Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-25, 21:24
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det finns definitivt ett samband dr. Om inte annat fr att nykomlingarna i laget tyckte det vore coolt att kunna bjuda hemmapubliken i Be-Ge p en seger mot nstan obesegrade Bjrklven, vilket man gjorde med den ran, fr att sen tappa lusten totalt nr SSK fr in fem snabba till publikens vrl p tuff bortais. Inte lika kul d.

Edit: periodsiffrorna 5-1, 3-2, 2-0. Allts.

Haha, inga siffror att vara stolt ver direkt men ni kommer igen, det r jag helt sker p

Almtuna lyckades skrpa till sig och tog tre vrdefulla pong
2024-10-25, 21:26
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Haha, inga siffror att vara stolt ver direkt men ni kommer igen, det r jag helt sker p

SJU jvla ml i baken p 22 minuter!

Coolt fr Almtuna, iaf. Jag ska vl kolla lite p DIF-Bjrklven ocks fr att dva minnet.
2024-10-25, 21:28
Medlem
Reimers avatar
Citat:
SJU jvla ml i baken p 22 minuter!

Coolt fr Almtuna, iaf. Jag ska vl kolla lite p DIF-Bjrklven ocks fr att dva minnet.

Haha, du fr nog ha Bjrklvenglasgonen p gr inget bra fr isapa
2024-10-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Sitter och ser p DIF-Lven, hade jag varit Djurgrdare hade jag blivit vansinnig p Weigel, s sjukt sjlviskt att ta en slashingutvisning dr, han hade inte spelat mer om det var upp till mig
Japp, jvligt ondigt, speciellt med tanke p alla utvisningar laget redan ftt..
2024-10-25, 21:30
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Haha, du fr nog ha Bjrklvenglasgonen p gr inget bra fr isapa
Fan ocks, hade ju hoppats p att kunna knappa in lite p Lven nd om de kunde torska igen!
2024-10-25, 21:32
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Folk bara slpper pucken och skiter i allt. S typiskt att man skulle briljera och kl serieledaren i frra matchen, och nu rasar allt vid lite motgngar. Det hr r helt klart en moralfrga. Ingen i laget bryr sig ens. Det r som ett annat lag som mter SSK i kvll.

Edit: Tvsiffrigt. Skms, ta-mig-fan.
Bedrvligt knsla som supporter nr man knner att spelarna inte ens ger det en chans nr det grinar emot lite😐
2024-10-25, 21:35
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Ja Oik spelade en fin Hockey mot Bjrklven och kan helt klart bttre n s hr. Ibland kaomn behver en ordentlig kftsmll fr att komma ner p jorden och fortstta jobba hrt...Tyyp
2024-10-25, 21:46
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ja Oik spelade en fin Hockey mot Bjrklven och kan helt klart bttre n s hr. Ibland kaomn behver en ordentlig kftsmll fr att komma ner p jorden och fortstta jobba hrt...Tyyp

Jepp, jag kan ta en frlust om killarna verkligen har kmpat men allt grinat emot dem, d knns det i alla fall som att de frskte, ker de omkring och bara tittar p varandra blir jag skogstokig!
2024-10-25, 21:47
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Bedrvligt knsla som supporter nr man knner att spelarna inte ens ger det en chans nr det grinar emot lite😐
Verkligen. Det syntes p dem att de sket i det, med nt enstaka undantag. Vi fick tom. lite kontakt vid 7-3.
2024-10-25, 21:53
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Japp, jvligt ondigt, speciellt med tanke p alla utvisningar laget redan ftt..
Hoppas som fan att ni kan vnda det hr! Bjrklven i farten igen. Ni slr oss, vi slr dem, de slr er. Mora slr oss, Bjrkven slr dem med 11-0. Vilken logik.
2024-10-25, 21:58
Medlem
Citat:
Iko
2024-10-25, 22:10
Medlem
DIF ska hlla sig till fotboll, jvla filmande fittor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in