2024-09-29, 18:37
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No15
Hej,
En fråga om du vill svara.

Min tjej tycker vanlig babyolja inte ger glid tillräckligt.
Hu vill testa mer, men med bra glid.

Vilken sort är bra??
Citat:
Ursprungligen postat av Rdesign
Testa kokosolja om ni inte gjort det redan. Vanlig ekologisk som du köper på Ica typ. Otroligt glid och varar väldigt länge!
Rumstempererad Bregott funkar bra. Om ni vill ha extra riv, testa grov skånsk senap!
Citera
2024-10-16, 11:07
Medlem
Jag har haft turen att dem jag har råkat träffa eller haft någon form av relation med gillar det.
Så jag ska inte klaga. Var inte något stort fan av det i början. Men nu är det nästan som att man hellre har analsex än vaginalt. Kan inte riktigt beskriva, men det är helt klart en annan känsla.
Men skulle någon jag träffar inte gilla det, så skulle jag ju inte bryta upp bara för det.
Citera
2024-10-16, 17:57
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinio
Jag har haft turen att dem jag har råkat träffa eller haft någon form av relation med gillar det.
Så jag ska inte klaga. Var inte något stort fan av det i början. Men nu är det nästan som att man hellre har analsex än vaginalt. Kan inte riktigt beskriva, men det är helt klart en annan känsla.
Men skulle någon jag träffar inte gilla det, så skulle jag ju inte bryta upp bara för det.

Visst kan en del gilla det. Men annars är min erfarenhet i alla fall att brudar som vill behålla en snubbe alltid bjuder till lite extra, och där ingår t.ex. att ta den i tvåan.
Citera
2024-10-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst kan en del gilla det. Men annars är min erfarenhet i alla fall att brudar som vill behålla en snubbe alltid bjuder till lite extra, och där ingår t.ex. att ta den i tvåan.

Så är det nog. Min fru berättade när vi träffades att hon inte gillade det för att det gjorde ont, likväl erbjöd hon det efter några månader men nu går det inte att övertala henne.
Citera
2024-10-16, 18:53
Medlem
K-Glitchens avatar
Har bara haft det med några st men enligt mig är fittan överlägset mycket skönare.
Sen ser det ju jävligt hett ut med dubbelmackor såklart.

jag har aldrig träffat en kvinna som sagt att hon gillar det, däremot tvärtom.
De gånger det hänt är nog för att dom ville vara till lags.
Citera
2024-10-17, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Så kan det säkert vara. Jag föreslog det aldrig själv. Men man vill ju att de man är med ska njuta. Och njuter hon av det. Så njuter jag av det. Men då i dessa fallen på två av exen Så gillade ingen av dem avsugning. Utan gillade analt istället.. Ja, det är verkligen olika det där...
Citera
2024-11-13, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoffpotatis
Men är du en knastertorr professor med dina funderingar eller vad är det frågan om, haha.

Sitter du och snackar med feminister om dina dajmningar? Du har väl inte knullat sen före kriget.

Tack för ditt svar, även om det antyder en visst gissande och önske antagande.
Ja samtal med feminister kan äga rum.
Citera
2024-11-13, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoffpotatis
Men är du en knastertorr professor med dina funderingar eller vad är det frågan om, haha.

Sitter du och snackar med feminister om dina dajmningar? Du har väl inte knullat sen före kriget.

- om du tänker ett steg till, kan det vara så att tjejer sinsemellan berättar för varandra ? Men detta var före kriget i Ukraina ;- )
Citera
2024-11-14, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne41
Så är det nog. Min fru berättade när vi träffades att hon inte gillade det för att det gjorde ont, likväl erbjöd hon det efter några månader men nu går det inte att övertala henne.

Fy fan bara att dumpa bums! Tänk om några år när muttan är ännu slappare hängande och rutten. Då har du inget att knulla
Senast redigerad av Kurango 2024-11-14 kl. 06:22.
Citera
2024-11-14, 09:34
Medlem
Min fru kan komma av analsex
Citera
2024-11-14, 13:51
Medlem
Mohaves avatar
Jag åt igår långlunch med en tjej. Sen gick vi hem till henne. När vi knullade så tog hon plötsligt tag i min kuk och flyttade den till analen. Jag knullade på och märkte knappt någon skillnad.
Citera
2024-11-15, 22:02
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag åt igår långlunch med en tjej. Sen gick vi hem till henne. När vi knullade så tog hon plötsligt tag i min kuk och flyttade den till analen. Jag knullade på och märkte knappt någon skillnad.

Då måste hon ha ett väldigt slappt stjärthål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in