Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-07-05, 07:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Om du blivit utsatt för övergrepp skulle du alltså hellre bli det av en välutbildad vältalig man med hög social ställning?
Samt, man får inte glömma att så fort en mening som anspelar på sex skickas till ett barn så är det ett övergrepp. Ett barn kan bli förvirrad, fundersam, rädd och orolig - med mera - av meningar som avviker. Därför ska även tannalösa mongon som 439 hängas ut. De har tagit beslutet att anspela på sex i en konversation med ett barn, något som lika gärna skulle ha kunnat vara ett riktigt barn även om det riktiga barnet med låg sannolikhet hade velat träffa det tannalösa mongot. Övergreppet har alltså redan begåtts.
Citera
2024-07-05, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sara behöver ju inte hålla sig undan åtal längre, det rann väl ut i juni? Därför är man tillbaka på banan igen.

#439 är ju uppenbart förståndshandikappad. Det här är ännu en i raden av män som aldrig borde publicerats. Det spelar ingen roll att han ”groomar barn”, ser man ut som en bajskorv, uttrycker sig och stavar som en lågstadieelev och har en personlighet som skriker LSS-boende så utgör man ingen fara för någon. #439-an är en ny KinkyBrian/CandymanKent och skälet till varför han publiceras istället för att bara kontakta hans vårdnadshavare/gode man är för att Sara är sadist med ett jättestort eget bagage som hon ständigt bär på. Hon hatar män och manlig sexualitet, oavsett hur den ser ut.

Nja, Sara motiverade det ju faktiskt indirekt i konfrontationen med att iom att han hade körkort/yrkesförarbevis, ansågs han av samhället vara en fungerande individ med konsekvenstänk. Ganska rimligt ändå, kan jag tycka - han lär ju knappast vara omyndigförklarad, faktumet att han troligtvis har lägre IQ än snittet till trots.
Ok att få 12-åringar kanske låtit sig groomas av denna heting. Men en lågbegåvad, sexuellt frustrerad tok - känns det ok att ha gåendes fritt i närområdet? I min bok är det en riskprofil för handgripliga, fysiska våldtäkter ute i det fria.
Nä, #439 hade nog haft det bättre på ett boende. Hela hans uppsyn vittnar ju om att han inte kan sköta basala grejer. Så fan vet vad en sådan kan hitta på när han korsar väg med en ensam 10-12-åring på en tillfälligt ödslig plats, och kuken tar över den redan ringa tankeverksamheten…
Riskperson.
Citera
2024-07-05, 07:30
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Nja, Sara motiverade det ju faktiskt indirekt i konfrontationen med att iom att han hade körkort/yrkesförarbevis, ansågs han av samhället vara en fungerande individ med konsekvenstänk. Ganska rimligt ändå, kan jag tycka - han lär ju knappast vara omyndigförklarad, faktumet att han troligtvis har lägre IQ än snittet till trots.
Ok att få 12-åringar kanske låtit sig groomas av denna heting. Men en lågbegåvad, sexuellt frustrerad tok - känns det ok att ha gåendes fritt i närområdet? I min bok är det en riskprofil för handgripliga, fysiska våldtäkter ute i det fria.
Nä, #439 hade nog haft det bättre på ett boende. Hela hans uppsyn vittnar ju om att han inte kan sköta basala grejer. Så fan vet vad en sådan kan hitta på när han korsar väg med en ensam 10-12-åring på en tillfälligt ödslig plats, och kuken tar över den redan ringa tankeverksamheten…
Riskperson.
Sara kan argumentera för uthängning i elva fall av tio eftersom hon drivs av en psykisk störning som har sin botten i hennes tidigare hårda liv som hemlös prostituerad narkoman. Hon är extremt långt ifrån att vara den som ska röja gatorna från slödder eftersom hon själv är skadat gods.

