2024-09-20, 08:32
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Skolans värdegrund menar ju att olikheter ska hyllas, så det är rätt vanligt med udda fritidspersonal. Att som man välja ett yrke där man lägger pärlplattor odyl kräver också en viss personlighet, eller läggning....

Ditt inlägg fick mig verkligen att skratta högt till morgonkaffet! Om sen #483 var den bästa kandidaten för jobbet. Då undrar man lite hur dom andra sökanden till tjänsten va.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-09-20 kl. 08:36.
Citera
2024-09-20, 09:33
Avstängd
Skrämmande hur många av gäddorna som är verksamma inom barnomsorgen, knappast ngn slump att de har sökt sig till dagis, skolor och fritids av alla områden.
Citera
2024-09-20, 09:57
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Vilket vidrigt jävla äckel! Pallar inte läsa loggarna, vilket jag normalt gör. Känner att det inte gör så mycket om han tar sig själv av daga.
Sjuk jävel. Och riktigt bra fiskat av Dumpen.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ps. Dock stort tack för de extremt lyteskomiska bilderna. Ds
Citera
2024-09-20, 09:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Det är faktiskt konstigt. Han har väl gjort anställningsintervjuer som man gör för de flesta jobb? Vem släpper fram en sådan här person till att jobba med barn? Vem tyckte att han var den bästa kandidaten?

Napp #483, fritidspedagogen. Det är märkligt och skrämmandde. Jag ser ju på bilderna att killen är förståndshandikappad, dessutom framkommer det i konfrontationen då han glor som ett fån och står som en idiot och messar "jag vill behålla mitt jobb, jag vill behålla mitt jobb.." Hur i helvete kan man anställa en utvecklingsstörd att jobba med barn? Inte det att jag menar att en utvecklingsstörd nödvändigtvis måste vara pedofil (det vet vi ju att även högutbildade och intelligenta kan vara) men just det faktum att en som själv är som ett barn inte skall ta hand om andra barn. Att låta en människa som inte klarar av att ta hand om sig själv ta hand om våra minsta. Fy fan säger jag..

Dubbel tragik här, både att han är pedofil samt att han har fått arbete med barn vilket ganska sannolikt är högst olämpligt oavsett det nyss inträffade.
Senast redigerad av Pinoputchin 2024-09-20 kl. 10:11.
Citera
2024-09-20, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Napp #483, fritidspedagogen. Det är märkligt och skrämmandde. Jag ser ju på bilderna att killen är förståndshandikappad, dessutom framkommer det i konfrontationen då han glor som ett fån och står som en idiot och messar "jag vill behålla mitt jobb, jag vill behålla mitt jobb.." Hur i helvete kan man anställa en utvecklingsstörd att jobba med barn? Inte det att jag menar att en utvecklingsstörd nödvändigtvis måste vara pedofil (det vet vi ju att även högutbildade och intelligenta kan vara) men just det faktum att en som själv är som ett barn inte skall ta hand om andra barn. Att låta en människa som inte klarar av att ta hand om sig själv ta hand om våra minsta. Fy fan säger jag..

Dubbel tragik här, både att han är pedofil samt att han har fått arbete med barn vilket ganska sannolikt är högst olämpligt oavsett det nyss inträffade.
Varför slänger du dig med begrepp som uppenbarligen inte är korrekta? Du förminskar förövarens roll och eget handlande genom att skylla på att han skulle vara utvecklingsstörd. Är man utvecklingsstörd i den rätta bemärkelsen så lyckas man inte påbörja och genomföra universitetsutbildning, och det vet du innerst inne också.
Citera
2024-09-20, 10:47
Medlem
Undrar även vad för trams folk håller på med när det kommer till att bara "träffas och säga hej", "träffas och ta en cigg" eller "träffas och äta en glass". Gäddorna är alltså på väg att dra sig ur, men kan inte säga nej (?) så de låter sig övertalas till att ta en cigg ihop eller "bara säga hej". Snacka om meningslös aktivitet och i det här fallet så ledde det till uppsägning och troligen separation. Man kan ju tänka sig att gäddorna undermedvetet hoppas på att barnet ska visa att hon är sugen och fråga om de ska gå iväg någonstans, för annars är det helt obegripligt beteende.
Senast redigerad av Florman 2024-09-20 kl. 10:53.
Citera
2024-09-20, 11:24
Moderator
Carlboms avatar
#483 ändrade sin profilbild till en enbart svart bild ser jag. Varför tar inte gäddor bara bort sin Facebook när skiten träffar fläkten? Det är som att det gör ont i kroppen på dem att fimpa facebook-kontot så de låser innehåll, tar bort bilder och krumbuktar sig in i det sista.

