Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHatter
Så sant. Jag roas mest av de underligaste figurerna som de fiskar fram. I just Fluffets fall så är jag osäker på hur starka dragningar han har till barn. Det var hela tiden hans fluffiga underkläder som var huvudakten och fjortisen han skulle träffa verkade mest vara ett besvärligt bihang till näsan hon ägde och som skulle få besöka hans illgröna skrev i baksätet på någon parkeringsplats någonstans. Hade näsans ägare så varit 80+ så tror jag han rullat ut sin Volvo från gårdsplanen och ställt upp, alltid redo att serva alla oräkneliga fans med sin svans och sitt fluffiga underliv.
Men det kanske är säkrast att inte raljera allt för mycket så att han inte vevar igång sin stora robot i vredesmod och huffar och puffar och blåser ner mitt hus över mig.
Sant så sant, han var nog mest jäkligt skev, men på samma gång pratade han sex med mer än ett barn, dels Dumpens fiktiva men även andra såklart.
(Kolla konfrontationsvideon)
Jag är övertygad om att om en gråsten hade gillat "Fluff" hade Fluffis stoppat upp gråestenen i arslet medan smekt sin lem och livesänt det till sina följare.
"He will huff and puff and fluff your house down."