2024-07-02, 13:38
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han ska t.om ha förföljt någon under ett par års tid, säkerligen någon liten tjej, de borde samla ihop alla hans brott och istället för att ge straffrabatt, faktiskt fängsla honom för att skydda omgivningen. Bara böter och dåligt rykte biter uppenbart inte på den här sinnesslöa individen

Det enda positiva i den här kråksången är att han tycks ha massor med krämpor och de får gärna bli fler

Enligt stämningsansökan Dumpen lagt upp har han vid tio tillfällen sexuellt ofredat målsäganden. Den första gången fysiskt eftersom han då har berört hennes bröst och rumpa. Hur gammal målsäganden är framgår inte men han har ofredat målsäganden under cirka fyra månader. #436
Citera
2024-07-02, 13:42
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
#436 i topp!

https://mrkoll.se/topplistor/kommuntoppen/?k=1261

Synd om de två med liknande namn som hamnat på plats 2 och 3 helt oförskyllt. Man får hoppas att folk kan sortera och inse att han inte är 45-55 år gammal...
Citera
2024-07-02, 13:45
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Här har man haft semester och så rasar det in gäddor!

Jag har inte så mycket att tillföra mer än det andra redan har skrivit.

#432 - Förskolefröken från Linköping - ser ut som en kärring och verkar uppriktigt vara kär i barnet han chattar med. Hur fan är det ställt med sociala livet och det känslomässiga registret när man utvecklar känslor i text på så kort tid? Är ju skevt även om det är en vuxen man chattar med.

#433 - Hjälmfjanten som kom med sin elsparkcykel - han ska på någon slags date, låt vara en hastigt bestämd homoknulldate, men vem fa-an sitter och väntar på sin träff med hjälmen på huvudet? Inte för att femåringar går på dejter, men nog skulle till och med ett dagisbarn ta av sig hjälmen när de sitter och väntar på någon? Och i hjälmfjantens fall så skulle han vara lite sexig inför en knull-, sug- och kyssträff, vill man då inte åtminstone försöka vara lite het?

#434 - Countryfjanten - verkar också vara lite betuttad i barnet. Skickar penisbilder på en inte helt oäven penis. Verkar vara mjäkig och lite off så jag fattar att han har svårt med vuxna kvinnor. Mest anmärkningsvärt är ju att den här fjanten faktiskt har en tvillingbrorsa. Som ser typ exakt likadan ut. Stackars bror! Att två söner är skrivna hemma hos föräldrarna behöver man dock inte dra så stora växlar på. Countryfjanten verkar arbeta i Stockholm och påtalar flera ggr att han har en liten lägenhet. Kanske nåt övernattningsliknande.

#435 - Professor Potät - fallhöjd. Fula tänder. Kan räkna ut att hustrun skulle känna sliskig tonårsparfym på lakanen. Behöver inte betyda att han blivit påkommen förut, han kanske helt enkelt har förmågan att tänka i flera led. Antagligen med tanke på hans jobb. Även om det är kuken som tänker mest så är hjärnan inte helt frikopplad. Det skulle mycket väl kunna vara ett hushåll där allt är parfymfritt. Tvättmedel, diskmedel, schampo, handtvål, solkräm osv.

#436 Pokerface aka Peddoface - vilket jävla svin. Sitter och babblar om att han har knullat 7-åringar och dessutom barn som han verkar vara släkt med. Men det barnet var kanske äldre? Och tafsat på en 4-åring har han gjort. Vad fan är det här för jävla skräp till människa? Och han tror på riktigt att barnet han chattar med är frågvis (när fiskaren försöker mjölka honom på info om barnknulleriet) för att hon är så kåt? Världsfrånvänd jävla dåre. Jag hoppas att familj och närstående lämnas ifred och får allt det stöd de behöver. Fy fan. Fula jävla bilder har han skickat också. Grodperspektivet (gäddperspektivet), urtvättade kallingar (som sitter som trosor - wtf?) och en slapp och skrynklig penis med stickigt hår. Själv vill han dock inte ha "hår i maten" så barnet ska raka fittan. Självinsikt noll.
Utöver din träffsäkra beskrivning om hans vidriga kinks och kropp så stör jag mig något så fruktansvärt på hur han skriver. Många av gäddorna uttrycker sig så här i skrift; de liksom sållar språket genom ett tjockt kaffefilter som bara behåller ett fåtal nyckelord för det man vill ha sagt. En ordväxling som i talspråk hade varit ”Hur är det med dig idag? Du har inte svarat på ett tag så jag undrar om det har hänt något? Du kanske till och med är lite kåt, kan det vara så?” formateras genom gubbhjärnan till gäddlingo och ”bra ??? du försvan är du kåt”. Skiljetecken undviks så gott det går och i de fall de dyker upp så kommer de alltid i flock om minst tre, gärna fler (… ,,, ??? !!!). Illitterata kioskmongon och flåsiga runkgubbar i grodperspektiv är bland det värsta jag vet.
Citera
2024-07-02, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Utöver din träffsäkra beskrivning om hans vidriga kinks och kropp så stör jag mig något så fruktansvärt på hur han skriver. Många av gäddorna uttrycker sig så här i skrift; de liksom sållar språket genom ett tjockt kaffefilter som bara behåller ett fåtal nyckelord för det man vill ha sagt. En ordväxling som i talspråk hade varit ”Hur är det med dig idag? Du har inte svarat på ett tag så jag undrar om det har hänt något? Du kanske till och med är lite kåt, kan det vara så?” formateras genom gubbhjärnan till gäddlingo och ”bra ??? du försvan är du kåt”. Skiljetecken undviks så gott det går och i de fall de dyker upp så kommer de alltid i flock om minst tre, gärna fler (… ,,, ??? !!!). Illitterata kioskmongon och flåsiga runkgubbar i grodperspektiv är bland det värsta jag vet.

