Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Även denna gädda arbetade tidigare som lastbilschaufför, vilket kan förklara det undermåliga språket. Undrar om lastbilschaffis är ett typiskt gäddyrke där sexfantasierna frodas i hytten, eller om de många lastbilsgäddorna förklaras av att det helt enkelt rullar många lastbilar på våra vägar.
Nog har Dumpen fiskat upp ett gäng lastbilschaffisar och det är ju en yrkesgrupp som sedan tidigare fått ett något skamfilat rykte (Anders Eklund bidrog väl starkt till det). Både den unumrerade ostkuken och den store ådrige (minns ej hans nummer) är gäddor vi minns med tveksam glädje. Kombinationen av ett manligt dominerat yrke, många ensamma timmar i hytten med tankar och obligatorisk vilo(runk)tid samt möjligheterna att resa omkring på egen hand utan att det väcker frågor hos anhöriga bidrar väl säkert till att lastbilschaufförer pyntat in några bidrag i gäddleden.
Dock vet jag inte om det går att dra några statistiska slutsatser på det förhållandevis skrala underlag som Dumpen utgör. Det finns som du säger tusentals lastbilschaufförer i det här landet och det känns orättvis att smeta gäddslem över en hel yrkeskår på det sättet. Dessutom finns det många yrken som inte kräver något välutvecklat skriftspråk. Det enda vi vet med säkerhet är att #436 ramlar ned i alla tre facken; lastbilschaufför, äckel och språkligt efterbliven.
Citat:
Ursprungligen postat av
PROLIFIC
Ja, alltså. Vad är det för jävla fel (utöver det uppenbara - gädderiet)? Den här gäddjäveln reducerar språket så man ibland inte ens fattar vad fanskapet försöker säga.
Vi kan ses det är klart
Gillar du gammal gubbe
Du är ju inte oskuld så du kan ju knulla
Tar du betalar
Dricker du sprit
För gubbar som mej hihi
Killar gillar jag inte hihi
Tjejer är snällare
Gillar barn
Min dotter är lika gammal som din mamma hihi
Var skall ho
Och så äcklar han sig och frågar om mammans pojkvän "tar hand om" barnet. Ja, det gör han. Köper saker till henne och syskonen. Peddoface undrar om han inte gör nåt annat. Nej, de har inte sex. Han är bara snäll.
Jag har inte med mitt barn (här menar han antagligen att han inte har sex med sitt barn, ingen glasklar formulering)
Han chattar lite med någon annan tjej med det blev inget av det. Hihi.
Jag har haft barnbarn här in din ålder
Har dom inte nuja vill.se dej
Bild på dej utan tröja
Ha tröjan på.men vill se brösten
Inget tagit det lungt är lite k ("lite k" är antagligen lite kåt?)
Är du
Barnet svara ja och han skickar skrynklig penisbild med vitt risigt hår. Hudfärgen och spänsten på penis får det att se ut som en obduktionsbild.
Och så en obegriplig konversation som troligen betyder att han inte runkar just då, det är nåt barnet "skäll" göra på söndag.
När barnet inte svarar på hela dagen kommer ett "du pratar inte".
Och så äckliga snacket om barnets kusiner.
Du är vild
år du så kåt
Vad hade di velat göra om du var här
(följt av bilden på skrevet när de urtvättade kallingarna ser ut som trosor)
Och så där fortsätter det. Flåsigt, äckligt och illitterat peddoface.
Haha! Ja det är så otroligt pinsamt och efterblivet alltihopa. Fantasierna de här männen, som #436, lever i är skrämmande och den till synes normala frågan om bonuspappan är snäll och tar hand om henne blir med micropitt i hand naturligtvis laddat med incestuösa undertoner som med runkbubblans svala logik ska få barnet upphetsat och att tänka på sex. Jag har sedan länge slutat förvänta mig självinsikt från andra människor, men borde man inte själv stanna upp och faktiskt tänka på hur man framställer sig själv? Då attraktion till barn ändå är relativt ovanligt (hoppas jag) så innebär ju det att det måste finnas en hel armé av män på nätet som beter sig på det här sättet också gentemot vuxna kvinnor. Använder de sig av samma lingo och tillvägagångssätt då också?
Det har stundtals varit populärt i tråden att göra jämförelser med en riktig Tinderdejt och det är ingen orelevant jämförelse. Ponera att de trots sina begåvningshandikapp lyckats få kontakt med en verklig, vuxen kvinna och det börjar vankas träff; föreslår man att träffas i en mörk gränd, fikarummet på jobbet, en offentlig handikapptoalett (för svängrummets skull, man har ju naturligtvis en stor och ådrig hämnare med yvigt tilltagen och grå pubis) eller en lastbilshytt där man ska stå på lur med sina varselbyxor och sin slicksugna tunga som första dejt då också eller är det en approach man väljer för dunkla fjortisärenden?
Fenomenet manlig ensamhet ter sig inte obegripligt alls om man sätter det i den här kontexten.