Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 18:04
  #1
Medlem
dart100s avatar
En av mina tjej kompisar berättade för mig att när hon ser en kille på stan tex som hon blir seuellt attraherad av så blir hon så blöt att det rinner igenom trososr och jeans så hon måste uppsöka en toalett för att torka musen ?
Kan detta verkligen stämma ? Eller driver hon med mig HA HA ?
Stämmer detta verkligen ni kvinnor får gärna svara jag är välkdigt nyfiken på om detta stämmer ?

Jag tror att det blir svårt för män att svara på denna frågan HA HA
Citera
Igår, 18:06
  #2
Medlem
sommarlovs avatar
Fattar du inte att hon raggade på dig?
Det var ju du som var den attraktiva personen!
Citera
Igår, 18:22
  #3
Medlem
Nej

Det pirrar i magen,
det är ett tecken på att det Kan komma att pirra i musen (om han gör rätt saker)
Citera
Igår, 18:23
  #4
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Fattar du inte att hon raggade på dig?
Det var ju du som var den attraktiva personen!

Nä jag känner henne så väl så det vet jag att hon inte gjorde vi var tillsammans en gång i tiden men nu är vi bara vänner.
Citera
Igår, 18:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
En av mina tjej kompisar berättade för mig att när hon ser en kille på stan tex som hon blir seuellt attraherad av så blir hon så blöt att det rinner igenom trososr och jeans så hon måste uppsöka en toalett för att torka musen ?
Kan detta verkligen stämma ? Eller driver hon med mig HA HA ?
Stämmer detta verkligen ni kvinnor får gärna svara jag är välkdigt nyfiken på om detta stämmer ?

Jag tror att det blir svårt för män att svara på denna frågan HA HA

Ser du att det är många kvinnor som vill svara på dumma frågor?
Citera
Igår, 18:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
En av mina tjej kompisar berättade för mig att när hon ser en kille på stan tex som hon blir seuellt attraherad av så blir hon så blöt att det rinner igenom trososr och jeans så hon måste uppsöka en toalett för att torka musen ?
Kan detta verkligen stämma ? Eller driver hon med mig HA HA ?
Stämmer detta verkligen ni kvinnor får gärna svara jag är välkdigt nyfiken på om detta stämmer ?

Jag tror att det blir svårt för män att svara på denna frågan HA HA

Ja. Det stämmer. Mina tjejkompisar brukade säga att det "flödade på", när de såg en kille de ville knulla med.
Citera
Igår, 18:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Ja. Det stämmer. Mina tjejkompisar brukade säga att det "flödade på", när de såg en kille de ville knulla med.

Kan säga att det stämmer. En jag kände berättade det för mig
Citera
Igår, 18:39
  #8
Medlem
Det kan säkert vara så ibland i 20-årsåldern. Men kvinnor är olika, och blir olika mycket påverkade i olika åldrar också.

I klimakteriet är det vanligt att smörjningen funkar sämre, oavsett hur mycket kvinnan vill ha sex i sin hjärna.

Det är bara ett av alla roliga problem som kommer med åldrande. Om hon inte är den där 1/10 som det går åt andra hållet för i ett par år- ständigt redo istället.

Hormoner är lustiga ämnen.
Citera
Igår, 18:45
  #9
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Det kan säkert vara så ibland i 20-årsåldern. Men kvinnor är olika, och blir olika mycket påverkade i olika åldrar också.

I klimakteriet är det vanligt att smörjningen funkar sämre, oavsett hur mycket kvinnan vill ha sex i sin hjärna.

Det är bara ett av alla roliga problem som kommer med åldrande. Om hon inte är den där 1/10 som det går åt andra hållet för i ett par år- ständigt redo istället.

Hormoner är lustiga ämnen.
Så 20 åringar blir lättare dy blöta av att se en snygg kille eller att vara nära honom då ?
Citera
Igår, 19:01
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Så 20 åringar blir lättare dy blöta av att se en snygg kille eller att vara nära honom då ?

Generellt sett ja, men det finns stora variationer mellan kvinnor också.

Det finns 45-åringar som alltid måste ha en handduk att torka med emellan för annars blir det för blött så mannen inte känner nåt, och det finns tjejer på 25 som alltid måste ha extra glid för annars känns det skavigt och trist att ha sex.

Ibland är det något psykiskt som har satt sig eller att de faktiskt bara inte blir tända så lätt.
Eller att de bara har sex för att det förväntas och de hade hellre glott på TV...

Det är rätt stor variation på sexuell begåvning bland män också nämligen.
Citera
Igår, 19:10
  #11
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Generellt sett ja, men det finns stora variationer mellan kvinnor också.

Det finns 45-åringar som alltid måste ha en handduk att torka med emellan för annars blir det för blött så mannen inte känner nåt, och det finns tjejer på 25 som alltid måste ha extra glid för annars känns det skavigt och trist att ha sex.

Ibland är det något psykiskt som har satt sig eller att de faktiskt bara inte blir tända så lätt.
Eller att de bara har sex för att det förväntas och de hade hellre glott på TV...

Det är rätt stor variation på sexuell begåvning bland män också nämligen.
Du som verkar vara insatt kan det stämma att kvinnan jag känner blir dyblöt bara av att se en man eller vara nära honom som hon känner sexuell attraktion till ..hon blir så blöt säger hon så att det rinner ur henne hon måste uppsöka en toalett för att torka musen ? Det låter otroligt att bli så blött bara av att känna sexull attraktion.
Citera
Igår, 19:16
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Du som verkar vara insatt kan det stämma att kvinnan jag känner blir dyblöt bara av att se en man eller vara nära honom ..hon blir så blöt säger hon så att det ruinner ur henne hon måste uppsöka en toalett för att torka musen ? Det låter otroligt att bli så blött bara av att känna sexull attraktion.

Det behövs inte jättemycket volym vätska för att det ska bli blött genom kläder så det blir obehagligt att gå runt i, och är man i en miljö ute med dans och kroppskontakt redan + lite alkohol så nog kan det ge stimulans. Men måste hon byta byxor vid busshållplatsen en måndagmorron för att någon i kön är lite snygg så är hon nog ovanlig.

En hel veckas mens är max 8 cl och det går åt rätt många pappersprodukter för att hantera det.
__________________
Senast redigerad av Sweetopia Igår kl. 19:18.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in