Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-03, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellFrikadell
Såg just en bild på Mattias Karlsson från SD-Jimmies bröllop, satan i gatan vad smällfet han har blivit, han ser ut som en ballong som är på väg att explodera! Hur fet är han egentligen? Någon som vet vad han väger?

Skulle gissa på 130+ kg, minst.
Den stora frågan är ju vad hans fru ser i honom. Hon verkar dock vara en riktigt dryg, motbjudande och svartsjuk torrboll som inte låter honom ha någon kontakt med f.d kvinnliga bekanta.
Citera
2024-10-03, 21:51
Citat:
Ursprungligen postat av Adamlind22
Skulle gissa på 130+ kg, minst.
Den stora frågan är ju vad hans fru ser i honom. Hon verkar dock vara en riktigt dryg, motbjudande och svartsjuk torrboll som inte låter honom ha någon kontakt med f.d kvinnliga bekanta.

Svårt att förstå det också, det kanske är berömmelsen som lockar? Bjuden på bröllop med en massa kändisar?
Citera
2024-10-05, 14:57
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Japp, så är det men än intressantare är Robert Hedarvs efternamn innan han bytte till Hedarv. Han hette nämligen Robert Benkö!!

"En av medlemmarna i gruppen är Robert Hedarv, som tidigare hette Benkö i efternamn."

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ssons-brollop/

Det finns inte så värst många Benkö i Sverige så med stor sannolikhet är han släkt med Cilla Benkö d.v.s VD för SR.

Han kommer från Polen, Cilla Benkös pappa kommer från Ungern.
Citera
2024-10-05, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Han kommer från Polen, Cilla Benkös pappa kommer från Ungern.

Jag börjar inte rota mer i det men bokstaven eller ljudet Ö i polska alfabetet gör mig onekligen lite fundersam.
Citera
2024-10-06, 12:41
Medlem
Citat:
Svårt att förstå det också, det kanske är berömmelsen som lockar? Bjuden på bröllop med en massa kändisar?
Sånt brukar inte vara negativt.
Citera
2024-10-06, 19:28
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
https://www.friatider.se/mattias-kar...d-gangkoppling

EXPO-Karlsson har tappat det helt.
När journalister för än gångs skull gör sitt jobb.
Citera
2024-10-07, 19:09
Medlem
Måste kännas fint för Karlsson att lämna över sina ungar över helgen till en president i ett kriminellt 1% MC-gäng.
Citera
2024-10-09, 08:33
Medlem
Citat:
Troligen. Hon glider omkring som plus 1 på en massa tillställningar och får uppmärksamhet. Det räcker väl för henne. Vissa människor är väldigt simpla av sig.
Citera
2024-10-14, 14:51
Medlem
Mattias Karlssons ex och mamman till hans barn är alltså ihop med en gängkriminell. Är hon en idiot eller något?
Citera
2024-10-14, 16:24
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ja du, vad hette hon nu igen i förnamn? Måste få återkomma, minnet börjar svika. Jo, skadades i en bilolycka på väg till kontoret i Kristianstad vill jag minnas. Tror hon sitter i rullstol.

Gabriella Hedarv är det.

Tack!

I Riks intervju med Jimmie Åkesson så beskriver han (ngt kryptiskt) Gabriella Hedarv som "en person som jag känt väldigt länge och t.o.m. haft ja familjeband till eh i någon mening under en period i livet". Familjeband?

Lite senare i intervjun säger Åkesson "Till saken hör också, att jag dessutom då, att jag under sju år av mitt liv levde tillsammans med en väldigt nära anhörig till Mattias Karlsson, så vi har liksom haft den typen av band historiskt".

Vet du eller ngn annan, vem som åsyftas med "en väldigt nära anhörig till Mattias Karlsson" som Åkesson levde tillsammans med under sju år?
Citera
2024-10-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Tack!

I Riks intervju med Jimmie Åkesson så beskriver han (ngt kryptiskt) Gabriella Hedarv som "en person som jag känt väldigt länge och t.o.m. haft ja familjeband till eh i någon mening under en period i livet". Familjeband?

Lite senare i intervjun säger Åkesson "Till saken hör också, att jag dessutom då, att jag under sju år av mitt liv levde tillsammans med en väldigt nära anhörig till Mattias Karlsson, så vi har liksom haft den typen av band historiskt".

Vet du eller ngn annan, vem som åsyftas med "en väldigt nära anhörig till Mattias Karlsson" som Åkesson levde tillsammans med under sju år?

Jag vill minnas att det var M.K:s syster. Det var tiden före Erikssonskan.
Citera
2024-10-14, 17:24
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Jag vill minnas att det var M.K:s syster. Det var tiden före Erikssonskan.

Tack!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in