Jaha. Då har vi #447 då. Han hamnar lite i skuggan av Lilldildons a.k.a Näringslivsprofilens frånfälle.
På tal om dildos så verkade ju #446 ha införskaffat mindre dildos som passar barn? Hans chattloggar presenterades så dåligt så jag orkar inte gå tillbaka och kolla. Han skaffade alltså dildos anpassade för barnen. Sjukt och vidrigt. Givetvis! Men vad är det för fel på snubbar som Svetsloppan #445 som verkar vara singlar och har en massa nyinköpta sexleksaker hemma? Vad gör de med dessa? Man får ju hoppas att de använder dem på sig själva och inte att de har ett lager hemma de använder på liggen de lyckas får tag på. Fenomenet att dela sexleksaker. Väldigt konstigt. Då kan man ju isf förstå fettsäcken #442. Han försökte få liv i ett dött sexliv genom att beställa en julkalender med "spännande" sexattiraljer men sambon var inte intresserad så det blev fortsatt termosknull för honom. Jag betvivlar inte att de leksakerna var oanvända. Men vilka singelmän är det som köper hem dildos bara så där? Jag fattar ingenting.
Hursomhelst så hamnar ju #447 i skuggan när lilldildon som utvecklade gallerior valde att checka ut. Men srsly, vad är det här för snubbe? Drar lökiga skämt som inte ens kvalar in som s.k. pappaskämt. Bara fett med cringe. Tycker själv att han är sjukt rolig och fyndig (och dessutom gör det offentligt i sociala medier tror jag?) och verkar skämmas noll för sitt trollfejs, minikuk och frisyr som ser ut att sitta på en trött after ski-musiker som kör timvik som musikfröken efter pensionen och tycker att John Fogerty är det bästa som hänt världen (förutom högstadiesnippa).
Han slutade räkna efter 100 unika ligg. Så mycket har den här barfotasmurfen legat.
Han kommer glidande i tröja med en företagslogga och shorts köpta på en marknad och har ens inte bemödat sig med fixa håret och ta på sig skor när han ska träffa barnet. Och han vill hångla med henne länge. Vilken vuxen person, oavsett kön och sexualitet, skulle bli tänd på det där som kommer vaggande? Svar: ingen. Men #447 tror att en söt högstadietjej blir sugen.