2024-07-25, 09:21
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tänkte också på det, kanske har en funktion som materialare - obegränsad tillgång till svettiga flickkläder och rännande i omklädningsrum.

Ok jag kanske har fel, om det är så. Kanske var bra att han blev kändis då.

Underhållande svar bjöd han på iaf.
Citera
2024-07-25, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
En extra förnöjelse är hans "Söderhamns parasport"-emblem han har på jackan.
Har han engagerat sig där för att kunna förgripa sig på utvecklingsstörda?

Vissa av hans vänner på Facebook går på Daglig Verksamhet, så det är troligt att han själv gör det. Han hade även någon skakig och suddig video upplagd på en av sina FB, där högjutt folk I bakgrunden inte lät helt hundra, så min teori är att han filmat sig själv på DV.
Citera
2024-07-25, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Han spelade dummare än vad han är.

Han har ju lyckats installera KiK och har läst sig till vad Dumpen är, kan även dra slutsatsen att de han chattat med är fejkprofiler, så han är inte på en 5-7-årings nivå som vissa påstår, men en bra bit under IQ-snittet ligger han onekligen. Är nästan plågsamt att kika på hans YT-videos där han mimar till Elvis utan att förstå att han gör bort sig totalt.

Han spelade nog inte dum vid konfrontationen, utan satt troligen och såg helt borta ut då hans långsamma hjärna processade vad han skulle ta sig till. Att slänga ur sig något helt ovidkommande blev hans copingstrategi tror jag, att försöka bli tjenis med Dumpen genom att berätta om fritidsintressen och fråga upp om färdsätt.

Lite intressant är att de som bär samma efternamn som honom själv på FB också ser avvikande ut, så gissningsvis är han drabbad av någon genetiskt funktionsnedsättning.
Citera
2024-07-25, 09:46
Medlem
Ursäkta att jag spammar om #451 men.

Att dumpen valde att publicera gubben, är ju inte så mycket att snacka om när jag tänker efter. Om han nu skulle vara mindre farlig, som jag först gissade, så kanske publiceringen inte var hela världen för honom heller, kanske rentav lite kul att bli ”tv-kändis”. De som känner honom visste säkert redan om vad han går för och man kanske inte kan tala om ett raserat liv heller.

Rätt intressant tycker jag, gäddorna tråden handlar om, jag får iaf en känsla av att vissa råkat bra jävla illa ut i förhållande till vad de ställt till med, medans andra som gjort enorm skada flyger under radarn trots publicering.

Jag undrar tex hur jävlig, vår gode Hank (kommer inte ihåg nr) hade varit för trasiga barn. Tror ni han är en obotlig hebefil som hade skördat massa offer om han inte publicerats?
Citera
2024-07-25, 09:54
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

Att dumpen valde att publicera gubben, är ju inte så mycket att snacka om när jag tänker efter. Om han nu skulle vara mindre farlig, som jag först gissade, så kanske publiceringen inte var hela världen för honom heller, kanske rentav lite kul att bli ”tv-kändis”. De som känner honom visste säkert redan om vad han går för och man kanske inte kan tala om ett raserat liv heller.

Rätt intressant tycker jag, gäddorna tråden handlar om, jag får iaf en känsla av att vissa råkat bra jävla illa ut i förhållande till vad de ställt till med, medans andra som gjort enorm skada flyger under radarn trots publicering.

Jag undrar tex hur jävlig, vår gode Hank (kommer inte ihåg nr) hade varit för trasiga barn. Tror ni han är en obotlig hebefil som hade skördat massa offer om han inte publicerats?

#292 never forget
Citera
2024-07-25, 09:58
Medlem
isgetens avatar
Citat:

Svårt att säga. Det man kan säga nu om honom är att han ser ut och uppför sig som någon som sitter och käkar bark i skogen.
Citera
2024-07-25, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Svårt att säga. Det man kan säga nu om honom är att han ser ut och uppför sig som någon som sitter och käkar bark i skogen.
Yepp, hörde lite av intervjun (har ingen länk) och han lät närmast psykotisk faktiskt. Vet iof inte hur han var innan. Gissar dock att han alltid har haft det svårt med relationer, det han försöker förmedla går ju inte att INTE göra sig rolig över.

Undrar om en sån sak gör att man börjar ragga på barn, för att bli tagen på allvar. Resultat var nog inte vad han hoppats på.
Citera
2024-07-25, 10:31
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Yepp, hörde lite av intervjun (har ingen länk) och han lät närmast psykotisk faktiskt. Vet iof inte hur han var innan. Gissar dock att han alltid har haft det svårt med relationer, det han försöker förmedla går ju inte att INTE göra sig rolig över.

Undrar om en sån sak gör att man börjar ragga på barn, för att bli tagen på allvar. Resultat var nog inte vad han hoppats på.

Jag tror han och en stor del av de andra som fått # inte direkt trivs i sällskap med en gnällig elefanthudad gammal sköka med sand i fettan. Han letade efter ungdomens källa och grävde för djupt helt enkelt i sin iver.

När man sedan själv är i den åldern som barkätaren. Det är nog inte så lätt att komma tillbaka efter fått vara med i denna farsen.
Senast redigerad av isgeten 2024-07-25 kl. 10:33.
Citera
2024-07-25, 12:14
Medlem
olasvenssons avatar
Mats-Elvis (Napp #451).

Han såg ovanligt ful ut.
Citera
2024-07-25, 12:38
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det skaver lite när utvecklingsstörda publiceras. Ja, jag vet att de är lika farliga för barn men det är ändå nåt som skaver. #451 har ett uppenbart Samhall-jobb...

Han verkar härligt efterbliven. Bara det borde han sitta i fängelse för.
Citera
2024-07-25, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det skaver lite när utvecklingsstörda publiceras. Ja, jag vet att de är lika farliga för barn men det är ändå nåt som skaver. #451

…snip….

I övrigt är det fett störigt att joggande #450 ännu inte är ID:ad. Han ser inte ut som nån lever ett isolerat liv och han verkar ha ett jobb så nog träffar han folk i vardagen alltid så nån borde ju känna igen honom. På ena kukbilden så tycker jag att man kan se att han har knegarhänder så att han jobbar inom bygg stämmer säkert. Han skrev väl nåt om att duscha och byta om efter jobbet också? Han skulle raka pungen innan träff så att barnet kan suga ordentligt.

"Så raka fittan för snart ska du få bli knullad som du aldrig har fått bli förut Åhh längtar efter dig"
A) håller med.

B) ja nån måste fan plocka fram den där slemproppen, man såg på hans selfies att han gillade sig själv. Han ska inte komma undan.

Tyvärr kan jag bara erbjuda 2 miljoner slotty till den som hittar honom.
Citera
2024-07-25, 13:12
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
360 var den mildaste gäddan i hela dumpens historia, det grövsta han skrev var att han ville att hon iförd mjuka fejk-handbojor skulle suga hans kuk.
Det är inte i närheten så grovt som alla andra gäddor uttrycker sig, inga kukbilder heller.
Han tvekade också några gånger men då eldade fiskaren på med diverse snusk.

Så ja det finns ju grader i helvetet.
Aa men det var fortfarande till ett (vad han trodde) ett barn. Var går gränsen? Gränsen var enligt mig pssserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in