467: *joggar iväg bakom busken*
dumpen: "... och så ska vi prata med din fru också"
467: "nä"
Och drar till med värsta juristhoten! Stor kille
Väldigt roligt, och kommer ta tid innan flashback glömmer denna konfrontation. Finns mycket kul att säga.
Han presterar som ett riktigt cepepeddo och gör konfrontation i klass med 289 Pappastor
Fast han får ju inget ordentligt fräs i ballen i runkvideon, även den ser vobblig ut precis som hans kropp. Dessutom runkar han kuken helt efterblivet, kan inte ta tag i den med hela handen för då skulle ingenting synas.
Noterade detta. han tar med fingrarna på ett konstigt sätt och den är... vinballe?
"Som jag sa, jag kommer att ha rättslig rådgivning på måndag och kommunikation skall gå via mitt rättsliga ombud.
Jag viste ifrån början vilka jag hade att göra med, jag var uttråkad och råkade låta det gå förlångt. På måndag pratar jag med jurist och för att fortsätt samtal skall gå rätt till frammåt så skall all kommunikation gå via denna
Ni avser att begå grovt förtal och där med vill jag först förhandla via jurist. Som jag sa till dig via telefon"
Hahaha. Svänger med skall för att låta mer myndigt vuxen samtidigt som han vill knulla på småbarn. Tar till alla knep i boken för att försöka slingra sig ur situationen. Han borde lyssna på Hank "jag är ingen ljugare" och lägga korten på bordet.
"Ni förstör min familj"
Bra svar av Patrik där.
Denna gädda var riktigt underhållande med många trevliga infallsvinklar, dom flesta dumpen presenterar är ganska så tråkiga.
Edit: Han har tappat en vän på facebook nu, 71 --> 70 vänner.
Senast redigerad av Olle-Johnny 2024-08-18 kl. 21:46.
467. En sak som kan låta kritisk mot S och P . Varför kan eller kunde dom inte låta gäddan få svara på frågan? Är det inte Sara så är det Patrik, det skulle kunna bli bättre konfrontationer om dom skulle klara av det och inte avbryta som dom gjorde och ofta gör. Varför så offensivt och ibland aggressivt. Gäddan 467 sluter sig som en mussla. Tyvärr får jag säga.
467. En sak som kan låta kritisk mot S och P . Varför kan eller kunde dom inte låta gäddan få svara på frågan? Är det inte Sara så är det Patrik, det skulle kunna bli bättre konfrontationer om dom skulle klara av det och inte avbryta som dom gjorde och ofta gör. Varför så offensivt och ibland aggressivt. Gäddan 467 sluter sig som en mussla. Tyvärr får jag säga.
Patrik är göteborgare, dom är gapiga, dryga och avbrytande i allmänhet, han är bara sig själv
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!