2024-08-28, 22:00
Medlem
Berraperra1975s avatar
Väldigt märklig gädda #471. Pengar finn bevisligen men var tusan kommer dom ifrån. Bolaget han är involverad i har 0 kr i omsättning. Han har en bror som har 8 bolag och alla har 0 kr i omsättning och har haft så i många år. Måste säga att det ser väldigt konstigt ut.
Citera
2024-08-28, 22:01
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Korrekt, men bara för att han är skriven där så implicerar det inte per automatik att han faktiskt bor där.

Nä, det är så sant. Får ta mc förbi där imorgon och kolla. Är det någon som kladdat "Peddo" eller liknande på garaget eller bilen, så är det nog där han bor.
Citera
2024-08-28, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Nä, det är så sant. Får ta mc förbi där imorgon och kolla. Är det någon som kladdat "Peddo" eller liknande på garaget eller bilen, så är det nog där han bor.

Hehe låter vettigt
Citera
2024-08-28, 22:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Men tanke på hur mycket hon förlorade så var det otroligt starkt av henne att lämna #392. Dom bodde i hus och hon hade flera barn sedan tidigare. Håller med dig, hoppas verkligen att hon hittar en normal skötsam man för det är hon värd.
Fast nog svårt att få tag i en ny, vem vill få denna uppmärksamhet?
Citera
2024-08-28, 22:28
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg

Om du har en stor MC som låter mycket så bara stå framför huset på tomgång en stund och glo, gasa lite och ha solbrillor på/visiret nere. Har han psykiska problem utöver pedofilin så kan det vara kul att skrämma honom lite, han vågar inte gå ut på ngn vecka...
Citera
2024-08-28, 22:35
Medlem
Det där var inte Sara som konfronterade.Verkar inte vara arga tanten heller som de använde nån gång förr.
Citera
2024-08-29, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master-Stig
Medans vi väntar på nytt så passar det bra att repetera Master-Stigs regler:

1. Jag kommer att tjäna, lyda och tillfredsställa min Härskare.

2. Över allt annat är min primära roll att tillfredsställa min
Härskare. Jag hoppas att Han ser mig göra allt jag kan för detta, oavsett om jag är i Hans närhet eller ej. Min Härskare känner min potential. Han litar på att jag kommer att reagera i överensstämmelse med min potential. Han vet vad som är bäst för mig, och hur viktigt det är att jag föregår med ett gott exempel inför andra kvinnor.

3. Jag avgudar min Härskare.

4. Jag avgudar min Härskares kropp.

5. Min Härskares makt fyller mig med vördnad. Bara blotta tanken på Honom eller Hans röst fyller mig med styrka.

6. För att få njutning måste jag förtjäna det.

7. Jag litar på min Härskare, Hans ansvar, Hans skicklighet, Hans hunger och behov, Hans omtanke om min säkerhet, min känslomässiga, psykiska, sociala, sexuella och fysiska hälsa.

8. Jag är inget annat än ett objekt av stort värde för min Härskare, ett instrument som min Härskare använder för sitt välbefinnande.

9. Jag avgudar min Härskares piska.

10. Jag kommer att fråga min Härskare om tillåtelse om lov för att få utföra mina behov.

11. Min kropp och min själ är min Härskares tillhörighet.

12. Jag måste genast tacka min Härskare oavsett vad Han gett mig.

13. Jag måste vara specifik och tydlig i mitt tal.

14. Jag ska inte tveka när jag besvarar min Härskare.

15. Jag ska tacka min Härskare för den disciplin och bestraffning jag förtjänar och i detalj ange vad jag fått och även varför.

16. Min egen vilja är den som regleras i dessa regler. Jag ska rapportera mina framsteg till Honom.

17. Jag är alltid undergiven min Härskare oavsett om Han närvarar eller ej, alltid beredd att tillfredsställa Honom. Jag litar på att min Härskare ser till min säkerhet samt skyddar sitt och mitt rykte.

