Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 22:01
  #37
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja. Du kan hitta den om du läser TS. Finns fler om du googlar. Det är en liten skandal i staterna just nu.
Jag har nu läst igenom länkarna och ser snabbt att det inte finns några vittnen till den påstådda händelsen, varför ljuger du om det?
Det handlar bara om hörsägen från ett bittert ex, har ju aldrig hänt att en tjej snackat skit om sitt ex...
Citera
Igår, 22:04
  #38
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Att svara Ja eller Nej på en enkel fråga ämnad att fastställa om du nyttjar samma beviskrav för Trump kommer såklart inte rendera i en varning, din jävla pajas

Faktumet att du bajsar på dig över frågan har dock gett mig de svar jag behöver. Så tack



Nämn ett enda vittne som sett Doug Emhoff klappa till ex-frun i Cannes. Ett enda. Och ange källa.



För att det enda som finns är hörsägensbevisning, såklart. Då måste jag insistera på att ÅTMINSTONE får se dokumentation över skadorna som ska ha uppstått.



Ok, ett vanligt ex då. Poängen kvarstår, ex kan självklart ha anledning att hitta på skit.



Att kräva mer än hörsägen är inte att försvara kvinnomisshandel, din falska lilla horunge
Kul att du bytt från "clown" till " horunge". Antar att du är förortsblatte, trots att du kan stava. Duktigt av dig!

Självklart tror jag att Trump knullat en porrstjärna vid 65+. Det är dessutom en fjäder i hatten. Snacka om viril gubbe. Mer än vad du klarar av att hantera.

Jag tror det är ovanligt att söka läkarvård för en örfil i syfte att dokumentera skadorna. Grundläggande källkritik säger mig att det är sant: Exet har inget att vinna på att gå ut offentligt med detta. Snarare tvärt om, med tanke på att Emhoff är miljardär och hans fru en mycket mäktig kvinna. Samma sak gäller för de många vittnena, som av rädsla för repressalier inte vågar gå ut med sina namn.

Varför tror du att de hittat på det hela? Ser du några som helst skäl till att de skulle ljuga? I så fall vilka?
Citera
Igår, 22:05
  #39
Moderator
Ancistruss avatar
Politik: USA --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
Igår, 22:07
  #40
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Samma sak gäller för de många vittnena, som av rädsla för repressalier inte vågar gå ut med sina namn.

Varför tror du att de hittat på det hela? Ser du några som helst skäl till att de skulle ljuga? I så fall vilka?
Har du inte läst dina egna länkar?
Det står ju klart och tydligt att det saknas vittnen.
Citera
Igår, 22:08
  #41
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Jag har nu läst igenom länkarna och ser snabbt att det inte finns några vittnen till den påstådda händelsen, varför ljuger du om det?
Det handlar bara om hörsägen från ett bittert ex, har ju aldrig hänt att en tjej snackat skit om sitt ex...
Det ägde rum i kön till bilutlämningen (valet-kön). Där finns såklart mängder av vittnen. Dessutom:

Second Gentleman Doug Emhoff, 59, supposedly struck his then-girlfriend — described as a successful New York attorney — in the face so hard she spun around while in a valet line after an event at the Cannes Film Festival in May 2012, the three unnamed friends of the woman reportedly told the Daily Mail.
Citera
Igår, 22:10
  #42
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det ägde rum i kön till bilutlämningen (valet-kön). Där finns såklart mängder av vittnen. Dessutom:

Second Gentleman Doug Emhoff, 59, supposedly struck his then-girlfriend — described as a successful New York attorney — in the face so hard she spun around while in a valet line after an event at the Cannes Film Festival in May 2012, the three unnamed friends of the woman reportedly told the Daily Mail.
Men dom såg ju inget så dom kan ju inte vittna om det, fattar du inte??
Citera
Igår, 22:12
  #43
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Kul att du bytt från "clown" till " horunge".

Jag måste väl rimligen förändra mina epitet i takt med att du beter dig värre än tidigare?

Citat:
Självklart tror jag att Trump knullat en porrstjärna vid 65+.

Så då är vi överens om att Trump är en lögnare?

Citat:
Jag tror det är ovanligt att söka läkarvård för en örfil i syfte att dokumentera skadorna.


Kanske det. Men det betyder att man ska tro på påståenden om det.

Citat:
Exet har inget att vinna på att gå ut offentligt med detta.

Det vet du inte. Du vet ingenting om deras förhållande, din clown

Citat:
Samma sak gäller för de många vittnena,

De är fortfarande inte vittnen till "händelsen". Och jag bad ge ett av namnen och källa. Oväntat att det var ännu en lögn från din sida

Citat:
Varför tror du att de hittat på det hela?


Ingen aning, jag vet inget om dem. Du vill ju inte ens ge mig några namn, fastän du helt felaktigt påstår att flera vittnen såg händelsen :lol_

Clown

Det enda som finns är hörsägensvittnen, vilket innebär att de kan tala sanning om vad de hört, samtidigt som det de hört inte är sant. De accepteras inte i domstol av en anledning.
Citera
Igår, 22:19
  #44
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Men dom såg ju inget så dom kan ju inte vittna om det, fattar du inte??
Enligt vem?
Citera
Igår, 22:21
  #45
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Enligt vem?
Enligt dom påstådda vittnena själva. läs den översta länken som du själv postat så kanske du fattar om du kan läsa engelska då.
Citera
Igår, 22:24
  #46
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag måste väl rimligen förändra mina epitet i takt med att du beter dig värre än tidigare?



Så då är vi överens om att Trump är en lögnare?



Kanske det. Men det betyder att man ska tro på påståenden om det.



Det vet du inte. Du vet ingenting om deras förhållande, din clown



De är fortfarande inte vittnen till "händelsen". Och jag bad ge ett av namnen och källa. Oväntat att det var ännu en lögn från din sida



Ingen aning, jag vet inget om dem. Du vill ju inte ens ge mig några namn, fastän du helt felaktigt påstår att flera vittnen såg händelsen :lol_

Clown

Det enda som finns är hörsägensvittnen, vilket innebär att de kan tala sanning om vad de hört, samtidigt som det de hört inte är sant. De accepteras inte i domstol av en anledning.
1. Att jag tror att Trump knullat porrstjärnlr betyder inte att Trump är en lögnare. Att du så hävdar med mig som grund säger att du tror jag är väldigt pålitlig.

2. Ja, det håller jag med om.

3. Vittnena vågar inte träda fram med namn. De är rädda för Emhoff och Kamala.
(FB) Kamalas make Doug Emhoff
Citera
Igår, 22:26
  #47
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Enligt dom påstådda vittnena själva. läs den översta länken som du själv postat så kanske du fattar om du kan läsa engelska då.
Så de påstådda vittnena kan inte vittna? Hmm.
Citera
Igår, 22:30
  #48
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Så de påstådda vittnena kan inte vittna? Hmm.
Det är bara du som påstår att dom är vittnen.

Det verkar som jag får citera din egen länk eftersom du inte begriper vad det står.
One of her friends told DailyMail.com that the woman called him immediately after the incident, sobbing in her cab, and described the alleged assault.

DailyMail.com is not naming the woman, who is a successful New York attorney, but will refer to her by the pseudonym 'Jane'.

A second friend said Jane, who had been dating Emhoff for three months, also told her about the alleged violence at the time.

A third friend told DailyMail.com that Jane first told her in 2014 that she had dated Emhoff,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in