Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-24, 08:51
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Inte bara musen, jag vill ha hela hennes kropp och själ.

Jag tycker inte att det finns något kul att göra i livet. Inte mitt val att jag känner så.

Om du nu känner så, så hade jag först och främst rekommenderat terapi.
Ingen tjej vill ha en kille som bara ser svart på allt...
Citera
2024-09-24, 08:52
  #86
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Hur gammal är du? Låter tröstlöst men en dag dyker det upp en. Segt att vänta bara.
30-40.
För många dyker det upp en, speciellt för tjejer, ja. Men inte för mig.
Citera
2024-09-24, 08:52
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Som sagt finns många alternativ för den som är både ful och har dålig personlighet, muskler, pengar och kändisskap är tre exempel.


Muskler är överskattat. Går du till ett gym så verkar halvdelen vara singlar där.

Karriär och pengar alltså hög status gör kvinnor kåta.

Ensamhet kan lösas genom en resa till Filippinerna, östeuropa eller sydamerika. Vem orkar förresten stadga sig med svenska/västerländska feminist kvinnor?
Citera
2024-09-24, 08:57
  #88
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Tränar
Alltid nåt. Försök att biffa upp dig lite extra. Gå till badhallen, kanske nåt ställe har kvällssim. Där kan du flexa lite. Kolla lite tidningar om mode för män. Skaffa coolare stil, kanske en tatuering eller nåt. Skägg är trendigt och damerna uppskattar det ofta. Klipp dig. Kolla med nån bekant om du luktar konstigt eller om du har nåt annat som avskräcker tjejerna. Andedräkt?

Har du nån hobby där du kan träffa tjejer? Typ nån kurs eller sånt. Många verkar åka på små temakryssningar. Försök skaffa dig ett intresse. Läs böcker. Skaffa dig nåt att prata om
Finns konversationskurser. Lär dig skämta, gärna lite fräckt och snuskigt, men inte plumt och äckligt. Vägen till fittan går från skrattet. Var lite tuff mot dem.
Citera
2024-09-24, 08:58
  #89
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det är omöjligt för mig att vara lycklig när jag är helt galen i tjejer men vet att jag aldrig kommer få en flickvän.

Därför vill jag dö. Men tydligen vill jag även leva, för jag vågar inte ta livet av mig.
Så jag är liksom fast i existensen. Fast vid att vara vid liv. Fast mellan att vilja dö och vilja leva.
Så det känns som att jag är i ett fängelse.

Jag har redan hört alla råd som finns, så tråden kommer förstås inte att hjälpa mig, men jag ville väl bara skriva av mig lite.

Men jösses, du nedvärderar dig själv förmodligen morgon och kväll, tänk på hur awesome du är varje dag istället, känns det fejk och är svårt? Fine. Gör det ändå, allt sker inte över en dag.
Du kommer aldrig hitta någon när du hatar dig själv tyvärr.
Citera
2024-09-24, 09:02
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
30-40.
För många dyker det upp en, speciellt för tjejer, ja. Men inte för mig.

Inte än så länge men frågar jag dig om 20 år så kommer det ha gjort det. Lite lättare är det för tjejer men vi känner oxå så i perioder av livet. Alt att killar bara vill ha 6 och inget annat.
Gör du några försök så gå inte på dom snyggaste
Citera
2024-09-24, 09:03
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Ok, ge inte upp. När du slutar att leta så dyker det säkert upp någon 🤗

När man slutar leta så dyker ingen upp...

Det svaret du är ute efter är att TS behöver arbeta på sin desperation, söker man desperat efter vem som helst så är man extremt oattraktiv för precis alla. Så första prioritet är att arbeta med sin självkänsla, känna att man är bra, att man duger och därefter kan man leta efter någon man faktiskt vill vara med.

Så mitt råd till TS är: lägg ner letandet ett tag, tag i ditt liv, se till att du hittar något som gör att du känner dig nöjd med dig själv. Arbeta på din hälsa/kondition / satsa på karriären / leta upp någon hobby/kurs eller något och bli bra på det. Sök hjälp om allt bara känns mörkt/omöjligt och arbeta uppåt därifrån. När du är nöjd med dig själv, då kan du återuppta sökandet efter någon att dela livet med då kommer det gå bättre.
Citera
2024-09-24, 09:03
  #92
Avstängd
Baritsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Precis. Tack för att det finns nån som förstår mig.

Det tar en viking för att förstå en viking.

Idioterna som inte förstår kan köra upp deras kommentarer i arslet.
Citera
2024-09-24, 09:05
  #93
Medlem
svensson1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Hej.
Mina intressen är väl träning och filosofiska frågor typ. Inget att hänga i granen alltså.

"Började dejta."
Det är ju vad jag har försökt med redan.

Angående fula killar som har tjejer: ja jag vet, det är för att de har en bra personlighet. Vilket jag tyvärr inte har.
Men jag är nog inte jätteful.

Vad är en bra personlighet och bra självförtroende?
Har alltid hört dessa saker men inte förstått ett uns av det!
Citera
2024-09-24, 09:06
  #94
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainF
När man slutar leta så dyker ingen upp...

