2024-10-25, 22:46
Medlem
Ond.hickas avatar
Jaha. Knappt åtta och har fått suga kuk, runka och bli våldtagen analt av den där grisen.

Jag menar verkligen absolut inte att förminska traumat och smärtan men det är ju tur att han inte har mer än ett blygsamt ollon fäst på kroppen med lite förhud, hade han varit normalt byggd hade det ju gjort ännu mer skada på lillungen.
Citera
2024-10-25, 22:54
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Bögar ska alltid dra griseriet till sin spets. 501 är inget undantag. Det måste ha att göra med besattheten av anus vilket skapar en närhet till bajset. Att därifrån ta steget till en urinshot på kvällskvisten blir väl inte jättelångt, antar jag.
Citera
2024-10-25, 22:59
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Bögar ska alltid dra griseriet till sin spets. 501 är inget undantag. Det måste ha att göra med besattheten av anus vilket skapar en närhet till bajset. Att därifrån ta steget till en urinshot på kvällskvisten blir väl inte jättelångt, antar jag.

Nå, det finns en eller annan heteroperson som är besatt av anus. Kan inte sägs hur många, men många är det.
Citera
2024-10-25, 23:06
Medlem
#501 Vad arbetar grisen med?
Citera
2024-10-25, 23:42
Avstängd
Eerki18cms avatar
Vad i helveeete har dom dragit upp för missfoster, Piggy bögslyna må faaan vara det värsta dåren hittills, här var en solklar 500 som fick gäddnumret 501, fan Blommis nu fick de upp en som är klart perversare än dig.
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-10-26 kl. 00:17.
Citera
2024-10-25, 23:45
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Vad svarar Patrik efter att #500 säger att han har stora pupiller normalt?

Säger Patrik: "Nu är inte vi några simmare?"

Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
det är nog nåt internt knarkarsnack bara

"Civvare" slang för civilare.
Citera
2024-10-26, 00:13
Medlem
Donatellis avatar
Inget slår #401 🫣😂 Tänker på han varje dag. Skulle vilja följa med hans vardag första dagen på jobbet efter allt kablades ut. 401 din sjuke jävelskap om du läser detta jag tänker på dig! Hahahaha….
Citera
2024-10-26, 00:21
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Enligt uppgift rör det sig om konfrontationer med kvalitetsproblem och avsikten är att som kompensation publicera flera i klump under en dag, i ett slags gäddbonanza. Dvs Bonanza i form av kvantitet. Själv ser jag mer fram emot nästa kvalitetsgädda.

Är det online nu?

Haha, ok! Så "bonanzagäddorna" är snarare sämre kvalitet än bättre kvalitet en-å-en?
Citera
2024-10-26, 00:27
Medlem
Jävla trams dumpen människor,. Varför trycker dom inte till dom och stoppar dom ordentligt?? Två hårda armar som säger ”stopp” nu snackar vi!!!

Näää, gå brevid och filma nån som vill våldta barn och vi filmar och ställer frågor…

Kan ni (dumpen) snälla skaffa ett par bollar mellan benen och börja veva lite, just nu skjuter ni er själva i foten! Ni framstår som ett gäng meningslösa töntar som inte riiiiiiiktigt vågar ta en konfrontation men nästan. Sluta själp er själva.
Citera
2024-10-26, 00:34
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Just ja, till de som kanske kommit in på Dumpens publiceringar sista 12 månader kan jag varmt rekoomendera deras gamla Rumblekanal.

https://rumble.com/user/Dumpen01?page=16

Där får man se kreti och pleti i sina rätta element.

Kanske något för aftonbladet att fokusera på istället, så många svingäddor.

Var det där de publicerade videos förr, eller vad är det för kanal? Vad gör den som inte Dumpen.se gör?
Citera
2024-10-26, 00:42
Medlem
MorgNThorgs avatar
Kan vi få en rebus på Piggy - chipstuttarnas förkämpe?
Alltså, allvarligt. Vilka jäkla tuttar!
Citera
2024-10-26, 00:44
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Kan vi få en rebus på Piggy - chipstuttarnas förkämpe?
Alltså, allvarligt. Vilka jäkla tuttar!
Namnet framgår i domen som ligger upplagd.
Förnamn: Namne med känd sportjournalist med efternamnet Ulfbåge
Efternamn: Del 1 - Inte Niklas Jihde, utan brorsan ….. Del 2 - motsatsen till tidig … med en apostrof på bokstaven i mitten

Videon när han dricker sitt eget piss var bland det vidrigaste jag sett.
Senast redigerad av TompaO 2024-10-26 kl. 00:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in