Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
Igår, 21:01
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc



Inte? Du har ju en svada av rang i alla dina andra inlägg i tråden, men nu blev det svårt helt plötsligt.

Tok-Fia

Men jag menar det uppriktigt. Det var som mest bisarrt för mig för två år sedan under en period av några månader, och jag har fortfarande svårt att sätta i ord exakt vad det var som hände, hur det hände, eller exakt vilka som låg bakom det.

Sen är det svårt att prata om just för att dessa saker är genemene man extremt hjärntvättad till att misstro och förlöjliga. Efter flera år av att ha blivit förminskad av just satanister blir man liten och försiktig i sitt uttryck kring dessa saker. Det enda jag kan säga är att jag minns det jag upplevt och jag vet att verkligheten inte är som de flesta tror. Allt vad det innefattar måste man nästa drabbas av själv för att förstå.

Min poäng är att ta både Liber Azerate och denna tråd, ellen vilken tråd som helst på flashback, med en nypa salt. För mycket av det som skrivs här eller vart som helst om det här ämnet är menat att förvirra dig och dölja sanningen om vårt samhälle. Att något ens skrivs om detta tyder på att det finns en baktanke hos just satanisterna själv, då de styr hela världen under ytan och har koll på exakt allt som kommer ut offentligt.

Ta tråden med en nypa salt. That’s it.
Citera
Igår, 21:48
  #74
Medlem
Vore bra om vi kan jaga fatt i dessa då kattplågare är det värsta som finns.
Citera
Igår, 21:51
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Vore bra om vi kan jaga fatt i dessa då kattplågare är det värsta som finns.
Dessa inavlade hjärnstörda idioter som knivar försvarslösa äldre och katter borde nog lobotomeras och tvångssteriliseras på karolinska sjukhuset.Synd att tvångssteriliseringen och tvångslobotomeringen förbjöds 1975 och synd att dödsstraffet förbjöds 1910 för dessa jävla idioter borde också dömmas till döden .
__________________
Senast redigerad av Umpalavemang Igår kl. 21:53. Anledning: Redigering
Citera
Igår, 23:58
  #76
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babakush123
Läs Liber Azerate
Var kan man läsa den?
Citera
Idag, 00:36
  #77
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Hur svårt kan det vara för ordningsmakten att gripa dessa? De har ingen koppling till någon organiserad brottslighet och ingen annan som håller dem om ryggen. Det borde bara vara att åka ut och plocka dem.

Exakt! De verkar ju inte vara några raketforskare heller så de har knappast suddat ut sina spår.
Citera
Idag, 01:03
  #78
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Var kan man läsa den?



https://www.scribd.com/document/236382562/Liber-Azerate
Citera
Idag, 01:34
  #79
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaktankan
https://www.scribd.com/document/236382562/Liber-Azerate
Jag hittade den men man måste vara medlem.
Citera
Idag, 01:39
  #80
Medlem
Samma typ av personer dom står bakom Dumpen. Misslyckade knarkare.
Citera
Idag, 02:04
  #81
Medlem
EricBlairs avatar
Varför heter de 764? Åker de gamla Volvo 764 allihopa eller?
Citera
Idag, 04:48
  #82
Medlem
Vaktankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Jag hittade den men man måste vara medlem.


Den går att läsa online fast med reklam.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in