Det svaret du är ute efter är att TS behöver arbeta på sin desperation, söker man desperat efter vem som helst så är man extremt oattraktiv för precis alla. Så första prioritet är att arbeta med sin självkänsla, känna att man är bra, att man duger och därefter kan man leta efter någon man faktiskt vill vara med.

Så mitt råd till TS är: lägg ner letandet ett tag, tag i ditt liv, se till att du hittar något som gör att du känner dig nöjd med dig själv. Arbeta på din hälsa/kondition / satsa på karriären / leta upp någon hobby/kurs eller något och bli bra på det. Sök hjälp om allt bara känns mörkt/omöjligt och arbeta uppåt därifrån. När du är nöjd med dig själv, då kan du återuppta sökandet efter någon att dela livet med då kommer det gå bättre.
Mm ja kanske det och det var oxå min första post i denna tråd. Om desperation..
Citera
2024-09-24, 09:07
  #95
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Hej, du har lyckats fånga mångas intresse genom din tråd. Kunde inte låta bli att läsa dina inlägg och alla kommentarer.
Du beskriver väldigt väl vad många män (och kvinnor) innerst inne känner. Skillnaden är att du är modig nog och mogen så att du kan uttrycka det på ett mycket ärligt och naket sätt.
Det finns tusentals och åter tusentals råd, men varje människa måste hitta sin egen lösning.
I väntan på det okända vill jag rekommendera dig att börja skriva ner allt kring din situation. En seriös loggbok mao. Du uttrycker dig så väl att jag blir intresserad av hur och varför du befinner dig här, just nu?
Finns många frågor. Du gör mig nyfiken.
Hej.
Oj okej.
Jag vet inte vad jag ska säga.
Citera
2024-09-24, 09:09
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Nä.

30-40.

Här kommer lösningen:

Till att börja med. Stor skillnad på om du är 30-35/37 eller 35/37-40. Det är STOR skillnad.

Dagens tjejer "lever livet", binder sig inte, rester, festar, gör karriär m.m. de flesta är inte seriösa förrän de blir biologiskt tvingade att dejta.

När de blir 35 inser de att de måste hitta en man, skaffa barn och familj eller förbli barnlösa föralltid. DÅ börjar de seriöst dejta och försöka hitta någon.

Du kan inte hitta en tjej som är under 35. På landsbyggden är åldern 30-32.

Då måste vänta tills du närmar dig 40 innan du börjar dejta. Så kommer du få vilken tjej som helst eftersom de är extremt intresserade att skaffa en man. Är tjejen yngre än 35 vill hon inte ha en man.

Undantag finns. Vissa tjejer med "rätt" mentalitet binder sig redan vid 25 då de hittat en man och skaffar familj. Men de tjejerna som vill göra det är få. Skit i dem!

Så är du 30-35 är du för tidigt ute. Du behöver vänta med att dejta tills tjejerna vill/blir tvugna att dejta om de vill ha familj/barn.

Om du är 35-40 behöver du de sig ut i dejtingsvängen och ha lite tålamod till du träffar rätt person. Ju äldre du blir, som man, desto lättare blir det. Ju äldre du blir, som kvinna, desto svårare blir det.

Den bästa åldern för en man att dejta är 35-45 = mannens marknad.

Den sämsta åldern för en man att dejta är 20-35 = kvinnornas marknad.

Är man under 35 ska man helt skita i kvinnor, bry sig om sig själv och fokusera på att tjäna pengar, bygga upp sitt "slott" och vänta tills kvinnorna blir 35 och desperata. Lönlöst att mata självupptagna uppmärksamhets beroende tjejer under 35/32 år. Är du under 35/37 gå inte på krogen, prata inte med tjejer, skriv inte till tjejer, dejta inte! De blir förbannade när jag skriver detta eftersom tjejer under 35 är beroende av din uppmärksamhet och bara leka, men tro mig: Vänta istället tills hon blir ca 35 år och paniken kommer för henne. Har hon inte hittat någon kommer hon ge sig ut på desperat jakt och konkurrensen är hård bland alla andra kvinnor. De vet om det och de vet också att efter 35 är det mannens marknad.

Vissa kvinnor har förstört för sig själv. De intalade sig själva att de är värda något även efter 40 - det är då kvinnor blir osynliga (etablerat begrepp om kvinnlig osynlighet) och ingen lägger märke till dem längre i mataffären, på gatan m.m.) Vissa kvinnor accepterar familje/barnlösheten och blir bittra och sura. 80% av dessa blir feminister och hatar män därför de blev bortvalda (trots att det är deras fel (eller feministsamhällets fel som lurade dem) därför de inte var snabba nog när de var 32-40).

Tips: undvik mammor. De kvinnor som skaffade barn och är nu 35. De är extremt desperata och gör vad som helst för att få dig. De vet att deras värde är i botten så sälj dig inte billigt till dessa "Single moms". De har misslyckats och gör vad som helst för att få en andra chans.

Slutsats:
Är du under 37: Kvinnornas marknad. Avvakta! Tjäna pengar, undvik kvinnor, fokusera på att bygga upp dig själv.

Är du över 37: det är mannens marknad. Dags att ge dig ut och skörda frukten. Det spelar inte så stor roll vem du är. Är du man så är du intressant för målgruppen MEN undvik förfan Single moms. Sälj dig inte billigt!
__________________
Senast redigerad av Flizter 2024-09-24 kl. 09:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in