2024-07-02, 14:16
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Ja det är väldigt märkligt att hon stannar kvar hos en man som vill våldta barn och kissa dom i munnen. Nästan så man undrar hur denna kvinna är funtad.
#371.

Jag undrar också, särskilt när dom har vad jag vet en dotter som är liten... Hade det varit min man hade jag hivat ut skiten omgående!
Citera
2024-07-02, 14:17
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, alltså. Vad är det för jävla fel (utöver det uppenbara - gädderiet)? Den här gäddjäveln reducerar språket så man ibland inte ens fattar vad fanskapet försöker säga.

Vi kan ses det är klart
Gillar du gammal gubbe
Du är ju inte oskuld så du kan ju knulla
Tar du betalar
Dricker du sprit
För gubbar som mej hihi
Killar gillar jag inte hihi
Tjejer är snällare
Gillar barn
Min dotter är lika gammal som din mamma hihi
Var skall ho

Och så äcklar han sig och frågar om mammans pojkvän "tar hand om" barnet. Ja, det gör han. Köper saker till henne och syskonen. Peddoface undrar om han inte gör nåt annat. Nej, de har inte sex. Han är bara snäll.

Jag har inte med mitt barn (här menar han antagligen att han inte har sex med sitt barn, ingen glasklar formulering)

Han chattar lite med någon annan tjej med det blev inget av det. Hihi.

Jag har haft barnbarn här in din ålder
Har dom inte nuja vill.se dej
Bild på dej utan tröja
Ha tröjan på.men vill se brösten
Inget tagit det lungt är lite k ("lite k" är antagligen lite kåt?)
Är du

Barnet svara ja och han skickar skrynklig penisbild med vitt risigt hår. Hudfärgen och spänsten på penis får det att se ut som en obduktionsbild.

Och så en obegriplig konversation som troligen betyder att han inte runkar just då, det är nåt barnet "skäll" göra på söndag.

När barnet inte svarar på hela dagen kommer ett "du pratar inte".

Och så äckliga snacket om barnets kusiner.

Du är vild
år du så kåt

Vad hade di velat göra om du var här
(följt av bilden på skrevet när de urtvättade kallingarna ser ut som trosor)

Och så där fortsätter det. Flåsigt, äckligt och illitterat peddoface.

Han ta ju alla priser den här, hoppas han dinglar inom kort
Citera
2024-07-02, 14:29
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Även denna gädda arbetade tidigare som lastbilschaufför, vilket kan förklara det undermåliga språket. Undrar om lastbilschaffis är ett typiskt gäddyrke där sexfantasierna frodas i hytten, eller om de många lastbilsgäddorna förklaras av att det helt enkelt rullar många lastbilar på våra vägar.
Nog har Dumpen fiskat upp ett gäng lastbilschaffisar och det är ju en yrkesgrupp som sedan tidigare fått ett något skamfilat rykte (Anders Eklund bidrog väl starkt till det). Både den unumrerade ostkuken och den store ådrige (minns ej hans nummer) är gäddor vi minns med tveksam glädje. Kombinationen av ett manligt dominerat yrke, många ensamma timmar i hytten med tankar och obligatorisk vilo(runk)tid samt möjligheterna att resa omkring på egen hand utan att det väcker frågor hos anhöriga bidrar väl säkert till att lastbilschaufförer pyntat in några bidrag i gäddleden.

Dock vet jag inte om det går att dra några statistiska slutsatser på det förhållandevis skrala underlag som Dumpen utgör. Det finns som du säger tusentals lastbilschaufförer i det här landet och det känns orättvis att smeta gäddslem över en hel yrkeskår på det sättet. Dessutom finns det många yrken som inte kräver något välutvecklat skriftspråk. Det enda vi vet med säkerhet är att #436 ramlar ned i alla tre facken; lastbilschaufför, äckel och språkligt efterbliven.
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, alltså. Vad är det för jävla fel (utöver det uppenbara - gädderiet)? Den här gäddjäveln reducerar språket så man ibland inte ens fattar vad fanskapet försöker säga.

Vi kan ses det är klart
Gillar du gammal gubbe
Du är ju inte oskuld så du kan ju knulla
Tar du betalar
Dricker du sprit
För gubbar som mej hihi
Killar gillar jag inte hihi
Tjejer är snällare
Gillar barn
Min dotter är lika gammal som din mamma hihi
Var skall ho

Och så äcklar han sig och frågar om mammans pojkvän "tar hand om" barnet. Ja, det gör han. Köper saker till henne och syskonen. Peddoface undrar om han inte gör nåt annat. Nej, de har inte sex. Han är bara snäll.

