#480 - del 12
Scrollar runt bland loggarna, lätt att tappa bort sig i de enorma mängderna när man stänger fönstret.
Vet inte riktigt var jag är i chattloggarna nu men det här känner jag inte igen. De pratar om vad de ska äta, vilka skaldjur som är goda osv så jag tror att jag är nånstans här nu. SINNESSJUKA mänger skärmdumpar! Dock ganska vardagligt prat för en gångs skull. Han saknar barnet när hon är ute med en kompis och hennes lur dog. Han ska på en dagsutflykt och kommer inte att kunna svara så mkt. Bild på norrsken. De pratar om datum att ses men har svårt att få ihop det.
Han drama queenar sig och pratar om att han tar tagit bort bilder igår kväll p.g.a. kände sig värdelös. Han drack lite och tänkte dåliga tankar. Han kan inte sluta tänka på henne. "Vi satt och åt igår...tänkte på dig..."
Han är på dagsutflykten, vill ha henne, är frustrerade att han inte kan träffa henne. Han är inte deppig, en tråkig dag bara. De pratar om att barnet ska ta en flaska vitt från vinkylen, han ser heslt att hon inte häller i sig en flaska vin, han vill inte att det ska hände henne nåt, han bryr sig. Dock tipsar han om att riesling är lättdrucket. Han säger att hon och flaska vin inte går ihop. "Ja, vin är ganska vuxet" Han tipsar vidare om att man kan blanda med fruktsoda. "Du bor i mina tankar bara så du vet..."
Barnet är ute men eftersom hon läser vill han dela en tanke. Hon ska titta upp, hon ser stjärnor, han ser exakt samma stjärnor från sin balkong, fastän de är på olika platser så är de ändå tillsammans. <3
"Kollar du på stjärnor?...Min famn saknar dig"
Han verkar sitta hemma en helgkväll, barnet promenerar hem efter fest, han berättar att han har tänkt mycket på henne, på hur mycket han gillar henne, på hur fin hon är. Lite känslomässigt dravel om att han tycker att det är konstigt att man kan sakna nån man aldrig har träffat. De pratar om att det kanske kan ses nästa vecka. Han längtar jättemycket, känner sig dum som tvekat tidigare.
Nu säger barnet att det väl inte ens har pratat i en månad. Sjuuuuka mängder meddelanden!
"Det är just det där som gör dig äldre än du är..." Ytterst oklart vad han menar faktiskt.
Just nu gör det ont att han inte får vara med henne så han förstår lite hur hon känt när hon sagt att hennes kropp skriker efter honom. "Vill inte vänta mer...Vill ha dig...Får jag se dig?"
Morgonen efter fortsätter lite vardagligt bra. Hon är en godbit, han tänker på henne osv. Han groomar på ordentligt. Hon bor i hans tankar, hon är så söt, han blir glad av henne osv. "Vill vara med dig så du mår bättre <3"
De pratar om vilka datum de skulle kunna ses. De har svårt att få ihop det. "Pluttis...Sötnöt...Loppan" Men sötnöt är bästa ordet för henne. Hon vill inte visa bild, fick mens i morse och har ont. "Ja, det kan jag hjälpa dig med" (Ne) "<3 Tack för att du berättade" "Spelar ingen roll vilken vecka det är, vill krama dig ändå"
Personlig fråga! Han undrar om hon använder smycken. "Bara nyfiken...vill veta mer om dig bara" Så dags nu det här med att veta mer om barnet? Han borde gå tillbaka och kolla sina egna chattloggar. I början när man ska försöka lära känna varandra pratar han om att hon ska knulla sig med en hårborste.
Dagen efter inleds med en massa menlöst gull men sen så har han bra och dåliga nyheter. Den 11:e måste han förmodligen till jobbet men han kan dra efter 9 så han kan vara hos henne 10-10.30 och stanna resten av dagen. Troligen 11 september han pratar om givet tidigare bilder på norrsken. "Så långt dit bara" Han skriver att chefen försvann på möte så nu kan han bry sig om henne istället. Han skriver att han inte kan ha telefonen framme för mycket när andra ser. Imorgon ska han jobba hemma, då ser ingen. Löjligt snack om vem som ska styra spellistan när de ses. Prat om middag. Kanske kan de ses en kort sväng på torsdag? Han saknar henne. Samma snack igen - hur kan man känna nåt för nån man aldrig har träffat? Personlig fråga! Favoritfärg? De pratar om det blir vissa missförstånd i skrift. "Försöker undvika att prata sex med dig den här veckan, känns inte schysst att göra dig sugen"
"Förlåt att jag är flummig och fånig ibland...tycker det är svårt att hitta ord för oss bara" (Hur då? Vadå hitta ord?) "Ja men du vet...vad är det man känner och hur...Vad är vi?...Vad kan vi bli?"