Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpkorven
De brukar göra dessa fel. Har du hört podden? Patrik har NOLL koll på vilka gäddor som är vilka nummer. Varför inte skriva upp detta inför poddinspelandet? Det tar liksom inte mer än några sekunder...
Jag skrev om röran i podden igår! Hur svårt kan det vara att ha ett litet manus? Tar väl inte så lång tid att skriva ner nummer, namn och några stödord om varje gädda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpkorven
Det är sjukt att #450 fortfarande är oidentifierad.
Håller med! Väldigt störigt!
-------
Jag har svårt att förstå de som inte tycker att #459 och #460 borde ha publicerats. Jag har skrivit om det tidigare och ja, visst är det vissa publiceringar som skaver men inte de två senaste. Och vadå prata med anhörga? Är gäddorna ensamstående så tycker en del alltså att Dumpen ska prata med gäddornas barn så att de ska läxa upp sina pedofilföräldrar? Jag förstår ingenting av det resonemanget.
Och ja, de är fula gamla gubbar som skickar skitfula bilder till barnen men tror folk att alla som begår sexuella övergrepp mot barn är snygga? Man kan sitta och skratta åt det orimliga i att gäddorna tror att barnen tycker att de är sötisar på sina grodperspektivbilder men att det begås övergrepp på barn där den initiala kontakten skett på internet det vet vi ju. Och alla förgripare är inte unga och fräscha.
Jag känner inte till turerna kring #300 men han hade förgripit sig på en 13-årig flicka. Hur han kom i kontakt med henne vet jag inte men det är
inte en vacker karl. Anskrämligt ful där han står i sin psykoströja och äcklar sig med slapptasken och väser i sitt headset och kör på med tantdildon. Även riktigt fula jävla gubbar kan således vara mycket farliga för barn - oavsett vad en del här försöker säga.