Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 03:14
  #1
Medlem
Pedo Hunting Swe är en grupp av äckel som begår brott. Pedo Hunting Swe, tom hardcore kallar dom sig. Fucking jävla brottslingar.
Nu till frågan, vore det brottförebyggande att kastrera pedohunters som begår brott? Vad anser ni?
Citera
Idag, 05:58
  #2
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollspelare
Pedo Hunting Swe är en grupp av äckel som begår brott. Pedo Hunting Swe, tom hardcore kallar dom sig. Fucking jävla brottslingar.
Nu till frågan, vore det brottförebyggande att kastrera pedohunters som begår brott? Vad anser ni?

Eftersom man kan misshandla pedofiler lika bra utan kuk som med kuk så förstår jag inte hur det skulle vara brottsförebyggande.

Att skära av en pedofils kuk är däremot brottsförebyggande eftersom då kan de inte våldta ett barn med sin kuk.
Citera
Idag, 06:42
  #3
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Hej peddo!
Citera
Idag, 07:43
  #4
Medlem
Grov misshandel är ett brott och är motsatsen till brottsförebyggande.

Kanske om man skär kuken av pedofiler som vill skära kuken av Pedo Hunters.
Citera
Idag, 09:02
  #5
Medlem
Nej ditt pedo, du kan undvika att du blir nedtrampad genom att hålla dina sexuella fantasier för dig själv, alternativt ta den slöaste kniven eller raspen i lådan och såga av din lilla hudflik själv
Citera
Idag, 09:17
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Grov misshandel är ett brott och är motsatsen till brottsförebyggande.

Kanske om man skär kuken av pedofiler som vill skära kuken av Pedo Hunters.
Nu är det morgon i Sverige och jag vill att SD motionerar om detta i riksdagen, dvs att kirurgiskt skära av bollarna och sänka testosteronnivåerna i brottsförebyggande syfte mot våld.

Grov misshandel är inte brottsligt när vi anser att det är lagligt.

Jag tycker att Sverige ska skära, stoppa upp dem och ställa ut dem på moderna museet.
Där gör dom bättre nytta för BRÅs statistik istället för mellan benen på ynkryggarna.

Projicera inte din sjuka läggning på andra ziggehej. Åk ifrån Sverige om det inte passar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in