Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-19, 08:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"Jag vill inte va me på de här!".
Inte bara gädda, lipsill också...

Citera
2024-09-19, 08:16
Medlem
PROLIFICs avatar
#480 - del 13

Vardagsprat om vad de gjort under dagen. Han har som vanligt tänkt på henne. Barnet kallar honom för Niklas. "Du..." (Jag?) "Mm" (?) "Måste erkänna en sak...förstår om du blir extremt besviken...det är en sak jag inte varit ärlig med...jag heter inte så...men jag hoppas du förstår varför jag inte varit ärlig när jag berättar varför" (Eh va? Asså idiot. Fråga dej om du var ärlig å du sa ja) "Det är det enda...och jag har inte tänkt så mycket på det eftersom vi inte använt namn så mycket. Hoppas du ändå kan förstå mig när jag berättar varför...Ville inte vara öppen med det i början...visste ju inte vem du var och om jag kunde lita på dig. Sedan gick tiden...vi använde inte namn så mycket så jag tänkte inte på det. Förlåt. Säg något...eller vill du vara? Hoppas du ändå inser hur mycket jag tycker om dig och bryr mig om dig"

Det är alltså här barnet får reda på att han ljugit om sitt namn. Det är som sagt svårt med datum på Snap så jag vet inte när i tiden detta är. Dock långt in i konversationen. Barnet svarar att hon är besviken och att hon ville att han skulle vara ärlig.

Han förstår henne. Nåt maskas. Han tycker så jävla massa om henne. Skulle han lägga nästan all tid dygnet runt på henne annars? Han visste inte att det skulle bli så här seriöst, han är besviken på sig själv, förstår om hon inte vill veta av honom men han tycker att de har nåt bra ihop. Barnet säger att det är svårt att lita på honom nu. Tvivlar hon på att han bryr sig om henne? Skulle han annars skriva varje morgon, dag och kväll? . Han säger förlåt och hoppas att hon fattar. Nä, det gör hon faktiskt inte. "Jobb, bostad, privatliv...Allt annat stämmer"

Hon frågar vad han heter. Svaret maskas så jag antar att han är ärlig. Han skriver att hon inte kommer att tro honom nu heller. Barnet undrar vad det är för namn. Han erbjuder sig att fota sitt körkort, kan visa det för henne när/om de ses. Han vill inte att nån med onda avsikter skulle känna till hans identitet. Han smörar på med sötnöt, hjärtan och annat.

"Har faktiskt tänkt på dig och mig...jag tänder på dig, det vet du...men på sätt och vis önskar jag att v vi kanske inte ligger första gången...Vill inte att du tror att jag bara vill en sak med dig...vill ge dig närhet, och jag vill ha det också" (Okej) "Händer det så händer det...Men du är värd mer" (Vadå mer) "Ja...du är inte bara ett hål...Vill inte utnyttja dig...Men vill mysa också...prata med dig" (Mm) "Är jag flummig igen?" (Ne) "Vad vill du med oss?" (Vet it dd) "Vill hänga med dig, ha mysigt, ha kul"

Han vill känna på henne överallt, han tänker på henne hela tiden. Han frågar vad hon vill att de ska göra, som inte är sex. Hon vet inte, fattar inte riktigt vad han menar, hon har inte haft så mycket närhet. Han vill ge henne det. Han säger att hon ska fundera, frågar om det känns bättre nu. Jo. Hon tycker att det är trist att hon bara går i åttan - det kan inte bli nåt seriöst. "Inte just nu iaf, inte öppet, men vill träffa dig för att känna hur allt känns" (Mm, du e ju upptagen me) "Ja, just nu iaf" Nåt maskas - det barnet skriver. "Jag vet inte heller vad vi är...eller kan bli...Det känns ju nästan som att vi har ett slags förhållande...men ändå inte"
Citera
2024-09-19, 08:18
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Jag vill inte va me på de här!".
Inte bara gädda, lipsill också...

Fritidspedagog.. Får "elevassistent"-vibbar av honom. Har svårt att åldersbestämma honom också. Är han 25 eller 40?
Citera
2024-09-19, 08:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Fritidspedagog.. Får "elevassistent"-vibbar av honom. Har svårt att åldersbestämma honom också. Är han 25 eller 40?
Aldrig sett en mindre tränad kropp, han kan aldrig gjort en enda situp. Håller med, the typiska elevassistent-utseendet...

Citera
2024-09-19, 08:43
Medlem
HaroldSnepstss avatar
483.
"Jag vill gärna ha kvar mitt jobb" Underbar underhållning.

Som någon skrev tidigare är han svår att åldersbestämma. Jag gissar runt 30 men han skulle lika gärna kunna vara 18.
Citera
2024-09-19, 08:44
Medlem
Gädda 483

Namn. Samma som katten Gustaf fast med v.
Efternamn. Skådespelaren Thorsten född 1961.
Dock inget c.

Ålder. 1988.
Ort. Falun.

Vissa går i trasiga skor ur Idol 2011.
Citera
2024-09-19, 08:47
Medlem
#483 är 34 år enligt chatloggen, men beter sig som en 18-åring som för första gången får en utskällning av sin mamma 🤔
Citera
2024-09-19, 08:48
Medlem
Silltunnas avatar
483 verkar vara en känslig typ. Han är nog knappast i toppform nu. Gissar på psykakuten innan dagen är slut.
Citera
2024-09-19, 08:58
Medlem
Är #483 släkt med massmördaren med samma efternamn från samma ort?
Senast redigerad av detfarinteplats 2024-09-19 kl. 09:01.
Citera
2024-09-19, 09:15
Medlem
blompissares avatar
Det satt inte dumt med en nyfångad gädda såhär på morgonkvisten. Blev lite variation och sinneshöjande till morgonkaffet. Sedan som lök på laxen var det en en gädda som tåls att grotta ner sig lite i.

Ger mig härliga barndomsminnen från S.M.A.S.H när jag tittar på gäddan.
Senast redigerad av blompissare 2024-09-19 kl. 09:17.
Citera
2024-09-19, 09:20
Medlem
Gädda #464

Det verkar som doktoranden lämnat studentbostaden i Stockholm och flyttat in i föräldrarnas lägenhet i Linköping. Bytte adress för 10 dagar sedan
Citera
2024-09-19, 09:22
Medlem
Att inte #483 blev misstänksam när småtjejer blir galna i hans tjocka kropp och tjatar om att träffas för sex. Det är för bövelen alltid motsatsen som gäller, männen som jagar det motsatta könet. Han själv var så ovillig att han i sista sekund skyllde på klassikern huvudvärk. Undrar om det "bara" var bilder han fiskade efter initialt, men lät sig övertalas till en träff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in