Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-01, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Hade nabaz sagt hållkäft kebab-skägg hade han säker fått åka hem

Det är faktiskt möjligt att det kunnat passera i och med att Nabaz själv är blatte och dessutom talar med grövre brytning än Ali.

Enligt den goda svenska modellen så är det ju till exempel oacceptabelt att som icke-neger säga neger till en neger, men om en neger säger neger till en neger så är det inget problem eftersom det då blir en fråga om tolkningsföreträde och en neger har ju alltid tolkningsföreträde, vilket givetvis även gäller för kebab-skägg och annat slikt folk. Därför torde det vara ok att Nabaz som blatte förolämpar en annan blatte meddelst blatte-eoitet.

Enligt samma modell så kan det passera att en kvinna säger fitta till en fitta och kukhuvud till en man, medan en man absolut inte får säga vare sig fitta eller kuk till en fitta.

Jag längtar för övrigt till den dag då Nabaz tycker att han kan skita i den där halva miljonen och säger till Ida att "Faan du ser ut som en jeevlaa vittu din jeevlaa fitta! Hit med flygbiljetten bara, dee vaa faan värt det!"
Citera
2024-12-01, 20:18
Medlem
Viktor har en skum skäggväxt.
Nästan ingen mustasch, och en stor del av hakan under läppen är bar, upp på själva kinderna är det också tunnsått medan det växer jävligt grovt och kraftigt i en rand längs med käklinjen och ner på halsen.
Citera
2024-12-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Viktor har en skum skäggväxt.
Nästan ingen mustasch, och en stor del av hakan under läppen är bar, upp på själva kinderna är det också tunnsått medan det växer jävligt grovt och kraftigt i en rand längs med käklinjen och ner på halsen.

Han ser ut som en varulv.
Citera
2024-12-01, 20:32
Medlem
Emmeli blev väl utröstad pga att man var rädd för duell och inte vågade rösta på Ida (eller Maxim)?
Korrekt?
Citera
2024-12-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quongsi
Är också förvånad över att ALLA tycker att jag minsann spelar ärligt och inte paktar fast alla är med i ett lag? Självinsikt någon?

Maxim är en riktigt passivt aggressiv fegis som knuffar Ida när hon vill vara vänlig. Jävligt svinigt. Då är det försent att sitta och slå sig på bröstet och påstå att man är så jävla reko och manlig och ärlig.
Att påstå Ida är vänlig är som att att tycka Ali är vänlig när han kallar nabaz hjärndöd!
Hon skulle fan fått spark i munnen så Kalle-kanin tänderna flög!!
Citera
2024-12-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Han ser ut som en varulv.

Hugh Jackman som Wolverine är den enda som kan bära upp en dylik ansiktsbehåring med kuken i behåll.
Citera
2024-12-01, 21:46
Medlem
Det var ett jävla gnäll på Alva över att hon inte vill köra eldkampen och jag vill minnas att det har varit andra som varit rädda för den också för att det är så svååååårt....
Så varför i helvete övar de inte på att göra upp eld? Det är ju inte så att de lider brist på fritid där? Eller har de inget tändstål där?
Hade jag varit på den där jävla stranden hade jag suttit och tränat på eld hela jävla tiden. Varenda jävel VET ju att eld är ett centralt begrepp i Robinson.
Citera
2024-12-01, 21:56
Medlem
Crapmagics avatar
.
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-01 kl. 22:02.
Citera
2024-12-01, 22:28
Medlem
526s avatar
Vi väntar på the return of the Roger. Hoppas han kommer in på en räkmacka precis innan finalen.
Citera
2024-12-01, 22:37
Medlem
Super final Roger, Gollum, Nabaz!
Citera
2024-12-01, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quongsi
Är också förvånad över att ALLA tycker att jag minsann spelar ärligt och inte paktar fast alla är med i ett lag? Självinsikt någon?

Maxim är en riktigt passivt aggressiv fegis som knuffar Ida när hon vill vara vänlig. Jävligt svinigt. Då är det försent att sitta och slå sig på bröstet och påstå att man är så jävla reko och manlig och ärlig.

Ida borde lära sig att läsa av när folk vill ha en kram och när dom inte vill ha det. Hade en man kramat en kvinna som visar att hon inte är på humör hade det fan varit ofredande.. Sånt ska gå åt båda hållen oavsett kön. Stopp min kropp är inte exklusivt för personer med fitta, din idiot.
Citera
2024-12-01, 23:54
Medlem
Att spela spelet som Ali uttrycker sig är en sak , men att svära på sina barn och ändå ljuga eller att sitta och kalla Nabaz hjärndöd har inget med spelet att göra!
Ställ upp f*n skapet så ska stenarna hagla så gubben känner sig hemma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in