Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-20, 18:26
Medlem
Hahaha Patrik åkte ut först IGEN
Citera
2024-10-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Vem är Pål?
Pål Schakonat.
Citera
2024-10-20, 19:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Datorhora
Den där Amanda kan vara den mest curlade barnrumpan jag någonsin sett i ett svenskt TV-program
Ja hon skall straffknullas av en mängd negrer så blir de människa av henne igen
Citat:
Ursprungligen postat av Datorhora
Hahaha Patrik åkte ut först IGEN
Typiskt Aikare sämst i stockholm
Fyfan hoppas han aldrig får återkomma den jävla pajasen
Citera
2024-10-20, 21:28
Medlem
Fibululans avatar
Dåligt att inga nya avsnitt släpps på söndag.
Citera
2024-10-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja hon skall straffknullas av en mängd negrer så blir de människa av henne igen

Typiskt Aikare sämst i stockholm
Fyfan hoppas han aldrig får återkomma den jävla pajasen

Straffknullas? Otroligt vilket vokabulär! Man undrar ju vilka fler färdigheter du besitter. Chalmers?!

Känns som att det är du som behöver ett sk ”straffknull”. Etnicitet på utövarna kan du väl fnula på själv vad du föredrar 👍
Citera
2024-10-21, 00:13
Avstängd
Citera
2024-10-21, 01:41
Medlem
fonders avatar
Så skönt att Roger valde Gertrud. Psykopaten Amanda skådespelade krokodiltårar för att bli vald, men bra av Roger att inte luras av det. Stackars människor som har denna psykopat som projektledare.

Och så tillfredsställande att se narcissisten Victor komma tillbaka till Gränslandet ytterligare en gång.

Hoppas att Patrik och Lena ska ta sig in igen så Gränsland-pakten ska ruttna där och förhoppningsvis skickas hem till Sverige utan att någonsin ta sig in.

Thomas, vilken katastrof.
Senast redigerad av fonder 2024-10-21 kl. 01:44.
Citera
2024-10-21, 07:10
Medlem
Patrik är så korkad att man häpnar... Hur kan den människan aldrig lära sig något? Nu blev han kvar i Gränslandet men direkt det kom upp en grej hoppade han på den och tog nackdelen, varför? Varför gör han så?
Citera
2024-10-21, 07:23
Avstängd
Fan vad bögfinnen spårar, kan ingen trycka han i fjärten så han softar ner sig😂
Citera
2024-10-21, 07:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cocacolazerosuger
Patrik är så korkad att man häpnar... Hur kan den människan aldrig lära sig något? Nu blev han kvar i Gränslandet men direkt det kom upp en grej hoppade han på den och tog nackdelen, varför? Varför gör han så?
Han är helt iq befriad aikare...
Iofs alla i gränslandet är mongon men Patrik hoppas jag åker ut med huvudet före 😂 ingen i gränslandet förtjänar att komma in i robinson
Citera
2024-10-21, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Han är helt iq befriad aikare...
Iofs alla i gränslandet är mongon men Patrik hoppas jag åker ut med huvudet före 😂 ingen i gränslandet förtjänar att komma in i robinson

Patrik har någon next level adhd energi bortom denna värld, han kommer åka ut först 100%
Citera
2024-10-21, 07:54
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Det här är ju tips jag får av produktionen. Vilken regel bryter jag mot när jag använder spoilerfunktionen? Det här är personangrepp och en attack på mig, jag som är en vänlig själ som delar med mig till de intresserade. Den som bör stängas av är du.

Du som säger sig ha koll på vem som vinner kanske kan berätta för övriga hur det egentligen ligger till med hur Tove kom med och varför hon av alla genom tiderna fått börja direkt in i Robinson utan att passera Gränslandet?

Ska vi se hur säkra källor du har.

(Och ja, jag vet hur det ligger till och det är inte så snyggt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in