Han borde radera alla sociala medier han har och gå under ytan tills han filosoferat fram hur resten av livet ska se ut framåt.
Citera
2024-09-20, 11:24
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin

Du har helt och hållet fel här.

Du utgår från ditt eget dömande om hur utvecklingsstörda kan se ut och det tillsammans med hans beteende under konfrontationen gör att du drar slutsatsen att han är utvecklingsstörd.

Hans beteende är helt och hållet en manifestation av enorm rädsla och chock. Sinnet låser sig och man går in i undermedvetna överlevnadsprogram, vilket är anledningen till hans mässande av "Jag vill behålla mitt jobb". Rädslan låser kroppen (freeze) och skapar tunnelseende och irrationella reaktioner.

Givetvis är denna man inte utvecklingsstörd, för då skulle han som tidigare nämnts inte kunnat slutföra universitetsstudier, skaffa och kunna utföra arbete.
Citera
2024-09-20, 13:19
Avstängd
483. Jag har tittat på flera gäddor och även dömda pedofiler som erkänner att dom tänder sexuellt på barn. När det gäller gäddor som jobbar på dagis och skola så är utseendet väldigt lika. En avsaknad av skäggväxt och extremt feminina och dom hatar sd samt är extremt vänster. Typ mångfald och allas lika värde, 483 är ett typsnitt, även en dömd pedofil I Sala som dömdes för ca4 år sedan var exakt så. Dessa gullisar har en förmåga att gå under radarn. Ofta extremt omtyckta av föräldrar. Det här är iallafall en bild som jag får väldigt ofta av avslöjade gäddor/pedofiler.
Citera
2024-09-20, 13:27
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
483. Jag har tittat på flera gäddor och även dömda pedofiler som erkänner att dom tänder sexuellt på barn. När det gäller gäddor som jobbar på dagis och skola så är utseendet väldigt lika. En avsaknad av skäggväxt och extremt feminina och dom hatar sd samt är extremt vänster. Typ mångfald och allas lika värde, 483 är ett typsnitt, även en dömd pedofil I Sala som dömdes för ca4 år sedan var exakt så. Dessa gullisar har en förmåga att gå under radarn. Ofta extremt omtyckta av föräldrar. Det här är iallafall en bild som jag får väldigt ofta av avslöjade gäddor/pedofiler.

På dumpens facebook har har många föräldrar skrivit om hur de länge misstänkt honom. Även skrivits att han tidigare har varnats av skolledningen för att vara närgången. Så den här killen (mannen) har inte lyckats hålla sig under radarn.

Avsaknaden av skäggväxt är intressant. Ser ut som 17 framifrån och 57 bakifrån. Bilderna han skickar på sin kropp ser ju ut som på en kille som totalt saknar testosteron.
Citera
2024-09-20, 13:48
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
På dumpens facebook har har många föräldrar skrivit om hur de länge misstänkt honom. Även skrivits att han tidigare har varnats av skolledningen för att vara närgången. Så den här killen (mannen) har inte lyckats hålla sig under radarn.

Avsaknaden av skäggväxt är intressant. Ser ut som 17 framifrån och 57 bakifrån. Bilderna han skickar på sin kropp ser ju ut som på en kille som totalt saknar testosteron.

483 är även lång och smal.
Har han måhända kromosomavvikelsen XXY?
Citera
2024-09-20, 14:36
Medlem
Haha. Har ni aldrig sett en otränad människa förut? Så fort det dyker upp en ska det börja spekuleras i hormonnivåer och ovanliga kromosomavvikelser istället för att gå på den statistiskt mest troliga förklaringen. Prova att sitta still i 35 år så kommer ni magiskt få ”Klinefelter”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in