2024-07-25, 01:21
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#451;Vem skulle ens dejta denne utvecklingsstörde man ? Han är snarare ofarlig klistrad vid KiK. Vore värre om han stod och lurade vid en skolgård.

Han hade behövt ta till våld för att få sina behov tillgodosedda. jag kan säga av erfarenhet att handlar det om någon kromosom som är åt helvete så finns det ofta hypersexualitet och just för att dom är efterblivna riktas sexualiteten åt höger, vänster, uppåt och nedåt. Definitivt inte ofarlig någonstans.
Citera
2024-07-25, 02:03
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Ny gäddis: https://dumpen.se/2024/07/24/mats-el...451-soderhamn/

Måste ju vara rena drömkillen för en 14-årig tjej? Ser ut som en blandning mellan en undernärd Mussolini, gubben Benny Hill brukade slå på huvudet, spelar Boccia och har en äkta dra-maten med till sug- å knullträffen!
Hahaha! Man tackar ännu en gång Dumpen för den magiska avslutningen på kvällen. Jag anar att vi har ett nytt meme här i tråden med detta glada lilla missfoster. Lär inte dröja många timmar idag innan någon nappar på att ha det där guldmongoloida trynet som avatar. Påminner ju rejält om den där mongosnuten som åker båt i ett par av Bond-filmerna. Pepper?

https://dumpen.se/wp-content/uploads...7/IMG_3733.png

Möjligen nån annan seriefigur också som jag inte minns namnet på.

https://static.wikia.nocookie.net/mi...20141024014045

Och man kan bara älska sättet han säger ovidkommande saker på. "Jag spelar Boccia och håller på med gym". Inget med saken att göra men Patrik tolkar det som att han försöker dra CP-kortet för att vinna sympatier.

Ja, jävlar. Jag hade betalat rätt bra ändå för att få se Mats-Elvis ta för sig och göra precis vad han vill med Diana Baban.

Dessutom fyller han 60 nu på fredag och ger sig själv en alldeles förträfflig jubileumspresent.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-07-25 kl. 02:14.
Citera
2024-07-25, 05:26

https://dumpen.se/2024/07/21/lordhumpit/

Info om honom hur han har det idag?
Rebus finns längre ned i tråden så namn är säkerställt.
Citera
2024-07-25, 06:51
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Han hade behövt ta till våld för att få sina behov tillgodosedda. jag kan säga av erfarenhet att handlar det om någon kromosom som är åt helvete så finns det ofta hypersexualitet och just för att dom är efterblivna riktas sexualiteten åt höger, vänster, uppåt och nedåt. Definitivt inte ofarlig någonstans.

En extra förnöjelse är hans "Söderhamns parasport"-emblem han har på jackan.
Har han engagerat sig där för att kunna förgripa sig på utvecklingsstörda?
Citera
2024-07-25, 07:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Tänkte också på det, kanske har en funktion som materialare - obegränsad tillgång till svettiga flickkläder och rännande i omklädningsrum.

Citera
2024-07-25, 08:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Är du svagbegåvad?

Du märker inte att han är extremt utvecklingsstörd? Han är ju för fsn som en 5-åring i huvudet.

Va fan,ta kontakt med hans stödboende istället för att tjäna lite enka swish
Citera
2024-07-25, 08:35
Medlem
PROLIFICs avatar
Det skaver lite när utvecklingsstörda publiceras. Ja, jag vet att de är lika farliga för barn men det är ändå nåt som skaver. #451 har ett uppenbart Samhall-jobb (10-15.30 i en matvarubutik), verkar spela nån sorts para-boccia och har en särskild postadress till vad jag antar är en god man. Sen så är han tydligen en mycket aktiv chattare och jag tror att Sara i konfrontationen säger att han runkar till barn (eller nåt liknande) och det måste få ett stopp givetvis. Han är urtypen för gädda som skulle nappa på vad som helst mellan 13 och 93. I konfrontationen verkar hans mentala nivå vara som en 10-åring, nästan ännu yngre.

I övrigt är det fett störigt att joggande #450 ännu inte är ID:ad. Han ser inte ut som nån lever ett isolerat liv och han verkar ha ett jobb så nog träffar han folk i vardagen alltid så nån borde ju känna igen honom. På ena kukbilden så tycker jag att man kan se att han har knegarhänder så att han jobbar inom bygg stämmer säkert. Han skrev väl nåt om att duscha och byta om efter jobbet också? Han skulle raka pungen innan träff så att barnet kan suga ordentligt.

"Så raka fittan för snart ska du få bli knullad som du aldrig har fått bli förut Åhh längtar efter dig"
Citera
2024-07-25, 08:54
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Mats-Elvis är ju utvecklingsstörd, har ett sådant jobb som FK betalar. Hade också en tröja där det stod "parasport " på.. Kan inte dumpen sluta plocka utvecklingsstörda iaf?
#451 Här möter Patrik sin överman, inte idrottsligt men det slår verkligen gnistor när två med samma intellekt sparras.

Mats-Elvis - Patrik Sjöberg - oavgjort?
Citera
2024-07-25, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Klarar man av sexchatta och runka framför luren så är man tillräckligt utvecklingsstörd att bli stenad till döds.

Ni som skyddar alla mongon. Skulle de slå er med batong i huvudet och knulla er i röven hade ni bara tackat och tagit emot? Sagt att cpmongot var duktigt och suttit senare med de och ritat teckningar? Då kan ni ju ställa upp med att vara först i ledet så dessa mänskliga avfall kan få ut sina pervisioner, ta på er blöja och peruk cosplaya att ni är barn åt dessa pedofiler
#451 Lol lugna ner dig. Jag förstår att du är upprörd, men du måste nog försöka välja bättre vilka bollar du springer på.

Jag hade gärna ritat en teckning, batongen återkommer jag helst om. Har du barn förresten?
Citera
2024-07-25, 09:10
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Är du svagbegåvad?

Du märker inte att han är extremt utvecklingsstörd? Han är ju för fsn som en 5-åring i huvudet.

Va fan,ta kontakt med hans stödboende istället för att tjäna lite enka swish

Han spelade dummare än vad han är.
Citera
2024-07-25, 09:12
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret

https://dumpen.se/2024/07/21/lordhumpit/

Info om honom hur han har det idag?
Rebus finns längre ned i tråden så namn är säkerställt.

Han finns fortfarande listad som anställd hos sin arbetsgivare, kommunens största bostadsbolag.
Citera
2024-07-25, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Är man mindre farlig, och har man bättre omdöme, om man är utvecklingsstörd?
Jag skulle nog säga att den med bättre omdömde i dessa fall är de som inte skrämmer bort ungarna, framställer sig själv som attraktiv för trasiga barn och framförallt har omdöme att inte åka dit på Dumpen.

Tror du 451 badar i barnvaktsjobb på hemorten?

Jag skulle säga att de som swishat till dumpen har all anledning att ifrågasätta varför som lägger energi på den här typen människor som med sin blotta uppsyn håller barn på långt håll.

Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
På internet? Nääää den går jag inte på Tindravarg.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2024-07-25 kl. 09:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in