2024-07-02, 15:58
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Fast flera av männen har ju haft rätt snygga fruar.

Och det handlar knappast om bekräftelse, lika lite som våldtäkt handlar om sex.
Jo det stämmer att flera av gäddorna har haft snygga fruar. Dock tror jag ingen av de jag nämnde faller i den kategorin och lever i några lyckliga äktenskap.

Jag diskuterar den muppigaste skaran gäddor. Vissa i tråden uppskattar fallhöjd, där framgångsrika och/eller rika män faller på eget grepp. Inte jag. Jag finner störst intresse kring de här märkligaste kufarna där man om så för en kort stund får ta del av deras knäppa vardag, underliga bilder, frånstötande uttryckssätt och sjuka fantasier. Lyfta på locket och kika ner i en främmande värld, så att säga, där halta och lytta figurer rattar sina lastbilar eller permobiler som om de vore syndens regalskepp på väg rakt ut i den sjöbergska natten.
Citera
2024-07-02, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, man undrar. Kanske dom reagerar med att äntligen kunna känna att det är OK att berätta vad dom blivit utsatta för. Jag har nämligen väldigt svårt att föreställa mej att han kunnat låta bli sina barn och barnbarn om han är så här jävla vrickad. Dessutom verkar han ju helt obrydd över att bli kontronterad på Dumpen och tidigare domar har bevisligen inte bekymrat honom heller.

Han har nog inget att förlora, domar är offentliga. Hans bekantskapskrets har nog redan vetat om detta han bryr sig nog genuint inte om att bli uthängd på dumpen.

Att han förgripig sig på familjemedlemmarnas barn förut har de väl redan misstänkt då de redan vet att han är pedofil. Säkerligen dömd tidigare än den domen dumpen lagt ut.
Citera
2024-07-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Han har nog inget att förlora, domar är offentliga. Hans bekantskapskrets har nog redan vetat om detta han bryr sig nog genuint inte om att bli uthängd på dumpen.

Att han förgripig sig på familjemedlemmarnas barn förut har de väl redan misstänkt då de redan vet att han är pedofil. Säkerligen dömd tidigare än den domen dumpen lagt ut.
Det där är enligt forskare och polis en myt, finns inte någon evidens att en pedofil skulle vara på alla barn i sin omgivning, det kan vara bra att tänka på. Jag skulle iofs inte chansa om jag hade barn. Men att en pedofil hugger på allt och alla, nej säger forskarna.
Citera
2024-07-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det där är enligt forskare och polis en myt, finns inte någon evidens att en pedofil skulle vara på alla barn i sin omgivning, det kan vara bra att tänka på. Jag skulle iofs inte chansa om jag hade barn. Men att en pedofil hugger på allt och alla, nej säger forskarna.

Han medger ju i princip detta i chattarna med det fiktiva barnet, att han ska ha förgripit sig på barn vissa årtal som stämmer precis med släktingars ålder. Skrev väl också att han passat släktingars barn....
Citera
2024-07-02, 16:48
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Jo det stämmer att flera av gäddorna har haft snygga fruar. Dock tror jag ingen av de jag nämnde faller i den kategorin och lever i några lyckliga äktenskap.

Jag diskuterar den muppigaste skaran gäddor. Vissa i tråden uppskattar fallhöjd, där framgångsrika och/eller rika män faller på eget grepp. Inte jag. Jag finner störst intresse kring de här märkligaste kufarna där man om så för en kort stund får ta del av deras knäppa vardag, underliga bilder, frånstötande uttryckssätt och sjuka fantasier. Lyfta på locket och kika ner i en främmande värld, så att säga, där halta och lytta figurer rattar sina lastbilar eller permobiler som om de vore syndens regalskepp på väg rakt ut i den sjöbergska natten.

Jag tror att det handlar om kamouflage-fruar. För uppenbarligen tänder grisarna inte på sina "snygga fruar" utan på allt från spädbarn till hundar.
Citera
2024-07-02, 16:52
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Han medger ju i princip detta i chattarna med det fiktiva barnet, att han ska ha förgripit sig på barn vissa årtal som stämmer precis med släktingars ålder. Skrev väl också att han passat släktingars barn....

Efter en redig genomgång av grisens fb verkar hela umgängeskretsen vara retarderad. Familjefesterna innefattar väl planerade övergrepp på allt under 14.
Citera
2024-07-02, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Gubben eller snarare monstret är så äcklig och störd att jag inte ens förnekar det Jag tror han provade ALLA hål han kunde hitta när han "barnvaktade". Tänker gå till en kyrka och be om ett plågsamt öde för honom

#436. Gubben skrev i chatten att han knullade ungarna i munnen. Jag tror personligen att han kan gå på allt på två ben utan att ta hänsyn till kön. Undra vad han gör med 87-årige morbrodern… Morbror ligger hjälplös och orörlig i sängen, han kliver på gränsle och tvingar in den i munnen…!?
Hemska tanke. Vad kan hända oss andra när vi kommer till långvården!???
Senast redigerad av Pinkepaus 2024-07-02 kl. 17:39.
Citera
2024-07-02, 18:00
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#436. Gubben skrev i chatten att han knullade ungarna i munnen. Jag tror personligen att han kan gå på allt på två ben utan att ta hänsyn till kön. Undra vad han gör med 87-årige morbrodern… Morbror ligger hjälplös och orörlig i sängen, han kliver på gränsle och tvingar in den i munnen…!?
Hemska tanke. Vad kan hända oss andra när vi kommer till långvården!???

Tror säkert han testat åtminstone.
Citera
2024-07-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli

#436 ja, lite kräsen är han ju. Han ville bara träffa tonåringens kusin om hon var söt. Skulle dessutom tro att pedofiler gärna siktar in sig på lite blyga och tystlåtna barn, mindre risk att de berättar för någon vad som hänt, eller att de gör motstånd.
Citera
2024-07-02, 19:06
Medlem
MudOvens avatar
Senaste gäddans kuk ser ut att höra hemma på bårhuset.

Y-namn med, det tyckte jag var lite festligt.

Citera
2024-07-02, 19:12
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#435 många professorer hänger kvar länge på universitetet (till 70-80) och hade han planerat det så blev detta en dyr affär, pensionen lär inte komma i närheten av hans inkomst.

Jag skriver inget om pensionsbidraget.
Den är ju som den är som du skriver inte i närheten av hans nuvarande inkomst.
Han kanske har hela madrassen med sparkapital så han kan leva gott på de.
Kanske 🤷‍♂️
Citera
2024-07-02, 19:22
Medlem
sunlesss avatar
#436: Vad är det?
Patrik: Googla…

Shit got real.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto