Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-11, 20:01
Jag och min sambo har varit ihop i sex år nu och vi är absolut kär i varandra. Vi har ett ganska bra sexliv men det där med oralsex är nåt som stör mig.
Min sambo vill inte ge oralsex. Han får det av mig men vill inte göra på mig. Han ger mig ingen anledning och när vi väl har försökt har han känt sig spyfärdig. Hans reaktion stör mig så jävla mycket för att det känns som att jag är äcklig. Och tro mig jag tar hand om min vagina, den luktar normal och smakar normal med. Och jag har haft föredetta pojkvänner som faktiskt gillade ge mig oralsex. Min sambos reaktion gör mig ledsen och jag som redan inte gillar min kropp går i denna tanke att jag är absolutely disgusting. Vet inte vad jag ska göra, jag älskar honom jättemycket och vill inte göra slut på grund av detta men det känns ganska förnedrande när han håller på så här.
Citera
2024-10-11, 20:08
Medlem
7hhhs avatar
Alltså jag är ledsen att du är en sådan person som reagerar såhär på något såhär. En kvinna ska absolut suga kuk, men du kan inte förvänta dig en man att slicka fitta. Det beror på såklart, lever ni i ett "jämställt förhållande"? För isåfall är han bög, ta på en strapon och se om han suger.
Citera
2024-10-11, 20:10
Moderator
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gingingin
Jag och min sambo har varit ihop i sex år nu och vi är absolut kär i varandra. Vi har ett ganska bra sexliv men det där med oralsex är nåt som stör mig.
Min sambo vill inte ge oralsex. Han får det av mig men vill inte göra på mig. Han ger mig ingen anledning och när vi väl har försökt har han känt sig spyfärdig. Hans reaktion stör mig så jävla mycket för att det känns som att jag är äcklig. Och tro mig jag tar hand om min vagina, den luktar normal och smakar normal med. Och jag har haft föredetta pojkvänner som faktiskt gillade ge mig oralsex. Min sambos reaktion gör mig ledsen och jag som redan inte gillar min kropp går i denna tanke att jag är absolutely disgusting. Vet inte vad jag ska göra, jag älskar honom jättemycket och vill inte göra slut på grund av detta men det känns ganska förnedrande när han håller på så här.

Han kanske bara inte gillar det rent generellt?
Ingen hade väl reagerat om en kvinna inte ville ge en avsugning? Vissa gillar bara inte vissa saker
Citera
2024-10-11, 20:10
Avstängd
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Min sambo vill inte ge oralsex.
när vi väl har försökt har han känt sig spyfärdig.

Vänd på det.
Du har en väninna som berättar för dig att hon har fobi för kukar och att få en nerkörd i halsen skrämmer henne men att hennes man tjatar och funderar på att lämna henne för att hon inte är kåt, glad, och tacksam när han munknullar henne.

Skulle ditt råd till din vännina vara: "förneka dina känslor och låt din man köra ner sin kuk i din hals ändå. Blunda och låtsas att du är någon annanstans, han förtjänar att få använda dig", eller hade det varit "stå på dig, om din man älskar dig så måste han förstå och respektera dina känslor"
Citera
2024-10-11, 20:17
Medlem
Citat:

Dumpa
Citera
2024-10-11, 20:27
Medlem
wes420s avatar
Vad jag märkt så tror ofta tjejer att de är fräscha i fittan. Men det är jävligt sällan ni är det.
Duscha och tvätta fittan några minuter varje gång så ska du se att det blir bättre.
Tvätta den VARJE VARJE VARJE gång innan ni ska knulla.

Eller så gillar han det helt enkelt inte.

Mest troligt det första.
Så är det för mig.
Jag drar in tjejen i duschen om jag ska lapa, skylla aldrig stoppa tungan i en halv dag gammal fitta.
Citera
2024-10-11, 20:31
Medlem
Kvinnan suger mannen slickar om han vill, har tur min sambo gillar inte bli slickad. Slickar endast om jag är riktigt full och det händer nästan aldrig längre.
Citera
2024-10-11, 20:35
Medlem
Hur kunde du ens bli ihop med han när du visste att han inte gav dig oralsex. Skyll dig själv.
Citera
2024-10-11, 20:50
Medlem
Börja spela wow istället så skippa oralsexet.
Citera
2024-10-11, 21:12
Medlem
Citat:
"Vi är absolut kär i varandra"??

Jag slutade läsa där.
Citera
2024-10-11, 21:29
Medlem
Ghastens avatar
Ja så är det för många. Sluta du att suga så märker han vad du vill.

Är du alltid tvättad innan ligget? Kvinnor kan lukta vidrigt därnere
Citera
2024-10-11, 21:29
Medlem
Dollmens avatar
Lapa mus e bästa 😁 Renlighet ett måste
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto