Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-19, 20:12
Medlem
Hur skickas beställningar när man köper från Aliexpress? Vilket leveransföretag? Ombud eller till brevlåda? Ange när du beställde senast och on du har gjort det.
Citera
2024-09-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 29525
Hur skickas beställningar när man köper från Aliexpress? Vilket leveransföretag? Ombud eller till brevlåda? Ange när du beställde senast och on du har gjort det.
Kinesiskt brev i lådan om det får plats, annars utanför dörren är mina erfarenheter.
Citera
2024-09-19, 20:14
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:

Beställde för ett par dagar sedan. Tog max en vecka före jag fick iPad-stativet hem i postlådan.
Citera
2024-09-19, 20:14
Medlem
Kommer hem smärtfritt i brevlådan!
Senast redigerad av GillarAttPilla 2024-09-19 kl. 20:19.
Citera
2024-09-19, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Beställde för ett par dagar sedan. Tog max en vecka före jag fick iPad-stativet hem i postlådan.

Hur fick det plats? skickar dom alltid till brevlådan? kunde du väja hur det skulle levereras?
Citera
2024-09-19, 20:16
Medlem
Kommer med Postnord antingen till brevlådan/utanför dörren eller till ombudet. Om frakten kostar går det fortare, är det fri frakt kan det ta månader, men det står oftast när den estimerade leveransen är
Citera
2024-09-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Kinesiskt brev i lådan om det får plats, annars utanför dörren är mina erfarenheter.

Kommer det aldrig till ombud? Folk kan ju sno om det läggs utanför dörren.
Citera
2024-09-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anbeel
Kommer med Postnord antingen till brevlådan/utanför dörren eller till ombudet. Om frakten kostar går det fortare, är det fri frakt kan det ta månader, men det står oftast när den estimerade leveransen är

Hur vet man om det är till brevlådan eller ombud?
Citera
2024-09-19, 20:28
Medlem
Citat:
Hur vet man om det är till brevlådan eller ombud?
Det har jag aldrig fått info om, men i regel större paket än de som får plats i inkastet har gått till ombudet.
Citera
2024-09-19, 20:30
Medlem
Citat:
Det har jag aldrig fått info om, men i regel större paket än de som får plats i inkastet har gått till ombudet.

Skickas olika varor i samma paket?
Citera
2024-09-19, 20:33
Medlem
Citat:
Skickas olika varor i samma paket?
Om det är från samma affär och att det gått kort tid emellan - ja. Annars ingen garanti, skulle tro att det beror på sorteringen. Det har varit lite olika.
Citera
2024-09-19, 20:37
Medlem
Citat:
Om det är från samma affär och att det gått kort tid emellan - ja. Annars ingen garanti, skulle tro att det beror på sorteringen. Det har varit lite olika.

Okej
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in