, min magkänsla när jag laddade ned appen för att se, var att det är noll. Otroligt sömnig app full av kåta gubbar och chatbotar. Men det har funnits barn på KiK, ett par gäddor har dömts för att ha träffat barn på just KiK. Så helt tomt är det inte alltid.

Men varför gäddor gillar just KiK och inte SnapChat som kryllar av unga är en gåta, kanske har de någon idé om att KiK är säkrare? 🤔

Vi har ju diskuterat detta tidigare och Kik var väl en ungdoms/barn-app en gång i tiden men nu har Snap tagit över helt. Snap och TikTok. Jag har som sagt frågat alla tonåringar (yngsta 11 tror jag) jag träffat den sista tiden om de använder Kik och de flesta vet ens inte vad det här men alla använder Snap och TikTok. De som spelar mycket verkar använda även Discord.

Skillnaden är ju att det på Kik finns en massa suspekta grupper man kan gå med i. Det syntes ju på Gäddlogikens (#481) skärm när han visade upp den. "PAPPA BUS", "Mammapappabarn" osv. Andra grupper som dykt upp i chattloggar är såna som heter "För unga tjejer och äldre män", "Pappas tjejer" och liknande. Visst, det kan ju vara så att barn med självskadebeteende vänder sig till sånt men det lär väl mest vara kåta gubbar?

Många gäddor har ju dessutom sagt att de inte riktigt vet hur Snap funkar. Jag kan ärligt säga att det vet inte jag heller. Många är nog rädda för att de ska råka aktivera Snap-kartan så att man kan följa deras geografiska position osv så ja, de kanske tänker att Kik är säkrare?
Citera
2024-09-18, 10:01
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tror att många gäddor även fastnat i KiK då behovet av en app aktualiseras när de redan är kåta och då kan de ju inte slösa bort tio runkminuter på att lära sig hur SnapChat fungerar, utan då jävlar ska det gå undan!

Gällande 482 så har han varit medlem på KiK i mer än 8000 dagar så antagligen har det fungerat förr. Kanske finns tron kvar på att tiderna inte förändras.
Citera
2024-09-18, 10:08
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newcastle76
Gällande 482 så har han varit medlem på KiK i mer än 8000 dagar så antagligen har det fungerat förr. Kanske finns tron kvar på att tiderna inte förändras.

3000 dagar var det - ca 8 år.
Citera
2024-09-18, 10:08
Avstängd
Skelett-Kents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Borde inte Dumpen oftare använda sig av kvinna-som-erbjuder-sitt-barn varianten?

Då får de fast de värsta svinen och dessutom kan de ju få till bättre konfrontationer eftersom "kvinnan" kan möta upp och sedan dyker P & S upp.

Tror de får fast en del barnporrentusiaster den vägen, istället för hoppfulla runkgubbar, om de nu ligger kvar på kik.
Citera
2024-09-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Borde inte Dumpen oftare använda sig av kvinna-som-erbjuder-sitt-barn varianten?

Då får de fast de värsta svinen och dessutom kan de ju få till bättre konfrontationer eftersom "kvinnan" kan möta upp och sedan dyker P & S upp.

Dumpen kanske använder det frekvent, men att de flesta män faktiskt backar ur sånt? Man vill ju tro att det förhåller sig så.
Citera
2024-09-18, 10:24
Medlem
Ozymandias2.0s avatar
Två fina gäddor som halats upp på sista tiden. Lögnare, pedofiler och svin som inte förtjänar någon som helst nåd.

#481 Gäddlogiken, där var det inte många rätt. Står passivt och försöker ljuga sig ur omöjlig situation istället för att lägga benen på ryggen. = IDIOT!

#482 Gladsax, peddo som trålar efter småbarn att våldta samtidigt som han jobbar på skola. Tuff till en början men nära sammanbrott på slutet. Tog nog till lipen när han kom hem.

Hör inte riktigt vad fetto-peddo #482 Gladsax säger, men misstänker: "Mitt liv är över."

Det skulle du ha tänkt på tidigare fetto-peddo.

Hoppas nu att dessa båda gäddors liv slås i spillror, pedofiler ska inte springa omkring och jaga småbarn ostraffat.
Citera
2024-09-18, 10:49
Medlem
Den vidrige #480. Kommer han hamna i Hassans statistik om vilka som tagit sig av daga el blir det utvandring till Finland måntro?
Citera
2024-09-18, 10:51
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
Två fina gäddor som halats upp på sista tiden. Lögnare, pedofiler och svin som inte förtjänar någon som helst nåd.

#481 Gäddlogiken, där var det inte många rätt. Står passivt och försöker ljuga sig ur omöjlig situation istället för att lägga benen på ryggen. = IDIOT!

#482 Gladsax, peddo som trålar efter småbarn att våldta samtidigt som han jobbar på skola. Tuff till en början men nära sammanbrott på slutet. Tog nog till lipen när han kom hem.

Hör inte riktigt vad fetto-peddo #482 Gladsax säger, men misstänker: "Mitt liv är över."

Det skulle du ha tänkt på tidigare fetto-peddo.

Hoppas nu att dessa båda gäddors liv slås i spillror, pedofiler ska inte springa omkring och jaga småbarn ostraffat.

Fyfan alltså, tänk dig en liten 6åring få ta emot hans leverfläcksbeklädda peddokuk med hela hans tyngd över sig. Fatta vad klaustrofobiskt.

Ingenting får mig att hata mer än djurmisshandlare och pedofiler. Lägg till det bögigaste fortskaffningsmedlet på denna jord också, en jävla cykel..
Citera
2024-09-18, 10:57
Medlem
Ozymandias2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Fyfan alltså, tänk dig en liten 6åring få ta emot hans leverfläcksbeklädda peddokuk med hela hans tyngd över sig. Fatta vad klaustrofobiskt.

Ingenting får mig att hata mer än djurmisshandlare och pedofiler. Lägg till det bögigaste fortskaffningsmedlet på denna jord också, en jävla cykel..

Cykla kan han behöva det feta jävla peddot till våldtäktsman, men måste peddot ha en tantcykel?

Scenen när han bryter ihop på slutet är obetalbar. Han förstår att det är slut. Alla kommer att hata och förakta honom fr o m nu.

Ängelholm: 28 232 invånare, dvs omöjligt att gömma sig.

Så kan det gå när man trålar efter små barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in