Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-28, 07:17
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det visste jag ju redan.
Därför måste du ändra din inställning.
Citera
2024-09-28, 07:31
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Därför måste du ändra din inställning.
Inställning har inget med mitt problem att göra.
Citera
2024-09-28, 07:41
Medlem
Gå lite olika kurser, matlagning, dans, massage, tänk brett. Det viktiga är att man hamnar i sociala sammanhang. Gruppresa?
Citera
2024-09-28, 08:02
Medlem
Citat:
Det är omöjligt för mig att vara lycklig när jag är helt galen i tjejer men vet att jag aldrig kommer få en flickvän.

Därför vill jag dö. Men tydligen vill jag även leva, för jag vågar inte ta livet av mig.
Så jag är liksom fast i existensen. Fast vid att vara vid liv. Fast mellan att vilja dö och vilja leva.
Så det känns som att jag är i ett fängelse.

Jag har redan hört alla råd som finns, så tråden kommer förstås inte att hjälpa mig, men jag ville väl bara skriva av mig lite.

Åk och hämta en asiat då? Hur svårt ska det va.
Citera
2024-09-28, 08:02
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Gå lite olika kurser, matlagning, dans, massage, tänk brett. Det viktiga är att man hamnar i sociala sammanhang. Gruppresa?
Alltså skärp dig.
Det är som att säga att en fiskmås skulle få en mänsklig flickvän om den skulle gå lite olika kurser, matlagning, dans, massage, och tänka brett.
Det spelar ingen roll vad fiskmåsen gör, den kommer ändå aldrig få en mänsklig flickvän.
Jag sitter i precis samma sits som den där fiskmåsen.
Citera
2024-09-28, 08:03
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinwalker
Åk och hämta en asiat då? Hur svårt ska det va.
Jag vill inte ha en asiat.
Dessutom skulle knappast någon asiat vilja ha mig.
Citera
2024-09-28, 08:45
Medlem
Om du är 30-40 och inte har haft tjej så är det mycket osannolikt att du kommer kunnna få det, krasst talat. Jag menar, du blir inte snyggare direkt utan har troligen nått sin peak redan. Inte heller personligheten lär förändras något särskilt i den åldern.

Medicinera bort din sexualdrift och hitta hobbies?
Citera
2024-09-28, 10:01
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppkoppling
Om du är 30-40 och inte har haft tjej så är det mycket osannolikt att du kommer kunnna få det, krasst talat. Jag menar, du blir inte snyggare direkt utan har troligen nått sin peak redan. Inte heller personligheten lär förändras något särskilt i den åldern.

Medicinera bort din sexualdrift och hitta hobbies?
Men tjejerna i hans ålder blir fan inte snyggare dom heller ska du veta. De flesta singlar högre upp i åldrarna är tämligen skeva i skallen med, så jag skulle säga att hoppet ökar med åren.

Det TS behöver göra då han knappast verkar vara tjejernas förstaval är att dels se till att vara en riktigt trevlig kille. Glad, respektfull och genuin. Sedan ser han till att engagera sig i någon aktivitet där damer i hans klass håller till. Om något år har troligen någon dam upptäckt TS kvaliteter.
Citera
2024-09-28, 10:52
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Nej jag är inte feg.

Varför skulle jag inte gnälla när jag nästan tar livet av mig på grund av mitt problem?

Det betyder inte att samma sak kommer ske för mig också. Eller ens att det kan ske för mig också

Aha så eftersom du har det lätt med tjejer så betyder det att jag får en tjej om jag använder din metod för att få en tjej?

Tränar redan, äter redan ok mat och tar alla rätta kosttillskott.
Lyssnar redan på tjejen och låter henne prata.

Att döma av hela tråden samt alla råd du fått av diverse människor så verkar själva problemet uppenbarligen ligga hos dig personligen.

Ja du tränar hårt, hit o dit och gör det man "borde" göra för att haffa en tjej.

Din självkänsla är antagligen så satans söndebombad och obefintlig så att du har målat in dig själv in i ett hörn där det absolut inte finns en utväg, det är bara alla andras fel.
Fan vad löjligt egentligen. Skaffa bara stake o prata med kvinnor så bryter du första barriären iaf.
(Vet att du ej kommer göra det)

Männsikor som dig går inte att hjälpa för de "vet" ju att flickor är drakar.

Mindset. Punkt slut.
Citera
2024-09-28, 10:58
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Att döma av hela tråden samt alla råd du fått av diverse människor så verkar själva problemet uppenbarligen ligga hos dig personligen.

Ja du tränar hårt, hit o dit och gör det man "borde" göra för att haffa en tjej.

Din självkänsla är antagligen så satans söndebombad och obefintlig så att du har målat in dig själv in i ett hörn där det absolut inte finns en utväg, det är bara alla andras fel.
Fan vad löjligt egentligen. Skaffa bara stake o prata med kvinnor så bryter du första barriären iaf.
(Vet att du ej kommer göra det)

Männsikor som dig går inte att hjälpa för de "vet" ju att flickor är drakar.

Mindset. Punkt slut.
Jag har väl inte sagt att det är andras fel.
Jag har redan försökt med att prata med kvinnor.
Vet inte varför du tror att alla kan få en flickvän.
Tror du även att alla kan köpa en sprillans ny Ferrari?
Citera
2024-09-28, 11:05
Medlem
Citat:
Nä.

30-40.

Åk ett par veckor till Asien så kommer tjejerna där älska dig om du bara uppför dig och är snäll. Som tidigare skrivits blir det enklare med åren också
Citera
2024-09-28, 11:27
Medlem
Men pröva att byta några ord med tjejer du är helt ointresserad av i vardagliga situationer. Om du till exempel går till en kvinnlig frisör, fråga vad hon tycker du skulle passa i för frisyr, sen kan ni småprata lite om så bara om vädret eller att du ska resa någonstans eller någon aktuell händelse. Frisörer är alltid bra på småprat och träffar alla sorters kunder. Och glöm inte ögonkontakt.
Sen behöver du ju göra något åt din låga självkänsla och uppenbart felaktiga självbild, KBT som sagt. Har du prövat tidigare och det inte funkade, hitta någon bättre.
Senast redigerad av marageo 2024-09-28 kl. 11:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in