Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
Fantastiskt.
Nu är det glädje i tråden och i Telegramgruppen. Gäddan kanske står med på pappren från Bolagsverket så det rättfärdigar helt klart att anonyma personer slår sönder fruns restaurang som hon spenderat all vaken tid sedan hon kom till Sverige med att bygga upp.
Hon borde helt klart lämna gäddan. Vad hon ska leva på? Hon har ju restau… Nej, visst ja. Den är ju demolerad. Nåja, det är hennes problem. Hon får väl sluta äta och bo. Vadsomhelst, bara hon gör en bunt anonyma näthatare nöjda. Det är det absolut viktigaste.
![Yes](https://static.flashback.org/img/smilies2/yes.gif)
Välkommen att delta i firandet!
För övrigt, ja, det är trist att det finns idioter som ger sig på anhöriga. Men dessa idioter är inte Dumpens problem. Själv fattar jag inte hur man orkar engagera sig i att kontakta gäddorna eller ta till handgripligheter. Å andra sidan känns det på ett sätt mysigt
att det sker. Det innebär att följetongen Dumpen fortsätter och att det finns både häxjakter och snyftartiklar att ta del av. Fantastiskt fin underhållning!
Vem blir näste man till stupstocken? Hur vanskapta kukar kommer vi få se? När ska myndigheterna reagera? Kommer jag nånsin få se en bekant hängas ut? Hur spektakulära självmord får vi läsa om? Hur ser debatten ut om ett år? Gissa om man är taggad på fortsättningen!
Citat:
Ursprungligen postat av
snasavglas
Ojdå. Ja som pappa vill man säkert att ens unge ska ha det bra oavsett vad han ställer till med, men gubben har nog inte det inflytande över samhället som krävs för att sonen ska kunna få en dräglig tillvaro. Nog klokt av honom att avstå älgjakten för att slippa hamna i vägen för ett vådaskott men jag blir förvånad om han inte tar sig själv av daga på egen hand. Han måste vara så jävla körd.
Fast måste han verkligen det. Ponera att han vore jävligt envis och valde att bo kvar i Vingåker. Skulle han bli misshandlad om vartannat eller mest utsatt för glåpord? De kan knappast hindra honom från att handla sina livsmedel i butikerna. Och även om de har rätt att porta någon så kan han väl kontakta myndigheter om samtliga butiker portar honom trots att han inte är dömd. Det borde leda till att han får allting hemlevererat istället. Så han borde ju egentligen kunna bo kvar förutsatt att han står ut med blickar och glåpord.