Citat:
Ursprungligen postat av
angryincels
https://eu.jsonline.com/story/news/p...s/74891741007/
18000 betalande hrare.
Dock anser jag inte att storleken p ens publik vinner ngra val. Det som avgr val r frmgan att bekosta annonstid p tv,ntet,samt drrknackare i svingstaterna.
Hr leder Haris stort. Hon har 36 kontor och ver 300 heltidsanstllda som knackar drr.
Trump har 3-5 kontor och 18 heltidare.
I mngt och mycket r det hr valet redan ver. Trump kan inte vinna i svingstaterna och har knappt rd att kampanja lngre
Jag vgar stta allt jag ger p att Kamala r HELT chansls i detta val. Det kommer inte ens vara nra. I slutndan rstar folk p det som gynnar plnboken. Dom vet att Harris tillsammans med Biden varit en katastrof fr plnboken i 3,5 r. Alla hade det bttre under Trump. Det avgr valet.
Sen det faktum att alla kan se att Kamala r mer som den tokiga krring som provsjunger p X-factor trots att hon r tondv gr ju inte saken bttre.
Jag mste sga att jag r aningen chockad ver hur inkompetent hon r. Frstr drfr att man valt taktiken att hlla henne undan rampljuset s mycket det gr.
Demokraterna hade kunnat skicka fram hur mnga som helst som hade klarat uppgiften bttre n henne.
Nu r hon ju inte demokratiskt vald. Man skippade primrvalen. Dr hade hon blivit krossad nnu en gng. Du vet det, jag vet det och alla vet det.