Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Är det ngn som har med sig cyklop eller simglasögon i år? Annars får de väl bara det på vissa tävlingar
Nej vet inte men det är ju så klart vatten så att det borde funka utan utrustning att dyka ner.
Citera
2024-11-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fall19
Hoppas Maxim vinner hela skiten, genomhärlig människa!
På vilket sätt är han härlig. Är han inte lite tråkig och kör mer sitt eget race än lagspelare?

Jag menar inte att slänga honom under bussen, men lite svår att engagera sig i. En axelryckning.
Citera
2024-11-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Btw, hur het är Ramia på en skala 1 - 10 egentligen? Jag ser henne som den hetaste deltagaren efter Tova-Sophia Aronsson
Hon var ruggigt het i nu i gränslandet!
Otroligt kropp, tänk att hon är 40+ med två barn!
Citera
2024-11-20, 22:46
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Är det ngn som har med sig cyklop eller simglasögon i år? Annars får de väl bara det på vissa tävlingar

Citat:
Ursprungligen postat av Rajan03
Nej vet inte men det är ju så klart vatten så att det borde funka utan utrustning att dyka ner.
Emmeli har cyklop och snorkel som personlig sak
Citera
2024-11-20, 22:49
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Fysiskt är han väl no1 så han är ett stort hot på den punkten.
Sedan har han väl varit lite odiplomatisk rå och rakt på några gånger och vill att hans ideer ska gälla så det skaver nog också.

Citat:
Ursprungligen postat av tompers
De vet att han spöar dem i finalen.

Verkar ju vara de andra deltagarnas uppfattning också.

Samtidigt har han väl knappt vunnit ett skit, varken i lag eller ensam, förutom den senaste tävlingen där han lyckades skendränka sig själv?
Citera
2024-11-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Undrar hur Elsa egentligen har klarat av det faktum att det måste skitas i en grop i djungeln?
Jag får känslan av att hon höll sig i panik hela första veckan innan hon blev absolut tvungen att gå.

Finns det för övrigt regler om hur och var man ska skita?
Haha, bajandet är något det har bråkats mycket om i tävlingen. Det var något lag som sket överallt på stranden, medan de mer renliga klagade förgäves. Någon gång uppstod en massiv matförgiftning, då rusade alla ut och tömde sig i havet i ren panik (enkel hygien, antar jag).

*Rätt* sätt är naturligtvis att gräva en gemensam latrin och hålla sig till den, varpå man lägger igen den efter ett par dagar och gräver en ny. Men jag tror inte att något lag har orkat det. Eventuellt är det inte ens tillåtet (det lär ju finnas rätt mycket regler för vad man får och inte får göra på de hårt slitna inspelningsplatserna). I Sverige-utgåvan tror jag att det fanns utedass, pga naturreservat.

En Elsa-liknande deltagare för ett par år sedan fick panik för att det inte tillhandahölls toalettpapper. Hon åkte hem i förtid av medicinska skäl, oklart dock om det var relaterat till (utebliven) tarmtömning.

På temat, så tycker jag att Gertrud ofta sitter och står som om hon vore gravt förstoppad...
Citera
2024-11-20, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Trisslott är absolut inte skattefri, det är närmare 50% där också men man ser det inte då det är inbakat i priset.

Varför svarar du överhuvudtaget när en enkel googling visar att du har fel.
Men om det skulle ha varit så att utbetalaren betalar skatt, så hade ju ändå totalsumman för vinnaren varit skattefri.
Men som sagt, det belopp som gäller är skattefritt för vinnaren.
Citera
2024-11-20, 23:54
Medlem
Hoppas Gertrud vinner så det blir sån antiklimax som när KG, LG eller vad fan han den fete norrlänningen som vann för 2 år sedan. Sämst på.allt men lyckas på.ett bananskal vinna när bara 4 återstår i finalen. Sa typ inget under hela programmet och flöt bara med de andra utan att behöva göra något. Typ som Gertrud nu.
Citera
2024-11-21, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Du glömde Tove även hon har väl opererat brösten?
Jokern (aTove)borde göra något med röven, plattare röv får man leta efter länge!!!!
Nä, hon är för konstlat utseende, Lena och Ramia slår henne lätt.
Citera
2024-11-21, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jokern (aTove)borde göra något med röven, plattare röv får man leta efter länge!!!!
Nä, hon är för konstlat utseende, Lena och Ramia slår henne lätt.
Madrasser brukar va platta på undersidan
Citera
2024-11-21, 02:03
Medlem
fonders avatar
Oj, vilka grimaser Emmelie gjorde för att hon fick en röst mot sig, hon har fått storhetsvansinne för att hon har näsan i överallt.

Lata feta Elsa skapade ett värdelöst Öråd som hela hennes deltagande, generationen som fortsätter vara barn hela livet.
Citera
2024-11-21, 06:47
Medlem
Lite reflektioner om dagens ö-råds-avsnitt...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in