Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Han har väl iofs inget val. Skulle han låta barnen svälta och ha det tråkigt i flera dagar, så skulle det bli ett jävla liv på dem och inget sex. Är han säkert medveten om. Men han sammanställde då en fin meny, det får jag tillstå. Inte bara korv och makaroner (även om små barn förvisso brukar uppskatta sånt enkelt.. ).
Är det sant att han mår uselt är det dock rätt åt honom. Det var en diabilisk plan det där
Ja, en diabolisk plan. Fy fan. Han är dock förmodligen ganska van att organisera saker på jobbet och kan därför sammanställa en meny lämplig för barn (han vill sexleka med
) och dagsprogram. Till skillnad från många andra gäddor som har noll och ingen tanke på logistik, mat och andra praktiska ting. #446
Edit: Jag ser nu han nyss diskuterats och är reggad som avliden. Jag tycker givetvis att det är fruktansvärt när folk väljer att avsluta sitt liv men jag förstår att man inte ser någon annan utväg när man i lokalmedia omnämns som "näringslivsprofil" och man kommer ut som barnknullare på nätet. Det var inte fråga om en lätt omdömeslös och närhetstörstande tomte som nappar på allt. En sån stackare kan komma tillbaka antar jag. Här var det fråga om en gädda som ville leka incestlekar med sjuåringar (?).