Citat:
https://www.jula.se/catalog/klader-o...s-herr-902220/
#399 #400
Var tvungen att kolla, jojo, visst är de senaste gäddkostymerna köpta på Jula.
Det verkar ha varit en strykande åtgång på varseljackan
Produkten finns inte längre i Julas sortiment och går inte att köpa.
#399 #400
Var tvungen att kolla, jojo, visst är de senaste gäddkostymerna köpta på Jula.
Det verkar ha varit en strykande åtgång på varseljackan
Produkten finns inte längre i Julas sortiment och går inte att köpa.
Jag läste en av recensionerna på hemsidan:
"Bra material tål en hel del för mitt syfte att bära denna"
Gädda? Nä, men många verkar oerhört missnöjda med den usla dragkedjan. Tänk vilka spännande miljöer man hamnar i tack vare den här tråden. Recensioner av Julas arbetskläder. Där trodde man inte att man skulle hamna. Vem fan är det som går in och recenserar jackor? Hela 65 pers har gjort det.
Men jag kan tänka mig att det är ett bra plagg för människor som färdas på cykel. #399 har ju dessutom en snabbare cykelmodell så det är bra om hans syns ordentligt ute i vägrenen. Särskilt som han inte har några lysen.
Bra citat han drar till med: "Det är som så här, världen är ju som den är." Smart att dra till med när man inte vill ta ansvar för sina handlingar. Det är inte mitt fel, världen ser ut så här. Vilken JÄVLARNS stolle. Börjar surra om att tjejer säljer bilder. Som att hans eget incestprat med barn skulle mildras p.g.a. det? Det är bildtjejernas, världens och ev. också Göteborgs fel att #399 är ett snuskpeddo.
#400 igen då. Tänk om det hade varit två vuxna som hookat på Tinder. De ska ses och pratar i telefon innan träff. Mannen ligger och runkar och stönar och pratar om sina nässelutslag men berättar lugnande att "klådan har släppe". "Jag ligger och runkar". Sexig info en potentiell date gärna vill ha!
Och så beter han sig som värsta Tinder-primadonnan. Han upprepar flera ggr att det är för bra för att vara sant och att han inte legat på 25 år men ändå så börjar han dribbla med mötestiden för att han ska cykla iväg och köpa kattmat. Varför kunde inte det slöa fanskapet gå upp tidigare? Och tänk er att en Tinderperson kommer med det här erbjudandet: "Ja ja kommer och möter dig med cykeln. Kan skjutsa dig om du vill, har elcykel med korg som du kan sitta i. Inte korg låda menar jag. Kåt på dig....".
Tycker att han är jävligt tjatig och äcklig i chatten. Gnäller efter bilder. "Visa nåt snälla, gör en äldre man kåt" "Vill se hud, rumpa, lår, fitta. Strippa. Gör mig kåt. Kom igen. Ger upp snart." "Gör min dröm till verklighet visa upp dig hur en 13 åring ser ut utan kläder please". Ser man bara konfrontationsvideon är det lätt att tro att han är en harmlös lådcyklande varselbyfåne men han är ju ett manipulativt och tjatande as.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-03-26 kl. 10:38.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-03-26 kl. 10:38.