Stängs gränslandet efter denna veckan eller kommer de bara inte in fler till gränslandet men de är fortsatt öppet?
Hoppas inte Patrik kommer in. Så löjlig när han tycker dom som vart där längst förtjänar de mest att få komma in.
HUR kan ingen i röda laget reagerat på att Monihre inte höll det som laget kom överens om inför att gula laget skulle rösta ut en spelare?
Ali höll sin del med att rösta på Maxim.
För övrigt är jag trött på Patrik. Och Ali. Och Ramia. Ingen av dem har personlig mognad tillräcklig att förstå hur spelet ska gå till. Det är ett jävla gnäll om falska spelare hit och dit. Lena var likadan förresten.
Det är en jävla hydda som Petra har. Sjukt bastant.
Ali lär ju sagt något till henne på tillbakafärden typ att han inte säger något om dom håller ihop.
Jag är så jävla trött på Ali, han kan inte sluta prata om hur Tommy och de andra två försökte få ut honom, vafan det var 100 veckor sen, get over it for fuck sake! Så otroligt gnällig och jobbig.
Fan vad bra att Nabaz sabbade Alis fake immunitets-plan
Jag hörde henne på gymmet idag där hon hade en klass. Hon pratar klart tydligt.Hör ingen norsk brytning eller något annat heller. Hon låter som vilken Stockholmare som helst.Tycker ibland att hon kan låta lite norsk i Robinsson men inget man märker av i verkligheten
Intressant. Jag tycker att Idas uttal har drag av gnällbälte eller dalmål. Dessutom sluddrar hon lite. Men det är väl bara så hon snackar.
Kan Tommy sluta säga ”typ” och ”liksom” i olika kombinationer fem gånger per mening? Karln försöker leka macho men snackar som en fjortis, alternativt en bimbo
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Slå ihop Dragomir Mrsic och Mark Levengood så får du årets stjärna i Robinson - Nabaz
Bra spaning! Jag tänker också på en mer grotesk version av George Michael när jag ser honom, typ en karikatyr: https://ibb.co/CKtb1bp
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-11-19 kl. 12:09.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!