Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 12:07
  #13
Medlem
Hoppas detta är Putlers sista födelsedag. Han går mot samma öde som hans frände Hitler.
Igår, 12:26
  #14
Medlem
F.B.Dases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Vänta nu... fyller Putin år den 7e oktober? Samma datum som palestina attackerade Israel?
Vilket sammanträffande! Eller?
Ja tänka sig. Två av alla miljoner miljarders händelser inträffar på en och samma av årets 365 dagar. Högst osannolikt.
Igår, 12:35
  #15
Medlem
Ryssland-vinners avatar
En sann statsman, en landsfader. Dags att knyta ihop den ukrainska säcken och kröna karriären med territoriell vinst.
Igår, 12:47
  #16
Medlem
Galejans avatar
Stort grattis till Vladimir.

Sådana ledare skulle vi haft i Sverige. Riktig alfa som rider på björn och har en vacker kvinna i varje stad. Istället har vi Ulf Kristersson som är gift med en björn och vars enda utvecklade muskel är hans vader eftersom han varit dansare, den lille turdburglern.

Vi har mycket att lära från Putin, så grattis på födelsedagen och många lyckönskningar från dina vänner i Sverige.
Igår, 12:53
  #17
Medlem
kalleballe8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var hittar du en rysk restaurang där de inte hatar Putin (antar att du är i Sverige)?

Du glömde lägga in att han även är en våldsdiktator som har dödat många bara för att de inte tycker som honom. Om det gör en man stor i dina ögon så säger det ganska mycket om dig.

Själv hoppas jag att han får en bedrövlig dag. Man kan önska att den stora Zelensky kunde skicka en snubbe för att fira diktatorn med ett skott i pannan. Då skulle det vara mer intressant att gå på rysk restaurang. Eftersom de förmodligen skulle vara på fint humör efter en sån händelse.

I Stockholm såklart. Vi är många som älskar Vladimir. Både privatpersoner som näringsidkare.

Det där stämmer inte alls. Det är bara hittepå och lögner från din sida.

Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Bara en motfråga
Vad gör du i Sverige? Din ledare styr inte detta land

Jag önskar han ett skott i bakhuvudet 😊

Bara en tidsfråga innan han gör det och ni kan inte göra ett dugg åt det. Jag är svensk med anor tillbaka till 1500-talet.
Igår, 12:55
  #18
Medlem
kalleballe8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Hoppas detta är Putlers sista födelsedag. Han går mot samma öde som hans frände Hitler.

Icke då. Han kommer ha många fler födelsedagar framöver. Han kommer att leva tills han är 100, minst.
Igår, 12:57
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
Icke då. Han kommer ha många fler födelsedagar framöver. Han kommer att leva tills han är 100, minst.
Förmodligen i Nord Korea om han lyckas fly levande.
Igår, 13:13
  #20
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
I Stockholm såklart. Vi är många som älskar Vladimir. Både privatpersoner som näringsidkare.

Det där stämmer inte alls. Det är bara hittepå och lögner från din sida.



Bara en tidsfråga innan han gör det och ni kan inte göra ett dugg åt det. Jag är svensk med anor tillbaka till 1500-talet.

Men hyllar man som du gör så förstår jag inte varför du är kvar 😂
Men kanske vill ha Sverige som bidragsgivare å säkert rätt att flytta.

Fega vänsterfolk 🤮
Igår, 13:14
  #21
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crystallin
Nej, det är svenskarnas rädsla för ryssarna som är Sveriges existensberättigande och drivkraft. Putin är den viktigaste ryssen, vilket innebär att han är den som kan betraktas som Sveriges ledare.

🤔🧐 är du berusad på en måndag
Igår, 13:16
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var hittar du en rysk restaurang där de inte hatar Putin (antar att du är i Sverige)?

Du glömde lägga in att han även är en våldsdiktator som har dödat många bara för att de inte tycker som honom. Om det gör en man stor i dina ögon så säger det ganska mycket om dig.

Själv hoppas jag att han får en bedrövlig dag. Man kan önska att den stora Zelensky kunde skicka en snubbe för att fira diktatorn med ett skott i pannan. Då skulle det vara mer intressant att gå på rysk restaurang. Eftersom de förmodligen skulle vara på fint humör efter en sån händelse.

Putin har aldrig mördat någon. Han är en riktig man och en riktig ledare, en av de finare världen har sett. Fyller 72 men ser ut som 50. Zelensky är en skådespelare och en puppet installerad av USA, det vet alla som inte gått på propagandan ni föds med i lilla Sverige.
Igår, 13:33
  #23
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
Idag fyller vår kära ledare, den sanna hjälten, den fantastiske statsmannen och den underbara mannen Vladimir Putin 72 år. Sort grattis önskar jag dig från hela Flashback Detta ska såklart firas. Hur ska just DU fira denna stora dag? Själv blir det att jag tar med frugan och barnen och äter något riktigt gott på en rysk restaurang.

Hoppas du får en fantastisk födelsedag Vladimir.
Detta ska firas ordentligt med ballonger, champagne, rysk kaviar (såklart) och en hejdundrande fest! 🎉 🥳🥂🍾
Ett år närmre till skitgubbens död, det är glädjande nyheter!
Igår, 13:38
  #24
Medlem
kalleballe8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Men hyllar man som du gör så förstår jag inte varför du är kvar 😂
Men kanske vill ha Sverige som bidragsgivare å säkert rätt att flytta.

Fega vänsterfolk 🤮

Bidragstagare? Har ett eget företag som är väldigt framgångsrikt. Jag tjänar säkert mer på en månad än vad du gör på ett helt år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in