18. Alla mina val ska vara baserade på att dom tillfredsställer min Härskare.

19. När jag inte är i närheten av min Härskare och jag måste göra val kommer jag att utföra dom efter min bästa förmåga och inom dom föreskrifter och regler som Han tillåtit.

20. Jag ska bära min Härskares halsband/tecken med en ära som signalerar Hans ägande och min tillgivenhet till Honom.

21. Jag ska bära mina kedjor som min Härskare ger mig som ett tecken på min position i livet. Min tillhörighet till Honom. Jag ska bära dom om så krävs runt min hals, vrister, anklar och midja.

22. När jag är redo så skall jag bära Hans ringar som ett tecken på min undergivenhet till Honom. En genom vardera bröstvårtan och en genom vardera blygdläppen.

23. Min mun ska refereras som en slynmun och den ska användas som en slynmun.

24. Mitt kön ska refereras som en fitta.

25. När min Härskare kuk stoppas i min slynmun och jag är beordrad att suga, så kommer jag att göra det så länge jag beordras. Mina händer ska vara placerade på ovansidan mina lår, bakom nacken eller hållas vid ryggslutet, så att jag under avsugningen kan använda hela min kropp för att visa min hunger inför Honom.

26. Min Härskares sperma får aldrig gå förlorad, jag ska svälja allt när Han kommer i min slynmun, slicka upp det från mina händer, eller från det fat som jag håller fram för Honom när Han kommer. Jag ska tvätta Hans kuk noggrant. Sperma är en gåva från min Härskare och det är en ära att få den. Ätandet av Hans sperma ska ses som ett av dagens mål mat.

27. Jag avgudar min Härskares kuk, ollonet och dess skaft samt pung.

28. Jag avgudar min Härskares bak. Jag ska hungrigt tvätta Hans bak, slicka mellan skinkorna, så länge nu Han beordrar det.

29. Jag ska aldrig se i min Härskare ögon om jag inte fått tillåtelse.

30. Mitt huvud ska vara nedböjt i min Härskares närhet om inte andra order givits.

31. Min blick ska vara sänkt i min Härskares närhet.

32. Jag skall alltid använda avslöjande och sexiga kläder i samvaro med min Härskare om inte annat medgivits. Kläderna ska ge en enkel access till min fitta, rumpa och bröst.

33. Jag måste klä av mig alla kläder när min Härskare beordrar det oavsett var jag är.

"Ätandet av Hans sperma ska ses som ett av dagens mål mat."

"28. Jag avgudar min Härskares bak. Jag ska hungrigt tvätta Hans bak, slicka mellan skinkorna, så länge nu Han beordrar det."

Hahaha! Vilken sjuk och äcklig individ!
Citera
2024-08-29, 01:33
Medlem
tindravargs avatar
Hur kan man dömas för så här vidriga brott och anhöriga chefer kollegor vet inte? Eller? #471
Citera
2024-08-29, 02:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Väldigt märklig gädda #471. Pengar finn bevisligen men var tusan kommer dom ifrån. Bolaget han är involverad i har 0 kr i omsättning. Han har en bror som har 8 bolag och alla har 0 kr i omsättning och har haft så i många år. Måste säga att det ser väldigt konstigt ut.

Kolla på krafman. Snubben gör vinster på miljonbelopp varje år och hans bror har tjänat 10 000 miljoner kronor på ett år.
Citera
2024-08-29, 07:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Som kommunikationschef har han nog bra koll på vilken information som når "företaget" också #471
Citera
2024-08-29, 07:45
Medlem

Vilken lurig jäkel. Föreslog att barnet skulle ta med en kompis för att känna sig tryggare direkt följt av följdfrågor om hon hade någon speciell i åtanke osv. Förmodligen ett väl inövat koncept då samma upplägg stod att läsa i domen (att han mötte upp två barn).
Senast redigerad av Gemini_ 2024-08-29 kl. 08:23.
Citera
2024-08-29, 09:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Kolla på krafman. Snubben gör vinster på miljonbelopp varje år och hans bror har tjänat 10 000 miljoner kronor på ett år.

10 miljarder?!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in