Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHatter
Utöver din träffsäkra beskrivning om hans vidriga kinks och kropp så stör jag mig något så fruktansvärt på hur han skriver. Många av gäddorna uttrycker sig så här i skrift; de liksom sållar språket genom ett tjockt kaffefilter som bara behåller ett fåtal nyckelord för det man vill ha sagt. En ordväxling som i talspråk hade varit ”Hur är det med dig idag? Du har inte svarat på ett tag så jag undrar om det har hänt något? Du kanske till och med är lite kåt, kan det vara så?” formateras genom gubbhjärnan till gäddlingo och ”bra ??? du försvan är du kåt”. Skiljetecken undviks så gott det går och i de fall de dyker upp så kommer de alltid i flock om minst tre, gärna fler (… ,,, ??? !!!). Illitterata kioskmongon och flåsiga runkgubbar i grodperspektiv är bland det värsta jag vet.
Ja, alltså. Vad är det för jävla fel (utöver det uppenbara - gädderiet)? Den här gäddjäveln reducerar språket så man ibland inte ens fattar vad fanskapet försöker säga.
Vi kan ses det är klart
Gillar du gammal gubbe
Du är ju inte oskuld så du kan ju knulla
Tar du betalar
Dricker du sprit
För gubbar som mej hihi
Killar gillar jag inte hihi
Tjejer är snällare
Gillar barn
Min dotter är lika gammal som din mamma hihi
Var skall ho
Och så äcklar han sig och frågar om mammans pojkvän "tar hand om" barnet. Ja, det gör han. Köper saker till henne och syskonen. Peddoface undrar om han inte gör nåt annat. Nej, de har inte sex. Han är bara snäll.
Jag har inte med mitt barn (här menar han antagligen att han inte har sex med sitt barn, ingen glasklar formulering)
Han chattar lite med någon annan tjej med det blev inget av det. Hihi.
Jag har haft barnbarn här in din ålder
Har dom inte nuja vill.se dej
Bild på dej utan tröja
Ha tröjan på.men vill se brösten
Inget tagit det lungt är lite k ("lite k" är antagligen lite kåt?)
Är du
Barnet svara ja och han skickar skrynklig penisbild med vitt risigt hår. Hudfärgen och spänsten på penis får det att se ut som en obduktionsbild.
Och så en obegriplig konversation som troligen betyder att han inte runkar just då, det är nåt barnet "skäll" göra på söndag.
När barnet inte svarar på hela dagen kommer ett "du pratar inte".
Och så äckliga snacket om barnets kusiner.
Du är vild
år du så kåt
Vad hade di velat göra om du var här
(följt av bilden på skrevet när de urtvättade kallingarna ser ut som trosor)
Och så där fortsätter det. Flåsigt, äckligt och illitterat peddoface.