Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-04, 23:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Ursktar vad? Han var gngkriminell innan...?
Jag har inga svar
Citera
2024-10-04, 23:10
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Riktigt bra idag , Messiah r grym .

Mrkligt att inte fler ser p det dock, snackade tv p jobbet idag, 15 Pers ldrarna 25-55 ingen hade knappt hrt talas om Svenska nyheter.

Bosse 45- n vill inte se p nyheter nr ja tar ngra brs.

Det var doobido,bst i test , nn spkjakt som skulle ses. Vad r det fr fel p folk ?
Citera
2024-10-05, 05:58
Medlem
Programmet brukar ligga bland de frsta man hittar p SVTplay nr jag gr in utan inloggg/annan webblsare.

Det var dock Herr Talman som vann humorpriset p Cancergalan i TV3.
Citera
2024-10-06, 14:09
Programmet brukade vara roligt och neutralt, men har sedan Elaf eller Pilaff eller vad hon heter blivit antisemitiskt och tagit stllning t extremvnsterhllet, det r heller inte roligt lngre.
Uppskattade inslaget om kamphundar men inte alla dessa antisemitiska inslag dr det insinueras att Israel begr folkmord och saknar existensberttigande samt hur han viftade bort tomatattacken i riksdagen. Det r vldigt tydligt att han hh-ar ihop med Vnsterpartiet medans programmet tidigare var lika brutal mot alla och inte hade ngon politisk fast punkt som det var solidarisk mot och utgick ifrn.
Citera
2024-10-06, 14:10
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg
Programmet brukar ligga bland de frsta man hittar p SVTplay nr jag gr in utan inloggg/annan webblsare.

Det var dock Herr Talman som vann humorpriset p Cancergalan i TV3.

Det har slutat vara roligt sedan Messiah och Pilaff slog sina psar ihop och alltihop blev Vnsterparti-humor.
Citera
2024-10-11, 22:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han r fruktansvrt snygg.
Extra Extra!
S ser Messiah ut i ansiktet nr han frvntar sig smskratt och applder frn publiken ven fr ett medvetet dligt skmt

Han flrtar ven med kessons brud & kallar henne bby i studion, pga av att han tycker sig vara just s snygg, vad tycker du om det?

Och eftersom han jobbar p SVT fick han pliktskyldigt ta avstnd frn att tipsa om sexkp utomlands,
Public service fr inte vara neutral. Kul att det r just Messiah som kallar Brandau Jnsson fr "ut med ckelgubben" samtidigt som han bygger hela sin alledgely persona i programet p att vara just ckelgubbe & horskmtet har hela tiden varit i faggorna, men det r ju bara p skoj frsts
Den hr blonda sknska sngerskan p torget med texter om vldigt perifera figurer & hndelser ingen kan relatera till, r hon Sveriges ldsta 29 ring? hon r detta nmligen har jag tatt reda p, och ser redan ut & lter som Ingrid Carlqvist
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-11 kl. 22:48.
Citera
2024-10-12, 21:42
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Extra Extra!
S ser Messiah ut i ansiktet nr han frvntar sig smskratt och applder frn publiken ven fr ett medvetet dligt skmt

Han flrtar ven med kessons brud & kallar henne bby i studion, pga av att han tycker sig vara just s snygg, vad tycker du om det?

Och eftersom han jobbar p SVT fick han pliktskyldigt ta avstnd frn att tipsa om sexkp utomlands,
Public service fr inte vara neutral. Kul att det r just Messiah som kallar Brandau Jnsson fr "ut med ckelgubben" samtidigt som han bygger hela sin alledgely persona i programet p att vara just ckelgubbe & horskmtet har hela tiden varit i faggorna, men det r ju bara p skoj frsts
Den hr blonda sknska sngerskan p torget med texter om vldigt perifera figurer & hndelser ingen kan relatera till, r hon Sveriges ldsta 29 ring? hon r detta nmligen har jag tatt reda p, och ser redan ut & lter som Ingrid Carlqvist

