• 1
  • 2
2024-10-19, 21:49
Medlem
Kundalinis avatar
Dagens mest bizarra nyhet r kanske den om den satanistiska sekten 764, som tydligen terroriserar nn del av Hsselby, och som enligt SVT kan kopplas till tv knivhuggningar av ldringar och ytterligare sex verfall p ldre i omrdet, verfall som filmats och publicerats p Telegram.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...kt-pa-telegram

Jag har aldrig hrt talas om den hr grupperingen tidigare, men 764 r tydligen ett vlknt fenomen sedan tidigare, och utgrs av nn underlig blandning av nazi-incel-pedofil-sadister:

https://www.wired.com/story/764-com-...dator-network/

I Wiredartikeln citeras "Anna", som groomats och utnyttjats av medlemmar av gruppen: They want to make you suffer. And for you to take your own life. They really are very sadistic people.

Inte helt olikt Dumpen-anhngarna lter det som.

Vad sger Hsselbyborna? r detta p riktigt eller r det ytterligare en hysterisk masspsykos a la 80-talets Rollspels- & Svarta Mssor-panik?
Citera
2024-10-19, 21:51
Medlem
Det r p riktigt, r med i deras chattgrupper, och det finns trd. Deras senaste inlgg tyder p att dom ska brja dda katter.
Citera
2024-10-19, 21:57
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Inte ngra riktiga satanister, varfr de ens kallar sig fr det vergr mitt frstnd - och uppenbarligen deras!

De r snarare missanpassade posers varav ngon lider av antisocial personlighetsstrning.

Vilsna tonringar.
Citera
2024-10-19, 22:20
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Dagens mest bizarra nyhet r kanske den om den satanistiska sekten 764, som tydligen terroriserar nn del av Hsselby, och som enligt SVT kan kopplas till tv knivhuggningar av ldringar och ytterligare sex verfall p ldre i omrdet, verfall som filmats och publicerats p Telegram.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...kt-pa-telegram

Jag har aldrig hrt talas om den hr grupperingen tidigare, men 764 r tydligen ett vlknt fenomen sedan tidigare, och utgrs av nn underlig blandning av nazi-incel-pedofil-sadister:

https://www.wired.com/story/764-com-...dator-network/

I Wiredartikeln citeras "Anna", som groomats och utnyttjats av medlemmar av gruppen: They want to make you suffer. And for you to take your own life. They really are very sadistic people.

Inte helt olikt Dumpen-anhngarna lter det som.

Vad sger Hsselbyborna? r detta p riktigt eller r det ytterligare en hysterisk masspsykos a la 80-talets Rollspels- & Svarta Mssor-panik?

Du kan ju kika i den hr trden: (FB) Stockholm: Knivattack p man i Hsselby - upplagt p Telegram (2024-09-11)

Betroddmedlem72 som startade trden r killen som nu r misstnkt fr knivhuggningarna.
Citera
2024-10-19, 22:29
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Inte ngra riktiga satanister, varfr de ens kallar sig fr det vergr mitt frstnd - och uppenbarligen deras!

De r snarare missanpassade posers varav ngon lider av antisocial personlighetsstrning.

Vilsna tonringar.
Du r dligt plst.

Alla r frsts inte satanister, men de som r det r riktiga i betydligt hgre grad n den mer abstrakta satanism som satanister som har LaVeyansk satanism som inriktning.

De tror p en entitet som enligt dem existerar och finns p riktigt.
Senast redigerad av Eponumos 2024-10-19 kl. 22:33.
Citera
2024-10-19, 22:36
Avstngd
Gosifs avatar
Arga mnniskor av nn orsak. Ge sig p gamlingar r inte svaret.
Citera
2024-10-19, 22:40
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Du kan ju kika i den hr trden: (FB) Stockholm: Knivattack p man i Hsselby - upplagt p Telegram (2024-09-11)

Betroddmedlem72 som startade trden r killen som nu r misstnkt fr knivhuggningarna.

Vilket desperat uppmrksamhetsbehov. Den inre tomheten mste vara oerhrt plgsam.
Citera
2024-10-19, 23:17
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Det mrkliga med allting r att det finns flera olika sorters typer av mnniskor i denna vrlden, men p ngot stt s r det alltid slav vs slav men aldrig slav vs ledningen.

Om dessa mnniskor r s pass psykiskt rubbade varfr finns det inte ngon som utfr ngot mot regeringen? Varfr ska alltid slavar lida?
Citera
2024-10-20, 00:05
Moderator
Chantres avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Organiserad brottslighet
/Moderator
Citera
2024-10-20, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Du r dligt plst.

Alla r frsts inte satanister, men de som r det r riktiga i betydligt hgre grad n den mer abstrakta satanism som satanister som har LaVeyansk satanism som inriktning.

De tror p en entitet som enligt dem existerar och finns p riktigt.

Helt riktigt! Vad jag har hunnit lsa mig till s verkar 764 vara O9A fr Gen Z. Man skulle i s fall kunna placera de hr dden p en svensk tidslinje som strcker sig minst tillbaka till mordet p Josef Ben Meddour 1997. Lite suggestivt att att en av grningsmnnen, Jon Ndtveidt, tog sitt liv under ritualistiska former i just Hsselby.
Senast redigerad av SYNNERHETEN 2024-10-20 kl. 07:05. Anledning: stavfel
Citera
2024-10-20, 17:44
Medlem
Dissociatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYNNERHETEN
Helt riktigt! Vad jag har hunnit lsa mig till s verkar 764 vara O9A fr Gen Z. Man skulle i s fall kunna placera de hr dden p en svensk tidslinje som strcker sig minst tillbaka till mordet p Josef Ben Meddour 1997. Lite suggestivt att att en av grningsmnnen, Jon Ndtveidt, tog sitt liv under ritualistiska former i just Hsselby.

D mste jag ven nmna MLO, som Jon i frsta hand var verksam i. Men ja det fanns vl en viss koppling till 09A. Nexion 218 och Liber Azerate r ocks vrda att kolla upp fr den som r intresserad.
Citera
2024-10-20, 17:59
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Det mrkliga med allting r att det finns flera olika sorters typer av mnniskor i denna vrlden, men p ngot stt s r det alltid slav vs slav men aldrig slav vs ledningen.

Om dessa mnniskor r s pass psykiskt rubbade varfr finns det inte ngon som utfr ngot mot regeringen? Varfr ska alltid slavar lida?

De r inte bara rubbade, de r lata ocks. Kniva gamlingar p stan behver ingen strre planering. Riksbankschefen krver lite jvla organisation och eftertnksamhet ocks. Knappast ngot de hr oskulderna klarar av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in