Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-29, 22:06
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Nej, men är man ute och reser och inte vill betala för 2 rum så ser det väl kanske inte så jätteunderligt ut?
Kanske inte helt kosher det heller men sånt kan väl hända. Jag campade med min far och sov i samma tält några gånger i tonåren och det var inte något underligt för mig iallafall.

Jag menade förvisso inte att man skulle boka två rum, utan ett rum med två enkelsängar.
Citera
2024-07-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Just det ja, det kanske är mitt i pride? Då lyckades han ge fin reklam för denna vedervärdiga organisation.
Med tanke på hur han slog igen dörren så verkade böggäddan väldigt besviken när han blev blåst på konfekten. Eller förresten, konfektyren fick han behålla. Men ligga sked blev det inget med, och rummet fick han förhoppningsvis inte behålla. #455

Ja han var indeed besviken och kände sig snuvad på årets lammköttsknull. Han hade ju satsat stort med hotel och grejer.

Trist start på Prideveckan!
Citera
2024-07-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Bög-gäddan #455

"Törs man fråga om en bild på baken?"

Han frågar snällt efter en rövhålsbild

Riktigt artig gädda. Det är inte varje dag man ser. 🤮
Citera
2024-07-29, 22:09
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Jag menade förvisso inte att man skulle boka två rum, utan ett rum med två enkelsängar.

Nej, jag editerade mitt inlägg lite. HELT kosher känns det ju definitivt inte.(speciellt inte eftesom vi vet vad det egentligen rörde sig om) Men vet inte om jag själv reagerat på det om jag jobbat på hotell direkt...känns som det kan finnas omständigheter där det kan ske.

Men visst....är man 16 år så vill man generellt sett inte sova i samma säng som far sin, så är det ju.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-07-29 kl. 22:11.
Citera
2024-07-29, 22:09
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Ja han var indeed besviken och kände sig snuvad på årets lammköttsknull. Han hade ju satsat stort med hotel och grejer.

Trist start på Prideveckan!

Ja, det blev en liten ekonomisk smäll också för vår gode böggädda #455. Det blir dock hans minsta problem den närmaste tiden.
Citera
2024-07-29, 22:15
Medlem
Berraperra1975s avatar
Bögpedofilen #455 kallar sig "TopDaddySthlm" i chatten. Vad han nu menar med det.
https://dumpen.se/2024/07/29/den-tys...455-stockholm/
Citera
2024-07-29, 22:15
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Nej, jag editerade mitt inlägg lite. HELT kosher känns det ju definitivt inte.(speciellt inte eftesom vi vet vad det egentligen rörde sig om) Men vet inte om jag själv reagerat på det om jag jobbat på hotell direkt...känns som det kan finnas omständigheter där det kan ske.

Men visst....är man 16 år så vill man generellt sett inte sova i samma säng som far sin, så är det ju.

Ok. Jag hade nog reagerat om jag hade jobbat på hotellet. Åtminstone om det hade funnits lediga rum med två sängar, men de ändå hade valt ett med en säng! Priset är oftast detsamma. #455
Citera
2024-07-29, 22:22
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ok. Jag hade nog reagerat om jag hade jobbat på hotellet. Åtminstone om det hade funnits lediga rum med två sängar, men de ändå hade valt ett med en säng! Priset är oftast detsamma. #455

Sara och Patrik berättade i Dumpen Live (Youtube) att de informerade hotellet om att mannen hade planer på att våldta barn på hotellet. De var inte så värst intresserade. ”Vi antecknar detta” blev svaret.

Jag kommer inte boka denna svit när jag har vägarna förbi Sthlm.
Citera
2024-07-29, 22:25
Medlem
Yinool0401s avatar
#454 heter alltså som mannen som: I sitt verk Om himlakropparnas kretslopp, publicerat 1543, beskrev han hur jorden roterar kring sin axel, och hur den och de andra planeterna kretsar kring solen.

Kan man säga att han är en vandrande "space-cake?".
Citera
2024-07-29, 22:31
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Sara och Patrik berättade i Dumpen Live (Youtube) att de informerade hotellet om att mannen hade planer på att våldta barn på hotellet. De var inte så värst intresserade. ”Vi antecknar detta” blev svaret.

Jag kommer inte boka denna svit när jag har vägarna förbi Sthlm.

Mm, jag hörde det också. Som vanligt så står det förmodligen nån 17-årig transfjolla bakom disken, som inte vågar agera. Jag lär också undvika rum 715 i framtiden, eller förmodligen hela hotellet. #455 hann nog inte göra nåt äckligt i rummet i alla fall, om man skall försöka se något positivt med det hela.
Citera
2024-07-29, 22:56
Medlem
ScottFrees avatar
Jag märker att #455 har anammat de ungas skriftspråk, som t ex

Asså
Okiii
Braaaa
Gääääärna
Storkramen
Göru
Samt diverse hjärt-emojis

Antingen så lär han sig snabbt, eller så har han hållit på med detta länge.
Citera
2024-07-29, 23:10
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Jag märker att #455 har anammat de ungas skriftspråk, som t ex

Asså
Okiii
Braaaa
Gääääärna
Storkramen
Göru
Samt diverse hjärt-emojis

Antingen så lär han sig snabbt, eller så har han hållit på med detta länge.

3188 dagar på KIK

3188/365 är lika med: närmare 9 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in