Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 09:57
  #1
Medlem
kalleballe8s avatar
Idag fyller vår kära ledare, den sanna hjälten, den fantastiske statsmannen och den underbara mannen Vladimir Putin 72 år. Sort grattis önskar jag dig från hela Flashback Detta ska såklart firas. Hur ska just DU fira denna stora dag? Själv blir det att jag tar med frugan och barnen och äter något riktigt gott på en rysk restaurang.

Hoppas du får en fantastisk födelsedag Vladimir.
Igår, 10:00
  #2
Medlem
Glöm inte att bjuda in clowner och spela spel tillsammans, så gör man i Ryssland vid födelsedagar.
Igår, 10:02
  #3
Medlem
kalleballe8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Glöm inte att bjuda in clowner och spela spel tillsammans, så gör man i Ryssland vid födelsedagar.

Ingen dum idé alls. Tack för tipset. Hur ska du själv fira?
Igår, 10:04
  #4
Medlem
Vanligen hade han fått stock av sin trolovade Lavrov, men eftersom han är död får Vladde för en gångs skull bjuda på stocken. Annars blir det väl en vanlig dag i bunkern.
Igår, 10:05
  #5
Medlem
Titsdontlies avatar
Han är då inte min ledare iaf, du kanske ska göra din tråd på ett ryskt forum?
Igår, 10:05
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
Hoppas du får en fantastisk födelsedag Vladimir.

Trevligt! Hoppas han får många fina år till med god hälsa!

Citat:
Ursprungligen postat av krekola
Vanligen hade han fått stock av sin trolovade Lavrov, men eftersom han är död får Vladde för en gångs skull bjuda på stocken. Annars blir det väl en vanlig dag i bunkern.

Ingen är intresserad av att lyssna på dina homofantasier, degenerade bögdjävel.
Igår, 10:16
  #7
Medlem
Jag säger som en ukrainsk man på gatan sa i en intervju när Ryssland angripet dem: Putin, jag hoppas att du skiter på dig!
Igår, 10:55
  #8
Medlem
Bartman777s avatar
Vänta nu... fyller Putin år den 7e oktober? Samma datum som palestina attackerade Israel?
Vilket sammanträffande! Eller?
Igår, 11:06
  #9
Medlem
va konstigt skickade mitt grattis, tydligen kom det inte fram.. försöker igen; Grattiss dårå men när du är garanterat stendöd så blir det tredubbelt GRATTIS härifrån.
Igår, 11:06
  #10
Medlem
kalkryggars avatar
Var hittar du en rysk restaurang där de inte hatar Putin (antar att du är i Sverige)?

Du glömde lägga in att han även är en våldsdiktator som har dödat många bara för att de inte tycker som honom. Om det gör en man stor i dina ögon så säger det ganska mycket om dig.

Själv hoppas jag att han får en bedrövlig dag. Man kan önska att den stora Zelensky kunde skicka en snubbe för att fira diktatorn med ett skott i pannan. Då skulle det vara mer intressant att gå på rysk restaurang. Eftersom de förmodligen skulle vara på fint humör efter en sån händelse.
Igår, 11:10
  #11
Medlem
KoyaanisQatsiis avatar
Stort grattis till vår president! Må han leva i 100 år till.
Igår, 11:52
  #12
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
Idag fyller vår kära ledare, den sanna hjälten, den fantastiske statsmannen och den underbara mannen Vladimir Putin 72 år. Sort grattis önskar jag dig från hela Flashback Detta ska såklart firas. Hur ska just DU fira denna stora dag? Själv blir det att jag tar med frugan och barnen och äter något riktigt gott på en rysk restaurang.

Hoppas du får en fantastisk födelsedag Vladimir.


Bara en motfråga
Vad gör du i Sverige? Din ledare styr inte detta land

Jag önskar han ett skott i bakhuvudet 😊
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in