Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-23, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Man kan inte delta i reality TV och tro att saker som man r offentliga inte ska komma fram.

Nej det vet jag. Men det jag menade var att den grejen inte har ngonting med programmet i sig att gra och drmed fanns ingen orsak eller relevans att lyfta det i "tjejerna berttar allt".
Att/om det snackas om det utanfr r en sak och det r snt man fr kpa, det r jag helt med om, men just i "tjejerna avsljar allt" fanns ingen orsak eller samband att dra upp det. Inte heller att frga andra deltagare om vad de ansg om detta och gra en uppenbart obekvm situation av det.
Hade Emely gjort ngot i programmet kopplat till sin politiska involvering s d absolut hade det varit relevant fr tjejerna avsljar allt men det har hon inte gjort, snarare tvrtom.

S det jag undrade var om det hade tagits upp om Malin fortfarande varit programledare och inte Amie 🤷.
Citera
2024-10-23, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Nr ska det komma lite nya tjejer?
Det kommer vl inte ngra nya ?
Citera
2024-10-23, 14:42
Medlem
"Inte rumpan!"
Amenfrhelvete, Fanny!
Citera
2024-10-23, 17:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det kommer vl inte ngra nya ?
Kommer det nya s kan jag garantera att dom ser exakt likadana ut som befintliga. gonbryn, lppar, lshr och tatueringar. Den enda som stack ut och hade personlig karisma var hon med tandgluggen. Bra tnkt av henne d hon lmnade stllet.

Jag r s trtt p att se den dr tofsen p Stephanen och Rasmus rda nsa. Hur ngon kan springa efter dom 2 tror jag inte p en sekund. Deltagarna r piskade av TV4 fr att ltsas bli s kra i stolpskotten. Finns ingenting som r intressant och dom kan lgga ner skiten om dom inte hittar en riktig karln som r attraktiv. Grna rik ocks s det blir catfight.
Senast redigerad av ziggarillen 2024-10-23 kl. 17:48.
Citera
2024-10-23, 18:32
Medlem
DaddyCool64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Kommer det nya s kan jag garantera att dom ser exakt likadana ut som befintliga. gonbryn, lppar, lshr och tatueringar. Den enda som stack ut och hade personlig karisma var hon med tandgluggen. Bra tnkt av henne d hon lmnade stllet.

Jag r s trtt p att se den dr tofsen p Stephanen och Rasmus rda nsa. Hur ngon kan springa efter dom 2 tror jag inte p en sekund. Deltagarna r piskade av TV4 fr att ltsas bli s kra i stolpskotten. Finns ingenting som r intressant och dom kan lgga ner skiten om dom inte hittar en riktig karln som r attraktiv. Grna rik ocks s det blir catfight.

Oavsett s vet brudarna att dom kommer en hel del publicitet och eventuellt fljare p sociala medier. Skulle tippa p att det r huvudsyftet fr dom flesta av dom. Men d gller det samtidigt att man spelar med i leken.

Vad jag vet s finns det bara en renodlad influenser, vilket r lite frvnande. Brukar finnas fler.
Citera
2024-10-23, 19:14
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Stephen knns helt sjlls. Det finns liksom inget dr inne.

Jag klarar knappt se p det hr allts.
Citera
2024-10-23, 19:56
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

Han r ju en riktig ventyrare vilket jvla skmt.
Citera
2024-10-23, 20:07
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

Inte jag heller. Normalt brukar tiden g fort om man tittar p nt bra och spnnande. Den hr r trkig och verkar aldrig ta slut. Ett avsnitt knns som 3 timmar. Teskedsgumman uppfr sig som en dlig statist p teatern.
Senast redigerad av ziggarillen 2024-10-23 kl. 20:10.
Citera
2024-10-23, 20:26
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlyek
Hej! Ja det r klart jag fljer allt vad som heter bachelor p internet nu medans det snds. Har ju vart endel dravel s mste hlla mig uppdaterad.

Min dejt med S p stranden var verkligen magisk och jag knde att det var viktigare fr mig att kunna knna in nrvaron under min resa n att ha som det tidigare nmns en arbetsintervju. Jag menar finns ingen knsla fr samvaro s kanske det kan bli svrt att prata om sig sjlv och relationen.

Ja det var mycket tjat, helatiden om att det var samma tjejer. Jag tog lite avstnd frn det och tnkte att vi har ju ingen som helst makt i vem som fr g p dejt. Angende dubbeldrren med F och E.H s vet jag inte. Kan inte spekulera i det.

Jag upplevde inte S som konfliktrdd. Han hade som mig samma tanke frstod jag det som att vilja vara i nuet och ville inte ha konflikt i det vackra som kunde vara. Med Britta s tycker jag att klippningen r orttvis, hon blir framstlld p ett knepigt stt. Britta var fantastiskt hela tiden. Kanske bara inte var en match liksom. Men men.

S otroligt roligt att lsa allas spekulationer!
Vem r du i programmet?
Citera
2024-10-23, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megamindfull
Vem r du i programmet?

Du kan inte lista ut det via namnet?
Citera
2024-10-23, 23:16
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArkhanTheBlack
Exakt s och sen blir dom frvnade nr hlften av tjejerna lmnar och har mage att krva bttre kommunikation

Frstr att dessa brudar inte r dom skarpaste knivarna i ldan och att mnga bara vill ha lite fler fljare p insta men vafan ser dom ens i dessa killar. Fan roligare o ligga med en skyltdocka.

Stephane r helt tom i blicken och bara upprepar samma mantra hela tiden om att "aamen jag vill bara ha de trevlig o lra knna alla" Utan att stlla ngra som helst frgor eller visa ngot initiativ till att lra knna ngon. Han r ju bara ute efter o hngla upp alla smbrudar han kan.

Rasmus leker familjefar och mister good guy men han verkar ju ocks som en riktig trkig person som hade passat bttre i Bonde sker fru n detta programmet.
Instmmer.

Stephane knns som en manlig bimbo. Ett snyggt yttre (objektivt sett) med ett lite mystiskt tillvgagngsstt men nr det skrapas p ytan s finns det inte s mycket mer

Rasmus, om han hade varit lite kortare och lite kralligare med en fet kramsnus under lppen s hade han ltt kunnat tas fr en landsortsgrabb frn Svenljunga som gtt fordonsteknisk med medelmttiga betyg men tack vare sin plitlighet avancerat till frman efter 12 r
Citera
2024-10-23, 23:20
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensPulver123
Du kan inte lista ut det via namnet?
Har inte kollat s mycket och noga. Har bara hrt att det finns ngra som heter Emma (tror jag), Britta(?), Fanny och Nathalie(?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in