Jag gillar inte hans sikter. Hans antisemitism har dragit ner hans attraktionskraft.
Han kryper fr extremvnstern.
Tror han och Pilaff har ngot p G och att han vill pleasa henne.
Citera
2024-10-12, 21:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Tror han och Pilaff har ngot p G och att han vill pleasa henne.
PS! Pilaff r en orientalisk risrtt anser google, nu kom jag p vem du syftar, Elaf (Elons andliga ersttare p vitvarumarknaden) hon som hade svenskhatande inslag frra ret ja. Om han nu r? antisemit borde han kanske ge uttryck? fr det lite mer i programmet :P eftersom detta r hans eget skyltfnster
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-12 kl. 21:57.
Citera
2024-10-13, 07:21
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
PS! Pilaff r en orientalisk risrtt anser google, nu kom jag p vem du syftar, Elaf (Elons andliga ersttare p vitvarumarknaden) hon som hade svenskhatande inslag frra ret ja. Om han nu r? antisemit borde han kanske ge uttryck? fr det lite mer i programmet :P eftersom detta r hans eget skyltfnster

Det har han gjort i program efter program, men du har missat det.
1. Han har hvdat att Israel inte frtjnar att existera genom att Pilaff jmfrde det med att samer skulle kra ut alla Ystad-bor och ta ver Ystad.
Det r sjlvklart antisemitiskt att propaganda att Israel inte borde existera. Messiah hll med henne.

2. Vidare har han kallat Israels sjlvfrsvar fr folkmord i programmet vilket r en antisemitisk lgn.

3. Sedan har han drivit med judar genom att ta just Mikael Bindefeld och hans make som exempel p par som anvnder surrogatmor (vilket jag ocks r emot) och drog in Anne Frank och Hitler; ocks antisemitiskt. I antisemitisk propaganda r det vanligt att ge judarna sjlva skulden fr frintelsen och att sga att dagens judar r som nazisterna var. Dessutom att klumpa ihop dagens judar med de som mrdades under frintelsen.

4. Han har frringat antisemitism och sagt att det bara r massa trams och inte viktigt att markera mot, bland annat genom att ta Greta Thunbergs blckfisk som exempel. Trots att just blckfisken r en av de starkaste hgerextrema symbolerna inom antisemitism.
Han glmde ocks kontexten att det r betydligt mer n att Greta Thunberg haft en blckfisk p bild vid en banderoll om att utplna Israel.
Hon har ven skanderat From the river to the sea tillsammans med tiotusentals andra, ett slagord som uppmanar till folkmord p judar.
Hon har ocks bjudit upp en antisemit p scenen under en sdan demonstration, en antisemit som firade Hamas vldtkter, tortyr, barnamord och kidnappningar.
La armen om henne och skanderade terigen From the river to the sea tillsammans infr ett hysteriskt folkhav.

S jo, Messiah r antisemit och har gett uttryck fr det om och om igen i programmet. Och det r helt ok i public service d SVT sympatiserar med Vnsterpartiet, vilket r antisemitiskt.
Citera
2024-10-18, 00:29
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Det har slutat vara roligt sedan Messiah och Pilaff slog sina psar ihop och alltihop blev Vnsterparti-humor.

Haha nu fr du ge dig lille jude, Messiah gr det som bst just nu. Dom kastar hej vilt Israel r inte svartmlade. Sen att Israel beter sig helt galet och bombar snder hela mellanstern r ju tyvrr sant.
Citera
2024-10-18, 14:08
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Haha nu fr du ge dig lille jude, Messiah gr det som bst just nu. Dom kastar hej vilt Israel r inte svartmlade. Sen att Israel beter sig helt galet och bombar snder hela mellanstern r ju tyvrr sant.

r noll procent jude din ckliga lilla fascist.
Israel bombar INTE snder hela Mellanstern, Mellanstern r ett hgst existerande och stort omrde fullt av folk som lever och fortplantar sig.
Jvligt ckligt att uttrycka sig s nr de bombar terrorister som svr att utrota dem med s grymma metoder som mjligt.
Hamas och Hezbollah r inga Sndagsskolor.
Citera
2024-10-19, 10:17
Medlem
22.35 i grdagens avsnitt drog han ngot skmt om " tobbe trollkarl" / "tobbe- trollstav".. r det jag som inte fattar ett skmt nu eller har jag missat ngot.. r det ngon rerferens.. haha jag knner mig lite trg s r det ngon som vet ? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in