Jag har inte med mitt barn (här menar han antagligen att han inte har sex med sitt barn, ingen glasklar formulering)

Han chattar lite med någon annan tjej med det blev inget av det. Hihi.

Jag har haft barnbarn här in din ålder
Har dom inte nuja vill.se dej
Bild på dej utan tröja
Ha tröjan på.men vill se brösten
Inget tagit det lungt är lite k ("lite k" är antagligen lite kåt?)
Är du

Barnet svara ja och han skickar skrynklig penisbild med vitt risigt hår. Hudfärgen och spänsten på penis får det att se ut som en obduktionsbild.

Och så en obegriplig konversation som troligen betyder att han inte runkar just då, det är nåt barnet "skäll" göra på söndag.

När barnet inte svarar på hela dagen kommer ett "du pratar inte".

Och så äckliga snacket om barnets kusiner.

Du är vild
år du så kåt

Vad hade di velat göra om du var här
(följt av bilden på skrevet när de urtvättade kallingarna ser ut som trosor)

Och så där fortsätter det. Flåsigt, äckligt och illitterat peddoface.
Haha! Ja det är så otroligt pinsamt och efterblivet alltihopa. Fantasierna de här männen, som #436, lever i är skrämmande och den till synes normala frågan om bonuspappan är snäll och tar hand om henne blir med micropitt i hand naturligtvis laddat med incestuösa undertoner som med runkbubblans svala logik ska få barnet upphetsat och att tänka på sex. Jag har sedan länge slutat förvänta mig självinsikt från andra människor, men borde man inte själv stanna upp och faktiskt tänka på hur man framställer sig själv? Då attraktion till barn ändå är relativt ovanligt (hoppas jag) så innebär ju det att det måste finnas en hel armé av män på nätet som beter sig på det här sättet också gentemot vuxna kvinnor. Använder de sig av samma lingo och tillvägagångssätt då också?

Det har stundtals varit populärt i tråden att göra jämförelser med en riktig Tinderdejt och det är ingen orelevant jämförelse. Ponera att de trots sina begåvningshandikapp lyckats få kontakt med en verklig, vuxen kvinna och det börjar vankas träff; föreslår man att träffas i en mörk gränd, fikarummet på jobbet, en offentlig handikapptoalett (för svängrummets skull, man har ju naturligtvis en stor och ådrig hämnare med yvigt tilltagen och grå pubis) eller en lastbilshytt där man ska stå på lur med sina varselbyxor och sin slicksugna tunga som första dejt då också eller är det en approach man väljer för dunkla fjortisärenden?

Fenomenet manlig ensamhet ter sig inte obegripligt alls om man sätter det i den här kontexten.
Citera
2024-07-02, 14:36
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Nog har Dumpen fiskat upp ett gäng lastbilschaffisar och det är ju en yrkesgrupp som sedan tidigare fått ett något skamfilat rykte (Anders Eklund bidrog väl starkt till det). Både den unumrerade ostkuken och den store ådrige (minns ej hans nummer) är gäddor vi minns med tveksam glädje. Kombinationen av ett manligt dominerat yrke, många ensamma timmar i hytten med tankar och obligatorisk vilo(runk)tid samt möjligheterna att resa omkring på egen hand utan att det väcker frågor hos anhöriga bidrar väl säkert till att lastbilschaufförer pyntat in några bidrag i gäddleden.

Dock vet jag inte om det går att dra några statistiska slutsatser på det förhållandevis skrala underlag som Dumpen utgör. Det finns som du säger tusentals lastbilschaufförer i det här landet och det känns orättvis att smeta gäddslem över en hel yrkeskår på det sättet. Dessutom finns det många yrken som inte kräver något välutvecklat skriftspråk. Det enda vi vet med säkerhet är att #436 ramlar ned i alla tre facken; lastbilschaufför, äckel och språkligt efterbliven.

Haha! Ja det är så otroligt pinsamt och efterblivet alltihopa. Fantasierna de här männen, som #436, lever i är skrämmande och den till synes normala frågan om bonuspappan är snäll och tar hand om henne blir med micropitt i hand naturligtvis laddat med incestuösa undertoner som med runkbubblans svala logik ska få barnet upphetsat och att tänka på sex. Jag har sedan länge slutat förvänta mig självinsikt från andra människor, men borde man inte själv stanna upp och faktiskt tänka på hur man framställer sig själv? Då attraktion till barn ändå är relativt ovanligt (hoppas jag) så innebär ju det att det måste finnas en hel armé av män på nätet som beter sig på det här sättet också gentemot vuxna kvinnor. Använder de sig av samma lingo och tillvägagångssätt då också?

