Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-10-05, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse1986
Vilka är personerna som får en att göra detta?
De kan ju inte bara varit tvingad till att åka dit och försöka släcka någon?
Eller hur fucking skevt är de idag, förstår inte riktigt 🤔
Nej han har inte varit tvingad att göra detta, han har helt frivilligt kontaktat dessa personer och gått med på att göra som de ville. Han drogs till likadana personer i Avesta och från början tyckte han nog att det var spännande att lira med de stora grabbarna men sen spårade det och han blev placerad. Det finns inget konsekvent tänk över huvud taget och tyvärr kommer vi få se mer av sånt här. Jag fattar inte heller, ja det är skevt.
Citera
2024-10-05, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Det är totalt fyra misstänkta. Två är sekretess då de inte begärts häktade. Det är sekretess D som är misstänkt för underlåtenhet att avslöja förberedelse till mord.
Intressant!
Citera
2024-10-06, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zmulanzzz
Nej han har inte varit tvingad att göra detta, han har helt frivilligt kontaktat dessa personer och gått med på att göra som de ville. Han drogs till likadana personer i Avesta och från början tyckte han nog att det var spännande att lira med de stora grabbarna men sen spårade det och han blev placerad. Det finns inget konsekvent tänk över huvud taget och tyvärr kommer vi få se mer av sånt här. Jag fattar inte heller, ja det är skevt.

Vilka ska vara dom" stora " Grabbarna då?
Han måste ju fått nå erbjudan om en summa pengar för att göra de? Ingen är ju så dum så man gör de enbart för status, eller ?
Förklara mera gärna vill förstå hur de funkar på gatan idag 🙈😄
Citera
2024-10-06, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse1986
Vilka ska vara dom" stora " Grabbarna då?
Han måste ju fått nå erbjudan om en summa pengar för att göra de? Ingen är ju så dum så man gör de enbart för status, eller ?
Förklara mera gärna vill förstå hur de funkar på gatan idag 🙈😄
Ja han har säkert blivit erbjuden pengar men jag har ingen information om det. Eller så kan det vara status, gör du detta är du fullvärdig medlem i gänget, vet ej. Vet ej heller vilka de ”stora” grabbarna är, från Gävle eller Uppsala kan jag ha hört men kan inte bekräfta det. I alla fall sitter han i en jävla sits nu för ”golar” han lever han inte länge till. ”Golar” han inte är han förmodligen en fullvärdig medlem och jag vet inte vad som är värst.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in