Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 08:19
Medlem
OK70s avatar
Hur kan Ali fortfarande vara lika rakad på huvudet som första dagen? Hans personliga sak är ju inte rakapparat eller rakhyvel. Hur? Alla andra har fått utväxt.
Citera
Igår, 11:53
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Ali framstår alltmer som Robinsons mest osympatiske deltagare genom tiderna. Sannolikt ljuger han till och med för sina hästar. Jag trodde Zeki hade satt bottenmärket, men denne Ali är fan etter värre. Hursomhelst en kanoncasting att få med en person som i första avsnitten framstår som ganska trevlig och någon man skulle kunna komma överens med, innan masken är kastad och en ren reptil träder fram. Dessutom verkar han aningen bak flötet. Blir man påkommen med att ljuga är det bästa sättet att gjuta olja på vågorna att stå för vad man sagt och be om ursäkt, inte att halsstarrigt vägra erkänna. Men fanskapet saknar väl kurage för det.

Förvisso handlar Robinson om att vara bakslug och ibland en lurifax, men Ali inte enbart det. Det funkar inte och har aldrig gjort så.
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano Igår kl. 11:55.
Citera
Igår, 12:11
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför är Patrik så dramatisk? Lol. Folk ljuger i detta spel. Varför tror han att han förtjänar en ursäkt lol. Vad för sorts program tror han att han är i?

Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Patrik är en pajas.
Då får vi gå tillbaka till förra veckan där Patrik snackade om ärlighet, han menade om han ljuger så skulle han bli av med sitt jobb, det blir man inte pga att man ljuger i en dokusåpa. Det gick inte så bra med ärligligheten, då han och de andra ljög efter när de kom tillbaka från middagen.

Det handlar om att principer och tillit är viktigt för Patrik. Det funkar ju inte i Robinson, alla som vunnit har inte varit helt ärliga. Kan ta de fyra senaste Robinson vinnarna som exempel som har en sak gemensamt, att de har ljugit som en häst travar. L-O, Oskar, Pelle och Olivia som är de fyra senaste vinnarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Biotechexpert
Patrik ultra nolla. Nån som jobbar nära han måste vara helvetet

Patrik måste vara bland Robinsons största sopor överhuvudtaget.

”Väldigt bra karriär på ett globalt finansbolag”

Fniss. Sällan man ser en vuxen ”man” med så stort mindervärdeskomplex.
Citera
Igår, 13:23
Medlem
Bakarettans avatar
Ali Kassem måste vara den i särklass mest fega, självgoda och egotrippade deltagaren i Robinsons historia. Att det är ett spel och att de flesta har sitt eget sätt att "spela" på, det vet vi. Men...att bete sej så utstuderat elakt, fegt och själviskt som han gör...Ja, det visar på vilken sk "värdegrund" han står på och den har han ju uppenbarligen tagit med sej från sitt hemland. Att han sen har sin häst stallad hos Kolgjinis...Tja....ingen kommentar.
Att helt nollad i huvudet sitta i ett öråd och kalla nån för hjärndöd borde förpassat honom hem på nästa flyg. Fy f-n vilken vidrig individ han är.
Citera
Igår, 13:37
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Patrik måste vara bland Robinsons största sopor överhuvudtaget.

”Väldigt bra karriär på ett globalt finansbolag”

Fniss. Sällan man ser en vuxen ”man” med så stort mindervärdeskomplex.

Ja, det är någonting med personer som känner att de behöver framhäva sig själva på det ena eller det andra sättet.

Till och med hans medtävlande himlar med ögonen och undrar vem som skeppade hit en vuxen bebis till ön? Natalie var inte direkt överförtjust på gränslandet. Karln är dock underhållande i all sin barnslighet. Kan se framför mig att han låtsas lukta på luktsalt inför en pristävling. Om han sedan vinner blir det ärevarv och fuck-you-finger till alla och envar. Han skulle leta upp både apor och ormar för att berätta om sin största vinst hittils i livet. Skulle han vinna en Robinsontävling: bevare mig väl!
Citera
Igår, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Hur kan Ali fortfarande vara lika rakad på huvudet som första dagen? Hans personliga sak är ju inte rakapparat eller rakhyvel. Hur? Alla andra har fått utväxt.
Jag är rätt säker på att produktionen groomar deltagarna lite lagom för att det ska se bättre ut i TV. Tjejerna är väl fortfarande ovanligt renrakade i armhålorna? Och bikini-Ramia borde ha jobbat upp en rätt bra buske vid det här laget...
Citera
Igår, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vi väntar på the return of the Roger. Hoppas han kommer in på en räkmacka precis innan finalen.
Haha... Roggan känns som en sån där typ som finns på alla kontor, som lyckas göra *allt* fel hela tiden trots att man säger till hundra gånger. Jag lovar att han är stamgäst hos IT eftersom han klickar på alla phishing-länkar (nyckelreplik: "men hur kan de ha fått tillgång till vår logotyp?")

Hade dock varit intressant att se om mupp-löken verkligen hade skickat sig själv till gränslandet om Roger hade ignorerat hans hot i den första förhandlingen.
Citera
Igår, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Jag är rätt säker på att produktionen groomar deltagarna lite lagom för att det ska se bättre ut i TV. Tjejerna är väl fortfarande ovanligt renrakade i armhålorna? Och bikini-Ramia borde ha jobbat upp en rätt bra buske vid det här laget...

Lögnarskägget tappar ett hårstrå på huvudet varje gång han ljuger
Citera
Igår, 15:21
Medlem
Nabaz har väl färgat håret också med någon blond färg? Hans hår var inte så i början
Citera
Igår, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Haha... Roggan känns som en sån där typ som finns på alla kontor, som lyckas göra *allt* fel hela tiden trots att man säger till hundra gånger. Jag lovar att han är stamgäst hos IT eftersom han klickar på alla phishing-länkar (nyckelreplik: "men hur kan de ha fått tillgång till vår logotyp?")

Hade dock varit intressant att se om mupp-löken verkligen hade skickat sig själv till gränslandet om Roger hade ignorerat hans hot i den första förhandlingen.
Haha Roger hade gjort fel även om det va rätt
Citera
Igår, 16:49
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Nabaz har väl färgat håret också med någon blond färg? Hans hår var inte så i början
Ali har gett Nabaz gråa hår?
Citera
Igår, 17:06
Medlem
sirsia0s avatar
Har sett veckans alla avsnitt och jag tycker "Emelie" (fel av mig, Natalie heter hon. Redigerat i efterhand) i Gränslandet verkar vara en väldigt fin människa. Oliver och Maxim har också vuxit i mina ögon. Och vilka snygga kroppar de har! Mums!

Ida gör så gott hon kan, ingen är perfekt. Hon både tabbar sig och står upp för sig själv och andra, omvartannat. Tommy har fått viktiga insikter, hoppas han kan leva i enlighet med dem.

De som sjunkit till botten är Tove och Ali. Såna människor vill man inte ha i bekantskapskretsen.

Alva har verkligen pannben, Viktor är en ung kille, med hjärta. Gertrud verkar alla gilla, Nabaz är en hetlevrad clown. Amanda är duktig i tävlingar. Det var dom jag kommer ihåg just nu.
Senast redigerad av sirsia0 Igår kl. 17:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in