Även denna gädda arbetade tidigare som lastbilschaufför, vilket kan förklara det undermåliga språket. Undrar om lastbilschaffis är ett typiskt gäddyrke där sexfantasierna frodas i hytten, eller om de många lastbilsgäddorna förklaras av att det helt enkelt rullar många lastbilar på våra vägar.
Senast redigerad av Florman 2024-07-02 kl. 13:57.
Citera
2024-07-02, 14:01
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det är hans mamma dom har flyttat in hos. Ser även att hans efternamn han har idag är ett taget nytt namn. Tidigare hette han Berntsson i efternamn.
#371.

Bra info. Fascinerande att frun stannar och vill leka generationsboende.
Citera
2024-07-02, 14:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter

Ja, alltså. Vad är det för jävla fel (utöver det uppenbara - gädderiet)? Den här gäddjäveln reducerar språket så man ibland inte ens fattar vad fanskapet försöker säga.

Vi kan ses det är klart
Gillar du gammal gubbe
Du är ju inte oskuld så du kan ju knulla
Tar du betalar
Dricker du sprit
För gubbar som mej hihi
Killar gillar jag inte hihi
Tjejer är snällare
Gillar barn
Min dotter är lika gammal som din mamma hihi
Var skall ho

Och så äcklar han sig och frågar om mammans pojkvän "tar hand om" barnet. Ja, det gör han. Köper saker till henne och syskonen. Peddoface undrar om han inte gör nåt annat. Nej, de har inte sex. Han är bara snäll.

Jag har inte med mitt barn (här menar han antagligen att han inte har sex med sitt barn, ingen glasklar formulering)

Han chattar lite med någon annan tjej med det blev inget av det. Hihi.

Jag har haft barnbarn här in din ålder
Har dom inte nuja vill.se dej
Bild på dej utan tröja
Ha tröjan på.men vill se brösten
Inget tagit det lungt är lite k ("lite k" är antagligen lite kåt?)
Är du

Barnet svara ja och han skickar skrynklig penisbild med vitt risigt hår. Hudfärgen och spänsten på penis får det att se ut som en obduktionsbild.

Och så en obegriplig konversation som troligen betyder att han inte runkar just då, det är nåt barnet "skäll" göra på söndag.

När barnet inte svarar på hela dagen kommer ett "du pratar inte".

Och så äckliga snacket om barnets kusiner.

Du är vild
år du så kåt

Vad hade di velat göra om du var här
(följt av bilden på skrevet när de urtvättade kallingarna ser ut som trosor)

Och så där fortsätter det. Flåsigt, äckligt och illitterat peddoface.
Citera
2024-07-02, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#436. Men han knullar ju ungarna i munnen..!!

Gubben eller snarare monstret är så äcklig och störd att jag inte ens förnekar det Jag tror han provade ALLA hål han kunde hitta när han "barnvaktade". Tänker gå till en kyrka och be om ett plågsamt öde för honom
Citera
2024-07-02, 14:12
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Bra info. Fascinerande att frun stannar och vill leka generationsboende.
Ja det är väldigt märkligt att hon stannar kvar hos en man som vill våldta barn och kissa dom i munnen. Nästan så man undrar hur denna kvinna är funtad.
#371.
Citera
2024-07-02, 14:16
Medlem
#436 En annan grej är ju att gäddan säger förlåt till Dumpen angåendebarnporrinnehavet. Märkligt beteende. Beter sig som ett barn som pliktskyldigt säger "förlåt" för att slippa mer skäll.
Citera
2024-07-02, 14:16
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Ja det är väldigt märkligt att hon stannar kvar hos en man som vill våldta barn och kissa dom i munnen. Nästan så man undrar hur denna kvinna är funtad.
#371.

