Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-10-13, 01:09
Medlem
SnippMunskydds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuken10
Finns hennes filmer kvar online?

https://gofile.io/d/ETPz6D

Här finns iallafall en liten video på Felicia.
Citera
2024-10-13, 06:47
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnippMunskydd

Fy fan, hon var inte fräsch.
Citera
2024-10-13, 08:03
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnippMunskydd

Usch, borde inte ha följt länken. Nu blev jag illamående. Tänk så folk ska känna sig lurade, som betalade till insamlingen i tron att hon var en helt annan sorts tjej!
Citera
2024-10-13, 14:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Usch, borde inte ha följt länken. Nu blev jag illamående. Tänk så folk ska känna sig lurade, som betalade till insamlingen i tron att hon var en helt annan sorts tjej!
De anhöriga visade henne som 15-årig hästtjej
Citera
2024-10-13, 14:38
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolbiten2
De anhöriga visade henne som 15-årig hästtjej

Ja, det måste vara något rekord i falsk marknadsföring...
Citera
2024-10-13, 15:04
Avstängd
Citat:
Ja, det måste vara något rekord i falsk marknadsföring...
eller hur

Som många sagt, vilken skit WT familj som förstört så mycket för de som kan behöva dylika insamlingar
Citera
2024-10-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Fy fan, hon var inte fräsch.

Hur ser en fräsch person som pullar sig själv ut menar du?
Citera
2024-10-13, 15:27
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Hur ser en fräsch person som pullar sig själv ut menar du?

Jag vet inte, men bilderna på henne som "hästtjej" var betydligt mer attraktiva enligt mig.

Söndertattuerad, sönderknullad, full med botox. Jag vet inte, det attraherar mig inte. Jag brukar vara överkåt men filmen fick inte ens min dase att rycka lite.

Som sagt, det är min åsikt. Gillar du det så hatar jag inte på det.
Citera
2024-10-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Jag vet inte, men bilderna på henne som "hästtjej" var betydligt mer attraktiva enligt mig.

Söndertattuerad, sönderknullad, full med botox. Jag vet inte, det attraherar mig inte. Jag brukar vara överkåt men filmen fick inte ens min dase att rycka lite.

Som sagt, det är min åsikt. Gillar du det så hatar jag inte på det.

Nej nej haha, man får tycka olika, bara iintressant att diskutera saker. Men sant, förstår!
Citera
2024-10-13, 15:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av kolbiten2
eller hur

Som många sagt, vilken skit WT familj som förstört så mycket för de som kan behöva dylika insamlingar
Så himla märkligt resonerat. Ni menar att man inte både kan vara en hästtjej OCH ha sex/lägga upp bilder på sig själv? Man är inte antingen det ena eller det andra. Varje människa är komplex med både styrkor och svagheter.

I föräldrarnas ögon så är hon givetvis deras fina söta dotter, som varit en hästtjej hela livet. För en sunkig white-trash Flashbackare, som inte kan tänka ett steg längre, och som bara kommit i kontakt med henne genom den här tråden, så är hon kanske inget mer än ett "onlyfans-luder".

Att lägga upp bilder på sig själv gör inte en person till en hemsk människa.
Citera
2024-10-13, 15:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Så himla märkligt resonerat. Ni menar att man inte både kan vara en hästtjej OCH ha sex/lägga upp bilder på sig själv? Man är inte antingen det ena eller det andra. Varje människa är komplex med både styrkor och svagheter.

I föräldrarnas ögon så är hon givetvis deras fina söta dotter, som varit en hästtjej hela livet. För en sunkig white-trash Flashbackare, som inte kan tänka ett steg längre, och som bara kommit i kontakt med henne genom den här tråden, så är hon kanske inget mer än ett "onlyfans-luder".

Det handlar om deras lögn för att slippa betala själva
Citera
2024-10-13, 15:39
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Jo det tycker jag faktiskt. OK jag kan tänka mig att kvinnor i vissa situationer kanske inte ser något annat sätt att försörja sig själva och sina barn, och detta gäller även riktig prostitution såklart. Men denna tjejen hade en välbärgade och engagerad familj bakom ryggen, hon kunde ha fått hjälp om hon inte kunde betala för hyra, mat eller kläder på kroppen. Hon BEHÖVDE inte göra detta, hon gjorde det för att hon ville.

Och hur eller hur så borde folk ha fått veta detta innan de skänkte pengar, så de hade kunnat göra ett informerat val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in