2024-10-03, 14:36
Medlem
Ja, jag tycker det samma som många lyft här i tråden: låt för helvete inte karlar jobba med barn. Idioti...
Han gjorde nåt rätt och avslutade sitt liv i alla fall. Även om en överdos hade varit mer ansvarstagande än att fucka up dagen för en oskyldig lokförare med passagerare.
Citera
2024-10-03, 14:46
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Är det inte bra att ungarna får manliga förebilder även på förskolorna?
Det är för riskabelt. Dessutom tror jag det är fel typ av förebild. Killarna får gå på nån sport istället. Mammorna får försöka hitta en pappa till dem.
Citera
2024-10-03, 14:49
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Bara creep som vill jobba med något hela dagarna öht, om man ska fortsätta på den logiken. Är väl ingen skillnad på om det är en man eller kvinna som utför arbetet.

Du verkar ha hyffsad sne verklighetsuppfattning.
Ok. Utan män på dagis - färre pedofiler på dagis. Ser inte något fel med den verklighetsuppfattning.
---------
Jag lämnar tråden nu. Ser att vissa som vill se män på dagis är aktiva i peddoforumet och jag vill ogärna prata med dessa.
Citera
2024-10-03, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej200
Han har 2 systrar

Hittar bara en syster i Lexbase och en bror, samt fadern med ny familj. Är jag fel ute?
Citera
2024-10-03, 14:59
Avstängd
kyrkstockens avatar
Alla som ser ut som anders eklund (änglamördaren) är inte pedofiler, men pedofiler ser nästan alltid ut som anders eklund.

Fick skäll igår när någon ville veta bakgrunden varför man blir pedofil och jag skrev om den vetenskapliga bakgrunden. Man vill bara ha bekräftelse på den egna ideologin.
Citera
2024-10-03, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Exakt vad jag har sagt också. Det verkar vara enda sättet. Vissa blir fly förbannade av detta förslag men då får det vara så. Priset är för högt. Man måste prioritera förskolebarnens säkerhet framför vuxna mäns eventuella känslor av kränkthet i det här fallet.

Nu förekommer ju - evident - kvinnliga förövare också. Både i Sverige, USA m fl. Och att sortera yrken efter kön blir snabbt ett sluttande plan. T ex har både Polismyndigheten och Åklagarmyndigheten haft problem med kvinnliga anställda som haft relationer med gängkriminella - och läckt underrättelsemetoder och specifika uppgifter till dessa.

Fråga: Bör vi börja sortera ut kvinnor ur Polis- och Åklagarmyndighet?
Citera
2024-10-03, 15:01
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Är det inte bra att ungarna får manliga förebilder även på förskolorna?
Nej det är inte bra idiot. Då männen på förskolorna inte representerar normala män.
Citera
2024-10-03, 15:02
Avstängd
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Nu förekommer ju - evident - kvinnliga förövare också. Både i Sverige, USA m fl. Och att sortera yrken efter kön blir snabbt ett sluttande plan. T ex har både Polismyndigheten och Åklagarmyndigheten haft problem med kvinnliga anställda som haft relationer med gängkriminella - och läckt underrättelsemetoder och specifika uppgifter till dessa.

Fråga: Bör vi börja sortera ut kvinnor ur Polis- och Åklagarmyndighet?
Självklart bör vi det.

Det är mäns skyldighet att skydda kvinnor och barn. Bl.a. mot kriminella element. Det är för fan den enda uppgift vi har.-
Citera
2024-10-03, 15:06
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Nej det är inte bra idiot. Då männen på förskolorna inte representerar normala män.

Inte-bra-idiot. Vad fan vet du om det? Bara för att enstaka förgriper sig på barnen är plötsligt alla onormala män?
Citera
2024-10-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppgiven76-
Vilket mörker! Börjar bli alltmer övertygad om att män inte bör arbeta med små barn eller inom hemtjänsten. För att få jobb inom hemtjänsten krävs inte ens ett BRU.
Män ska inte jobba med barn eller inom hemtjänsten.

Det är ju tydligt att det är männensom står för det sexuella våldet och våld i sig i samhället.

Barn ska skyddas med alla medel.
Citera
2024-10-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogoR
Ja, jag tycker det samma som många lyft här i tråden: låt för helvete inte karlar jobba med barn. Idioti...
Han gjorde nåt rätt och avslutade sitt liv i alla fall. Även om en överdos hade varit mer ansvarstagande än att fucka up dagen för en oskyldig lokförare med passagerare.

Jaha hon Ronja då som namngav barn på dagiset hon jobbade på som hon ville tortera, våldta och döda i chattar med mannen som dömdes för att ha dödat en äldre dam han var anställd för att vårda i hemtjänsten (med plastfolie runt hennes ansikte tills hon kvävdes). Ronja anmälde honom inte förrän han hotade att släppa hennes pedofilnoveller. Då hade hon haft filmen på mordet på kvinnan i flera veckor.

Så nej, att ta bort män ger inte skydd.
Citera
2024-10-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Alla som ser ut som anders eklund (änglamördaren) är inte pedofiler, men pedofiler ser nästan alltid ut som anders eklund.

Fick skäll igår när någon ville veta bakgrunden varför man blir pedofil och jag skrev om den vetenskapliga bakgrunden. Man vill bara ha bekräftelse på den egna ideologin.

Det där stämmer ju inte. Finns unga snygga typer som ägnar sig åt sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in