Jag undrar också, särskilt när dom har vad jag vet en dotter som är liten... Hade det varit min man hade jag hivat ut skiten omgående!
Citera
2024-07-02, 14:17
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ja, alltså. Vad är det för jävla fel (utöver det uppenbara - gädderiet)? Den här gäddjäveln reducerar språket så man ibland inte ens fattar vad fanskapet försöker säga.

Vi kan ses det är klart
Gillar du gammal gubbe
Tar du betalar
Dricker du sprit
För gubbar som mej hihi
Tjejer är snällare
Gillar barn
Var skall ho

Och så äcklar han sig och frågar om mammans pojkvän "tar hand om" barnet. Ja, det gör han. Köper saker till henne och syskonen. Peddoface undrar om han inte gör nåt annat. Nej, de har inte sex. Han är bara snäll.

Jag har inte med mitt barn (här menar han antagligen att han inte har sex med sitt barn, ingen glasklar formulering)

Bild på dej utan tröja
Är du

Barnet svara ja och han skickar skrynklig penisbild med vitt risigt hår. Hudfärgen och spänsten på penis får det att se ut som en obduktionsbild.

Och så en obegriplig konversation som troligen betyder att han inte runkar just då, det är nåt barnet "skäll" göra på söndag.

Du är vild
år du så kåt

Han ta ju alla priser den här, hoppas han dinglar inom kort
Citera
2024-07-02, 14:29
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Även denna gädda arbetade tidigare som lastbilschaufför, vilket kan förklara det undermåliga språket. Undrar om lastbilschaffis är ett typiskt gäddyrke där sexfantasierna frodas i hytten, eller om de många lastbilsgäddorna förklaras av att det helt enkelt rullar många lastbilar på våra vägar.
Nog har Dumpen fiskat upp ett gäng lastbilschaffisar och det är ju en yrkesgrupp som sedan tidigare fått ett något skamfilat rykte (Anders Eklund bidrog väl starkt till det). Både den unumrerade ostkuken och den store ådrige (minns ej hans nummer) är gäddor vi minns med tveksam glädje. Kombinationen av ett manligt dominerat yrke, många ensamma timmar i hytten med tankar och obligatorisk vilo(runk)tid samt möjligheterna att resa omkring på egen hand utan att det väcker frågor hos anhöriga bidrar väl säkert till att lastbilschaufförer pyntat in några bidrag i gäddleden.

Dock vet jag inte om det går att dra några statistiska slutsatser på det förhållandevis skrala underlag som Dumpen utgör. Det finns som du säger tusentals lastbilschaufförer i det här landet och det känns orättvis att smeta gäddslem över en hel yrkeskår på det sättet. Dessutom finns det många yrken som inte kräver något välutvecklat skriftspråk. Det enda vi vet med säkerhet är att #436 ramlar ned i alla tre facken; lastbilschaufför, äckel och språkligt efterbliven.
Citat:

Vi kan ses det är klart
Gillar du gammal gubbe
Tar du betalar
Dricker du sprit
För gubbar som mej hihi
Tjejer är snällare
Gillar barn
Var skall ho

Bild på dej utan tröja
Är du

Du är vild
år du så kåt

Haha! Ja det är så otroligt pinsamt och efterblivet alltihopa. Fantasierna de här männen, som #436, lever i är skrämmande och den till synes normala frågan om bonuspappan är snäll och tar hand om henne blir med micropitt i hand naturligtvis laddat med incestuösa undertoner som med runkbubblans svala logik ska få barnet upphetsat och att tänka på sex. Jag har sedan länge slutat förvänta mig självinsikt från andra människor, men borde man inte själv stanna upp och faktiskt tänka på hur man framställer sig själv? Då attraktion till barn ändå är relativt ovanligt (hoppas jag) så innebär ju det att det måste finnas en hel armé av män på nätet som beter sig på det här sättet också gentemot vuxna kvinnor. Använder de sig av samma lingo och tillvägagångssätt då också?

Det har stundtals varit populärt i tråden att göra jämförelser med en riktig Tinderdejt och det är ingen orelevant jämförelse. Ponera att de trots sina begåvningshandikapp lyckats få kontakt med en verklig, vuxen kvinna och det börjar vankas träff; föreslår man att träffas i en mörk gränd, fikarummet på jobbet, en offentlig handikapptoalett (för svängrummets skull, man har ju naturligtvis en stor och ådrig hämnare med yvigt tilltagen och grå pubis) eller en lastbilshytt där man ska stå på lur med sina varselbyxor och sin slicksugna tunga som första dejt då också eller är det en approach man väljer för dunkla fjortisärenden?

Fenomenet manlig ensamhet ter sig inte obegripligt alls om man sätter det i den här kontexten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in