Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-20, 06:37
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#446 Ska vara avliden enligt tråd om gäddan i Aktuella brott och kriminalfall.

Inte förvånad om det stämmer. Måste vara skyhög suicidrisk på någon som erkänt åratal av övergrepp, något som sedan dessutom blir offentligt i en liten stad. Övriga gäddor kan ju komma undan med snack om att allt bara var fiktivt och aldrig skulle ha hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av MaximalOtur
Jag kan bekräfta att #446 tagit sitt liv.

Ja, han registrerades som avliden 2024-07-20 enligt ratsit
Citera
2024-07-20, 06:37
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag har nog aldrig någonsin sett en vuxen människa komma gående på gatan barfota tidigare, vilken jävla syn!
Dryg som fan är lilla gubbjäveln också.
150 lång, micropenis och komma gående som en pingvin.
Varje fjortis våta dröm.
Personen i fråga är tydligen från Tärendö i Norrbotten, typ kring Pajala-trakterna och nära till Finland. Med tanke på hans efternamn så undrar jag om han kan ha finskt eller samiskt påbrå, eller bäggedera. #447. Här har vi att göra med en hotfull och våldsam person, tänker jag.
Citera
2024-07-20, 06:41
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Snart kommer peddokramarna att snyfta och klaga på dumpen. #446 hade extremt sjuka intressen. När dessa blev kända för allmänheten trädde fallhöjdseffekten in till fullo. Han ville nog heller inte ha vidare utredning om sina förehavanden hos farbror blå.
Citera
2024-07-20, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888

Inga tårar här, han gjorde något bra i alla fall.

Men snälla alla, ge nu fan i anhöriga!
Citera
2024-07-20, 07:07
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Någon som vet om gädda 446 varit frimurare?
Undrar jag också. En person i tråden om honom på Aktuella brott och kriminalfall påstår det. Men jag söker eventuell bekräftelse på den uppgiften. En med samma efternamn och liknande förnamn som 446, född 1959, är i a f frimurare.
Citera
2024-07-20, 07:16
Medlem
Synd att #446 tog träskpillret. Nu blir det väl säkert ingen utredning kring de barn han förgripit sig på genom åren.
Citera
2024-07-20, 07:34
Medlem
#446 registrerad avliden IDAG. det 1a jag skrev för några dagar sedan var emigrera eller Suicid. Det verkar som att jag fick rätt.
Citera
2024-07-20, 08:01
Medlem
Galejans avatar
Undrar om #446 åt upp all maten han köpte hem till pedofilmamman och hennes två polska barn eller om maten ligger och ruttnar i kylskåpet i detta nu? Och nu är han dessutom själv död.
Citera
2024-07-20, 08:06
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaximalOtur
Jag kan bekräfta att #446 tagit sitt liv.
På 61-årsdagen.
Citera
2024-07-20, 08:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han har väl iofs inget val. Skulle han låta barnen svälta och ha det tråkigt i flera dagar, så skulle det bli ett jävla liv på dem och inget sex. Är han säkert medveten om. Men han sammanställde då en fin meny, det får jag tillstå. Inte bara korv och makaroner (även om små barn förvisso brukar uppskatta sånt enkelt.. ).

Är det sant att han mår uselt är det dock rätt åt honom. Det var en diabilisk plan det där

Ja, en diabolisk plan. Fy fan. Han är dock förmodligen ganska van att organisera saker på jobbet och kan därför sammanställa en meny lämplig för barn (han vill sexleka med ) och dagsprogram. Till skillnad från många andra gäddor som har noll och ingen tanke på logistik, mat och andra praktiska ting. #446

Edit: Jag ser nu han nyss diskuterats och är reggad som avliden. Jag tycker givetvis att det är fruktansvärt när folk väljer att avsluta sitt liv men jag förstår att man inte ser någon annan utväg när man i lokalmedia omnämns som "näringslivsprofil" och man kommer ut som barnknullare på nätet. Det var inte fråga om en lätt omdömeslös och närhetstörstande tomte som nappar på allt. En sån stackare kan komma tillbaka antar jag. Här var det fråga om en gädda som ville leka incestlekar med sjuåringar (?).
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-20 kl. 08:14.
Citera
2024-07-20, 08:10
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkPlaces
Synd att #446 tog träskpillret. Nu blir det väl säkert ingen utredning kring de barn han förgripit sig på genom åren.
Det är slagsidan av saken. Vi kan däremot alltid hoppas att offer nu får det lättare att träda fram och berätta.
Citera
2024-07-20, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
På 61-årsdagen.

Tragiskt att barn som kan ha råkat ut för gäddäcklet aldrig kan få upprättelse nu när den fege fan väljer att avsluta sitt liv.

Myndigheterna borde frysa gäddans tillgångar tills utredning är färding om hans erkännande i chattarna om att sexuellt utnyttjat en liten flicka.

Hoppas att gäddan testamentterade en del till Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in