Det har stundtals varit populärt i tråden att göra jämförelser med en riktig Tinderdejt och det är ingen orelevant jämförelse. Ponera att de trots sina begåvningshandikapp lyckats få kontakt med en verklig, vuxen kvinna och det börjar vankas träff; föreslår man att träffas i en mörk gränd, fikarummet på jobbet, en offentlig handikapptoalett (för svängrummets skull, man har ju naturligtvis en stor och ådrig hämnare med yvigt tilltagen och grå pubis) eller en lastbilshytt där man ska stå på lur med sina varselbyxor och sin slicksugna tunga som första dejt då också eller är det en approach man väljer för dunkla fjortisärenden?

Fenomenet manlig ensamhet ter sig inte obegripligt alls om man sätter det i den här kontexten.

Jag kan försäkra dig om att det är ungefär så det går till mot oss vuxna kvinnor också. Skillnaden är väl att vi oftast säger något i stil med "hejdå". Bilderna är desamma och tron om att vi vill titta på likmasken. Språket samma. Varselklädsel mycket vanligt. Det är faktiskt ingen skillnad alls. Det har hänt att jag faktiskt gått på "dejt" bara för att se hur fåntrattarna ser ut IRL och det är en lyteskomisk upplevelse. Jag har sedan ifrågasatt precis allt och frågat om vederbörande har någon som helst självinsikt. Brukar bli sura miner.
Citera
2024-07-02, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
De flesta i Lions är ju välbetalda rika personer som skiter i fattigt utsatt folk egentligen och vill ha sänkta skatter för sig själva och hellre vill känna sig goda med minimal arbetsinsats. Så det finns inget förvånande här.

Frimurare
Citera
2024-07-02, 14:51
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag kan försäkra dig om att det är ungefär så det går till mot oss vuxna kvinnor också. Skillnaden är väl att vi oftast säger något i stil med "hejdå". Bilderna är desamma och tron om att vi vill titta på likmasken. Språket samma. Varselklädsel mycket vanligt. Det är faktiskt ingen skillnad alls. Det har hänt att jag faktiskt gått på "dejt" bara för att se hur fåntrattarna ser ut IRL och det är en lyteskomisk upplevelse. Jag har sedan ifrågasatt precis allt och frågat om vederbörande har någon som helst självinsikt. Brukar bli sura miner.
Tack för kvinnlig input i frågan. Du bekräftar det jag tänkte, att det måste vara likadant även på den vuxna ”marknaden”.

Jag personligen känner aldrig att jag har några problem att tala med, skriva med eller få kontakt med kvinnor, men likväl tvivlar man ju på sig själv och ifrågasätter sitt sätt och sitt utseende. Tänk om man istället hade fått sitt självförtroende från någon av gäddorna, då hade man ju ångat på av bara farten utan reflektion ända tills den dagen man klämmer likmas… FB-dasen i en dörr, eller nåt. Jag tänker på gäddor som #436, #411, #427 eller, min personliga favorit, #300; allihop påminner om Hercule Barfuss i Carl-Johan Vallgrens böcker, eller det där kåta monstret i Hoopers ”Funhouse”, ändå kör de på som att det vore fullt rimligt att en fjortonåring skulle kasta sig i armarna på dem.
Senast redigerad av BarryHatter 2024-07-02 kl. 14:55.
Citera
2024-07-02, 15:13
Medlem
Citat:
Tack för kvinnlig input i frågan. Du bekräftar det jag tänkte, att det måste vara likadant även på den vuxna ”marknaden”.

Jag personligen känner aldrig att jag har några problem att tala med, skriva med eller få kontakt med kvinnor, men likväl tvivlar man ju på sig själv och ifrågasätter sitt sätt och sitt utseende. Tänk om man istället hade fått sitt självförtroende från någon av gäddorna, då hade man ju ångat på av bara farten utan reflektion ända tills den dagen man klämmer likmas… FB-dasen i en dörr, eller nåt. Jag tänker på gäddor som #436, #411, #427 eller, min personliga favorit, #300; allihop påminner om Hercule Barfuss i Carl-Johan Vallgrens böcker, eller det där kåta monstret i Hoopers ”Funhouse”, ändå kör de på som att det vore fullt rimligt att en fjortonåring skulle kasta sig i armarna på dem.

#436 man brukar ju lära barn att gula gubbar sällan ser ut som nudnilden av ful gubbe, men det gör ju banne mig många gäddor. Jag undrar om vissa av dem rent av tänder på konceptet ful gubbe knullar ung, söt tjej? 🤔 kanske finns någon sådan porrgenre?

