Citat:
Ursprungligen postat av
jhww82
Fettveken har skrivit runt 100 inlägg i denna tråd redan. Han eller hon kämpar med näbbar och klor för Jimmy Åkesson… beundransvärt korkat.
Sverigedemokraterna har t o m dragit tillbaka sin motion om att umgänge med gängkriminella eller deras familj och närmaste krets, ska diskvalificera politiker.
Detta är tragikomiskt pudlande som jag aldrig tror Sverige sett tidigare. Detta och S lotterlurendrejeri är helt sjuka beteenden.
Jag surfade in här i tron att kunna få lite korrekt information om vad denna Hedarv egentligen är för person, men landade i vad som mest liknar en samling whack-jobs som sitter och tävlar i att fåna ihop påhitt. Värre hysterisk shit-feast har jag aldrig sett. Men det är lite det som är charmen med Flashback, där svagbegåvade vänsterpack får en chans att tävla i konsten att visa sig riktigt manipulerade av vänsterns stor-muftis.
Hade det inte varit bättre att ställa relevanta frågor och kritisera sakligt istället för att tramsa ihop skvaller och snicke-snack i värsta fjortis-stil baserat på den vänster-smörja som sprids i slaskpressen? Här kommer ett par frågor som den intelligensbefriade vänstermaffian kan gnida könet mot:
1. Vem är ansvarig för att en president för en MC-klubb medföljer som gäst på ett bröllop där riksdagsledamöter och t.o.m. Vice Statsministern visats?
2. Hur fungerar informationsutbytet i ett parti som informerats om en möjlig gästs tvivelktiga bakgrund, utan att vidta åtgärder för att fröhindra medverkan och ifrågasätta fortsatt umgänge?
3. Varför överlåter ett riksdagsparti åt utomstående att göra riskbedömning av utomståendes medverkan på en fest där personer med officiellt uppdrag vistas?
4. Varför har inte SÄPO delgivits gästlistan, och varför har inte bakgrundskontroll gjorts på samtliga gäster?
Ägna er åt dessa frågor iställer för att hitta på trams som att "Åkesson bjöd in honom" eller "han tillhör Åkesson's närmaste". Släpp det skitpratet, ni ser bara ut som fåntrattar som inte fixar att hantera detta.
Din matematikkunskap är lika talande som din oförmåga att tänka logiskt. Jag hade gjort 52 inlägg i denna tråd när du skrev din kommentar. Man börjar fatta hur vänsterpackets hjärnor inte funkar.