Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Intressant att du skriver 80 % för enligt polisen så är över 80 % av thaisalongerna förtäckta bordeller. Iallafall i Göteborg.
https://www.gp.se/krim/stor-polisraz...1-196c16d00496
Om SVT rapporterar att thaikvinnor får förfrågningar om sexköp så borde det väl samtidigt påpekas att hela 80 % av salongerna erbjuder sex mot betalning?
Jag vet inte om SVT har en agenda här gentemot män i allmänhet men det är nog betydligt mer vanligt att det är thaikvinnorna själva som erbjuder sex mot betalning?
Och jag skulle vilja påstå att det är en kombination.
Utan villiga köpare, inga säljare. Utan säljare, inga köpare.
Jag kan inte riktigt heller se relevansen i att man skulle behöva ha som fotnot när man gör ett inslag om att seriösa salonger får en massa förslag de inte vill ha, att de allra flesta salonger är bordeller. Eller tycker du att om man är så jävla dum att man ger sig på att bedriva seriös thaimassage i Sverige så får man skylla sig själv att män visar sina ståkukar, tafsar, frågar vad det kostar att bli avsugen osv?
Alltså vill man ha en happy ending så är det ju hur lätt som helst. Leta upp några salonger. Om någon av dem har "EJ SEX" eller liknande på dörren så skiter man i att knacka på. Visst, vissa av dem som har sådana skyltar säljer sex ändå men dumt att chansa. Sortera också bort de ställen som vill ha 600:- eller mer för en timmes massage. Och så går du in på första bästa av de som kvarstår. Oddsen skulle jag nu säga är ca 9 på 10 att det kommer att pillas på pungen under massagen och om du inte hoppar till och säger "vad nu då?" kommer du att få frågan om det önskas något mer än massage, ett litet tag innan timmen är slut. Om pungsnudd och fråga inte kommer så fråga INTE om tjejen vill suga av dig. Ta dina prylar och knalla till nästa salong.