Det här med att fota dubbelhakan, ölmagen och sig själv i någon anskrämlig t-shirt ifrån 1983 känns högst onormalt. Samt att de själva ofta refererar till sig som just gubbe, men kräver att exempelvis tonåringen och tioåriga kusinen ska vara söta.
Citera
2024-07-02, 15:36
Medlem
Citat:
Jag undrar också, särskilt när dom har vad jag vet en dotter som är liten... Hade det varit min man hade jag hivat ut skiten omgående!

Lätt att säga.

Ibland är det inte alltid så enkelt.

Vi har ingen aning om varför hon — kanske till och med är tvungen — eventuellt fortfarande bor med personen.
Citera
2024-07-02, 15:36
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Mm asså från initial kontakt till det här äckliga snuskchattande tar nån sekund. Det är obegripligt hur dessa snuskgubbar kan tro sig vara attraktiva för någon tvåbent varelse. Varifrån självförtroendet kommer är en gåta! Slavar för sina lustar, saknar helt och hållet impulskontroll, självinsikt och folkvett.
Citera
2024-07-02, 15:37
Medlem
Citat:

Fast flera av männen har ju haft rätt snygga fruar.

Och det handlar knappast om bekräftelse, lika lite som våldtäkt handlar om sex.
Citera
2024-07-02, 15:37
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Lätt att säga.

Ibland är det inte alltid så enkelt.

Vi har ingen aning om varför hon — kanske till och med är tvungen — eventuellt fortfarande bor med personen.

Nej alltså det är jag med på helt och hållet. Det är inte alla som kan lämna. Han är en mycket mycket otrevlig typ så han kan ju ha ett emotionellt övertag också.
Citera
2024-07-02, 15:39
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

Det har stundtals varit populärt i tråden att göra jämförelser med en riktig Tinderdejt och det är ingen orelevant jämförelse. Ponera att de trots sin
a begåvningshandikapp lyckats få kontakt med en verklig, vuxen kvinna och det börjar vankas träff; föreslår man att träffas i en mörk gränd, fikarummet på jobbet, en offentlig handikapptoalett (för svängrummets skull, man har ju naturligtvis en stor och ådrig hämnare med yvigt tilltagen och grå pubis) eller en lastbilshytt där man ska stå på lur med sina varselbyxor och sin slicksugna tunga som första dejt då också eller är det en approach man väljer för dunkla fjortisärenden?

Jag har flera gånger översatt gädduppförande på vuxna relationer och jag tror som sagt att många av de här männen inte beter sig på det här viset när de ska kurtisera vuxna kvinnor. De allra mest efterblivna gör det så klart. Men det är föga troligt att fula lilla rödluvan (#345) "skojade" till det när han träffade sin fru och föreslog att de skulle mötas vid grinden till en mörk park så att han kunde våldta henne. Jag tror heller inte att #346 (Hemlige Johan) föreslog för sin sambo (eller kanske fru?) att de skulle ses i en trappuppgång eller källare första träffen. De har alldeles säkert kunna bete sig någorlunda trevligt i andra raggningssammanhang men när de håller på med dunkla fjortisärenden (mycket bra uttryck) så väljer de ett helt annat modus operandi.

Samma med den där ilskna dörrsmällaren i Göteborg (#428). Han ville att barnet skulle smyga omkring utanför hans arbetsplats medan han själv stod och spanade i ett fönster och sen skulle de gå ner i ett vilorum i en sjukhuskällare så att han kunde slicka barnets stjärt på arbetstid. En vuxen människa hade blivit totalt livrädd av ett sånt upplägg. Han verkade leva ett till synes ganska vanligt hurtbulleliv och jag tror inte att han kurtiserade sin partner på det sättet. Han tillhör också skaran som med största sannolikhet faktiskt kan föra sig på ett annat sätt.

Som du säger så tycks #436 leva i en total runkbubbla. Inget konstigt alls att med frågan om bonuspappan "tar hand om" ett barn egentligen undra om han våldtar barnet. Störd jävel. Hur han överhuvudtaget har lyckats få till det kan man ju undra. Jag kan tänka mig att uttrycker sig lika undermåligt i skrift när han pratar med vuxna, dock tror jag inte att han börjar prata om att han har knullat 7-åringar i munnen. Sjuk jävla gubbe som är så avtrubbad att han tror att incestuösa sexfantasier och prat om att knulla lågstadiebarn i munnen är nåt som får högstadiebarn att bli "lite k".

Citat:
Han ta ju alla priser den här, hoppas han dinglar inom kort

Jag tror att han är så off i skallen att han bara kör på. #436
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här