Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Snyggt.

Ja vgar mig p att tippa ven om jag sllan tippar rtt
Vsters-AIK - AIK bttre helt enkelt, har dock ingen statistik lagen emellan tidigare ssonger. Avbruten match igen och tmd bortasektion?
Almtuna-Vimmerby - X eller Vimmerby. hungriga tigrar efter tappat vertag mot VIK senast.
SSK-Oskarshamn - SSK borde ta detta, ett oftast starkt lag
stersund-Karlskoga - Vilka slr inte bottenlaget?
Mora-Tingsryd - Mora 3 raka frluster och Tingsryd verkar inte trivas p bortais, frlorat samtliga bortamatcher.. men iofs inte mycket statistik att g p n s lnge

DIF-Bjrklven - X - DIF p G men Lven revanschsugna efter 2 raka frluster ordinarie tid. Risk ven hr med avbruten match pga pyroteknik.

Det dr var d verkligen inge vidare tippat. Blev rakt tvrtom i nstan samtliga matcher
2024-10-25, 20:34
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Sorry fr frlusten.

Jag va helt inne i mina sysslor och glmde bort att vriga matcher redan brjat.
Lugnt.

8-3 i andra pausen. Vi kan inte ha Tomas Rydn i ml om han ska slppa in sex kassar, varav fem p tio minuter. Frsta perioden sabbade precis allting. Nu har det lugnat ned sig, men "troligt" att vi fr in fem byttor i tredje. Det gller att hlla ttt nu och putsa till siffrorna litegrann.
2024-10-25, 20:36
Medlem
karlsoons avatar
Fick p nten rejlt.. Trodde inte Sdertlje kunde vinna mot "topplag" men nu leder man mot Oik med 8-3.👍
2024-10-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Lugnt.

8-3 i andra pausen. Vi kan inte ha Tomas Rydn i ml om han ska slppa in sex kassar, varav fem p tio minuter. Frsta perioden sabbade precis allting. Nu har det lugnat ned sig, men "troligt" att vi fr in fem byttor i tredje. Det gller att hlla ttt nu och putsa till siffrorna litegrann.

r lite virrig nu knns det som. Hrde om AIK-matchen och trodde de vriga brjade samtidigt. Men d finns ju chans att IKO iaf kan hmta ikapp till oavgjort i 3e
2024-10-25, 20:38
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Fick p nten rejlt.. Trodde inte Sdertlje kunde vinna mot "topplag" men nu leder man mot Oik med 8-3.👍
De var effektiva i PP i frsta (3/3) och Rydn i IKO-mlet lckte som ett sll. Efter typ 4-1 verkade ingen lngre bry sig. Bttre andra period fr oss.
2024-10-25, 20:50
Medlem
Max Powers avatar
Herregud! Oskarshamn r ju klappsmst!
2024-10-25, 20:56
Medlem
Blot-Svens avatar
Folk bara slpper pucken och skiter i allt. S typiskt att man skulle briljera och kl serieledaren i frra matchen, och nu rasar allt vid lite motgngar. Det hr r helt klart en moralfrga. Ingen i laget bryr sig ens. Det r som ett annat lag som mter SSK i kvll.

Edit: Tvsiffrigt. Skms, ta-mig-fan.
Senast redigerad av Blot-Sven 2024-10-25 kl. 21:00.
2024-10-25, 21:07
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Folk bara slpper pucken och skiter i allt. S typiskt att man skulle briljera och kl serieledaren i frra matchen, och nu rasar allt vid lite motgngar. Det hr r helt klart en moralfrga. Ingen i laget bryr sig ens. Det r som ett annat lag som mter SSK i kvll.

Edit: Tvsiffrigt. Skms, ta-mig-fan.

Hmm, knns ju lite ondigt men fr mig alldeles fr vlbekant

Ni kommer igen!

Se p fan Almtuna gr ml i PP
2024-10-25, 21:08
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Hmm, knns ju lite ondigt men fr mig alldeles fr vlbekant

Ni kommer igen!
Jo, plattmatch. Klart vi kommer igen. Tack fr stdet.
2024-10-25, 21:11
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Jo, plattmatch. Klart vi kommer igen. Tack fr stdet.

Blir s ibland, kanske en reaktion p er bragdmatch mot serieledarna, Leksand gjorde ju en riktig plattmatch mot Hv7! frra veckan efter att ha knppt Frjestad p nsan
2024-10-25, 21:12
Medlem
griffin83s avatar
Sitter och ser p DIF-Lven, hade jag varit Djurgrdare hade jag blivit vansinnig p Weigel, s sjukt sjlviskt att ta en slashingutvisning dr, han hade inte spelat mer om det var upp till mig
2024-10-25, 21:16
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Blir s ibland, kanske en reaktion p er bragdmatch mot serieledarna, Leksand gjorde ju en riktig plattmatch mot Hv7! frra veckan efter att ha knppt Frjestad p nsan
Det finns definitivt ett samband dr. Om inte annat fr att nykomlingarna i laget tyckte det vore coolt att kunna bjuda hemmapubliken i Be-Ge p en seger mot nstan obesegrade Bjrklven, vilket man gjorde med den ran, fr att sen tappa lusten totalt nr SSK fr in fem snabba till publikens vrl p tuff bortais. Inte lika kul d.

Edit: periodsiffrorna 5-1, 3-2, 2-0. Allts.
Senast redigerad av Blot-Sven 2024-10-25 kl. 21:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in