2024-10-07, 16:05
Medlem
Anktalares avatar
Nu har det uppdagats att Jimmy Åkesson, ledare för Sveriges näst största parti umgås med gängkriminella på privata tillställningar. Mycket problematiskt, borde han avsättas/avgå?

Hade något annan partiledare för de andra partierna avslöjats med något sådant här hade de blivit avsatta på sekunden. Varför är det okej inom SD?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...jen-i-manga-ar

Tänk er samma bild fast med Ulf Kristersson, som tar selfies med gängkriminella.
Citera
2024-10-07, 16:07
Medlem
Vill minnas att Magdalena varit på bild med kriminella.
Citera
2024-10-07, 16:18
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Vilka då? Länk?
Citera
2024-10-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Vilka då? Länk?
Ett exempel, med dömd
https://www.expressen.se/nyheter/har...omda-rapparen/
Citera
2024-10-07, 16:24
Citat:
Ett exempel, med dömd
Då är ju dock en jävla skillnad på att umgås privat med någon eller att någon kommer fram och frågar om dom får ta en bild med en. Kan du inte läsa?
Citera
2024-10-07, 16:26
Medlem
IQ60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Nu har det uppdagats att Jimmy Åkesson, ledare för Sveriges näst största parti umgås med gängkriminella på privata tillställningar. Mycket problematiskt, borde han avsättas/avgå?

Hade något annan partiledare för de andra partierna avslöjats med något sådant här hade de blivit avsatta på sekunden. Varför är det okej inom SD?

Tänk er samma bild fast med Ulf Kristersson, som tar selfies med gängkriminella.
Umgås inte du med människor utanför deras atbetstid?
Citera
2024-10-07, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorersugerku
Då är ju dock en jävla skillnad på att umgås privat med någon eller att någon kommer fram och frågar om dom får ta en bild med en. Kan du inte läsa?
Vet vi om dom umgås på "daglig basis" eller var det också en "tillfällig bild"?
Vi vet ju vad media vill få det till, ger ju mycket klick.
Citera
2024-10-07, 16:35
Medlem
så här är det. är du missnöjd med situationen i sverige så antingen röstar du vänster eller så röstar du höger och då endast på nordiska motståndsrörelsen. bättre sverigevänner hittar du inte. kristersson och åkesson är bedragare. varför fiskar åkesson röster i norrland när han pissar på dem. kärnan i hans politik är islamofobin. när han hurrar över de som tvingar muslimer på flykt från sina hemländer så får naturligtvis sverige flyktingnotan. angrip problemet inte oskyldiga - rösta vänster eller nmr!
Citera
2024-10-07, 16:37
Medlem
Citat:
Om Magdalena Andersson umgås med kriminella ska hon givetvis avgå. Precis som Jimmie Åkesson.
Citera
2024-10-07, 16:38
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Vilka då? Länk?

Citat:
Ett exempel, med dömd
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorersugerku
Exakt. Enligt den dömdes manager var det ett slumpvis möte. Han var inte inbjuden till Magdalenas bröllop.

Som kuriosa kan jag nämna att jag träffat två olika statsministrar vid två olika tillfällen vardera, och jag är också dömd för brott. Nu finns det inga bilder och det hände innan min dom, men det är klart att det är skillnad på att umgås med organiserade kriminella och springa på dem i något sammanhang och de vill ta en bild tillsammans.
Citera
2024-10-07, 16:58
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Umgås inte du med människor utanför deras atbetstid?

Nej jag umgås inte med gängkriminella på min fritid, vilket jag tycker väldigt ansvarslöst/omdömeslöst av en partiledare i Sveriges näst största parti. En partiledare för ett parti som profilerar sig på att vara för lag och rättvisa. Som vill sätta in militär mot gängkriminaliteten, men som på fritiden umgås med en av ledarna, bara en idiot kan försvara detta.
Citera
2024-10-07, 16:59
Medlem
diakos avatar
Nu vet man varför alla sd-pundare inne på flashback riktar hatattacker mot räven och jordgubben.

Tydligen är deras förtroendevalda djupt insmetade i den kriminella miljön.

Det här är en episk säkerhetssmälta för landet.

I en riktig fungerande stat hade svensk säkerhetstjänst haft denne kriminella bossen av daga. Och sett till att inga andra berörda kommer i närheten av känsliga grejer.

Vad händer den dagen FSB pressar denna kriminella bossen via bulvan på något sätt, så denne i sin tur förmår att skaffa diverse känsliga uppgifter via sina förtroliga vänner bland sd-topparna?

Det här är största skandalen i landet sedan viss folk mha utländsk säkerhetstjänst tog Sveriges statsminister av daga.

Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
så här är det. är du missnöjd med situationen i sverige så antingen röstar du vänster eller så röstar du höger och då endast på nordiska motståndsrörelsen. bättre sverigevänner hittar du inte. kristersson och åkesson är bedragare. varför fiskar åkesson röster i norrland när han pissar på dem. kärnan i hans politik är islamofobin. när han hurrar över de som tvingar muslimer på flykt från sina hemländer så får naturligtvis sverige flyktingnotan. angrip problemet inte oskyldiga - rösta vänster eller nmr!

Väl rutet 💯💯👑

Personligen så skulle jag vilja ha Diem25 liknande partier till vänster. Och NMR-liknande till höger.

Resten kan ni gott outsourca till arbetsläger i Magadan.
Senast redigerad av diako 2024-10-07 kl. 17:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in