Citat:
Alltså för det första så är det så illa för mig att jag inte kan få nån ens om jag skulle ha ett fantastiskt liv.
Och för det andra så kan jag inte skapa ett sånt där fantastiskt liv.
Har jag inte varit tydlig med att jag inte kan få en flickvän oavsett vad jag gör?
Och nej jag vill inte importera en thailändska, köpa sex, ta steroider, eller hitta den fetaste och fulaste kvinnan som finns.
Och det är inte möjligt för mig att bli rik, känd, få ett fantastiskt liv, bli supersnygg, bli socialt begåvad, bli rolig, få bra självförtroende, högre självkänsla, eller bli bra på att prata.
Och nej professionell hjälp hjälper inte, dejtingappar funkar inte, krogen funkar inte, och så vidare.
Och nej jag vill inte ta nån jäkla kurs.
Och nej jag kan inte skaffa en hobby eftersom jag inte tycker att nåt är kul (och jag kan inte tvinga mig själv att tycka om något), och dessutom har jag inte tillräckligt med tid och energi för det.
Och ja jag går redan på gym.
Och nej bättre klädstil, ny frisyr eller parfym kommer inte ge mig en flickvän.
Och för det andra så kan jag inte skapa ett sånt där fantastiskt liv.
Har jag inte varit tydlig med att jag inte kan få en flickvän oavsett vad jag gör?
Och nej jag vill inte importera en thailändska, köpa sex, ta steroider, eller hitta den fetaste och fulaste kvinnan som finns.
Och det är inte möjligt för mig att bli rik, känd, få ett fantastiskt liv, bli supersnygg, bli socialt begåvad, bli rolig, få bra självförtroende, högre självkänsla, eller bli bra på att prata.
Och nej professionell hjälp hjälper inte, dejtingappar funkar inte, krogen funkar inte, och så vidare.
Och nej jag vill inte ta nån jäkla kurs.
Och nej jag kan inte skaffa en hobby eftersom jag inte tycker att nåt är kul (och jag kan inte tvinga mig själv att tycka om något), och dessutom har jag inte tillräckligt med tid och energi för det.
Och ja jag går redan på gym.
Och nej bättre klädstil, ny frisyr eller parfym kommer inte ge mig en flickvän.
Du verkar inte älska tjejer så mycket som du påstår, då du inte verkar beredd att göra så mycket du är obekväm med eller inte tycker är kul.
Visst kanske ingen av tipsen du fått med kurser eller hobby kommer att fungera.
Men vad fan, du måste ju prova något.
Tänk dig samma situation om du var i ett förhållande och tjejen tycker du skulle passa i en annan frisyr eller ni ska gå på teater eller testa på dans. Sitter du på samma sätt som nu och säger nej till allt tror jag inte det är så lockande för henne att stanna.
I din situation skulle jag utöva en hobby jag hatade om det bara gav den mista chans att leda till någon framtida relation.
Självklart har du alternativet att inte alls försöka med något och stanna i samma situation.
Fördelen är att du vet vad du vill ha.
Det du gjort hittills har inte fungerat, personligen hade jag testat alla tips i tråden oavsett hur dumma eller orelevanta de kan låta.