Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-24, 11:51
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Emily Ek

Ja jag såg sen att det är hon som är SD, sjuksköterskan. Hade dock inte reagerat på hennes hårfäste.
Citera
2024-09-24, 16:08
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0rdYpsilon
Förlåt, detta var för Bachelor 2025. My mistake.
Det var ju den jag trodde skulle sändas nu! Men men får väl hålla ut ett år då
Citera
2024-09-24, 19:08
  #15
Medlem
Treschows avatar
Isabelle Gustafsson som är med är Josef Locos (Josef Natiq Sattarov) ex-flickvän. Han är dessutom dömd till fängelse för våldtäkt, men håller sig i skrivande stund undan rättvisan.

Att en kvinna uppvisar ett så dåligt omdöme (som att bli tillsammans med en kriminell babbe) skulle få vilken man som helst, med minsta lilla självbevarelsedrift, att diskvalificera en sådan tjej omgående. Våldtäkten skedde dock efter att deras förhållande var slut. Men det finns betydligt mer om Josef Loco än det där. Att vara bästa kompis med Andreas Coskun säger väl allting.

https://image.hant.se/image-7075052?...compression=70

(FB) Känd influencer/tatuerare Josef Loco dömd i tingsrätt för våldtäkt (2021-11-06)
__________________
Senast redigerad av Treschow 2024-09-24 kl. 19:22.
Citera
2024-09-24, 19:25
  #16
Medlem
Hej! Call me crazy…. MEN :
Mullvaden Stephanie, är inte hon riktigt lik
Nike Sellmar som vann idol🤔?
Visst är det hon?
__________________
Senast redigerad av mb-87 2024-09-24 kl. 19:52.
Citera
2024-09-24, 19:29
  #17
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prekas
Ja jag såg sen att det är hon som är SD, sjuksköterskan. Hade dock inte reagerat på hennes hårfäste.

Hårfäste 2.0
https://postimg.cc/c61YVJ9q
__________________
Senast redigerad av Treschow 2024-09-24 kl. 19:32.
Citera
2024-09-24, 19:52
  #18
Medlem
????
Citera
2024-09-24, 20:00
  #19
Medlem
Det är rätt kul att se hur killarna - i vart fall nu såhär i början - verkar föredra de naturliga och söta tjejerna.

Varför gör så många unga tjejer sig själva så fula med ankläppar, botox etc? Förstör sitt utseende och ser 30 år äldre ut. Har de ingen självuppfattning?
Citera
2024-09-24, 20:06
  #20
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Det är rätt kul att se hur killarna - i vart fall nu såhär i början - verkar föredra de naturliga och söta tjejerna.

Några specifika tjejer du tänker på?
Citera
2024-09-24, 20:06
  #21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hårfäste 2.0
https://postimg.cc/c61YVJ9q

Lustigt förresten att de båda ungkarlarna som tjejerna tävlar om har samma efternamn som två kända invandrings-/pk-kritiker.
Citera
2024-09-24, 20:11
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Några specifika tjejer du tänker på?

Jag vet inte vad tjejerna heter men dels hon sjuksköterskan, sen hon från Karlstad som ramlade, unga tjejen som höll på med sport, två brunetter, de två mörkhyade och även hon från Borås som höll på med design. Även hon som kom in sist med drinkarna och som är väldigt intensiv. De ser alla rätt naturliga ut i mitt tycke.

Många av de som är väldigt fixade ser sannolikt programmet som en språngbräda och det kanske killarna fattar. De känns ju båda som två helt normala killar.
Citera
2024-09-24, 20:12
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Lustigt förresten att de båda ungkarlarna som tjejerna tävlar om har samma efternamn som två kända invandrings-/pk-kritiker.
Vad menar du?
Citera
2024-09-24, 20:14
  #24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Jag vet inte vad tjejerna heter men dels hon sjuksköterskan, sen hon från Karlstad som ramlade, unga tjejen som höll på med sport, två brunetter, de två mörkhyade och även hon från Borås som höll på med design. Även hon som kom in sist med drinkarna och som är väldigt intensiv. De ser alla rätt naturliga ut i mitt tycke.

Många av de som är väldigt fixade ser sannolikt programmet som en språngbräda och det kanske killarna fattar. De känns ju båda som två helt normala killar.

Sjuksköterskan är SD-tjejen Emily Ek?
https://imageproxy.a2d.tv/?source=ht...jpg&width=1024
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in