Varken KinkyBrian, Candyman Kent eller den här tandlöse IQ69-pellejönsen bör ha hängts ut. Samma med rullstolscepet som satt i permobil som hängdes ut för ett par år sedan (glömt numret). Hur är de här farliga för någon? Istället bör de sociala myndigheterna på gäddans ort ha kontaktats, för att alla fyra har en dossier hos det lokala socialkontoret är givet. Om man lägger bort det allomstädes närvarande Flashbackska hatandet för en stund så ser man att det här inte är någon norsk källarpedofil eller högt uppsatt major och lokalpolitiker som åtnjuter möjlighet att utöva makt. Det här är avsigkomna människospillror som är i behov av vård, inte straff. Att någon av dem burits under armarna till ett körkort betalt av Arbetsförmedlingen någon gång på det släpphänta åttiotalet är inte ett argument. Jag känner också till ett par LSS-figurer här i min hemstad som legitimerar sig med ett körkort, trots att de har god man som betalar deras hyra. Ett äldre körkort säger absolut ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Samtidigt som detta inte handlar om att rädda några barn. Det handlar om att de dövar sin egna smärta genom att förstöra livet för andra människor.
I mångt och mycket är det detta Dumpen bygger på. Trasiga gränslösa människor som beter sig gränslöst mot andra trasiga gränslösa människor eftersom de förstnämnda tjänar pengar på sitt beteende. Och då blir KinkyBrian och #439 bondeoffer i jakten på pengar och tillfredsställelse.
Senast redigerad av Galejan 2024-07-05 kl. 07:32.
Citera
2024-07-05, 07:43
Medlem
Pinoputchins avatar
#438 en känd konstprofil i Tranås, har även kommit ut med minst en bok. Tragiskt...
Citera
2024-07-05, 08:05
Medlem
Citat:
Sara behöver ju inte hålla sig undan åtal längre, det rann väl ut i juni? Därför är man tillbaka på banan igen.

#439 är ju uppenbart förståndshandikappad. Det här är ännu en i raden av män som aldrig borde publicerats. Det spelar ingen roll att han ”groomar barn”, ser man ut som en bajskorv, uttrycker sig och stavar som en lågstadieelev och har en personlighet som skriker LSS-boende så utgör man ingen fara för någon. #439-an är en ny KinkyBrian/CandymanKent och skälet till varför han publiceras istället för att bara kontakta hans vårdnadshavare/gode man är för att Sara är sadist med ett jättestort eget bagage som hon ständigt bär på. Hon hatar män och manlig sexualitet, oavsett hur den ser ut.

Vad snackar du om? En sån här ful fisk , skulle säkert kunna lura yngre barn med cigg etc för att bjuda hem dom.. Man ska inte underskatta dessa gäddors oberäknelighet..
Citera
2024-07-05, 08:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Vad snackar du om? En sån här ful fisk , skulle säkert kunna lura yngre barn med cigg etc för att bjuda hem dom.. Man ska inte underskatta dessa gäddors oberäknelighet..
Ja, och äldre tjejer är nog för "tuffa" för honom, han är rädd att bli utskrattad (som han säkert blev i sin ungdom). Flickor på 8-12 år kan han känna ett övertag över.

Citera
2024-07-05, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
För fan.... Helt otroligt osannolikt scenario att en 12-årig tjej skulle vilja ha sex med den sista gubben. Inga barn räddade, som vanligt.

Det är klart det är för jävligt att han snackat sex med vad han trodde var en 12-åring, men jag känner ändå sympati för denna trasiga och antagligen ensamma man.

Hade varit bättre med en varning här istället för en uthängning. Men det är klart att dom måste offra blod till sina sektmedlemmar och Swishpengar ska in.

Jag tror dock nånstans att det tar emot lite i alla fall hos Sara att hänga ut en gubbe som han då hon kan identifiera sig med hans trasiga liv.

Vadå ensam? Han har både barn och många barnbarn som han har bra kontakt med.
Citera
2024-07-05, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda

#439 har helt klart kunna tafsa på barn med funktionshinder utan att blinka. En del behöver ju hjälp in och ut ur bilen och en välplacerad hand där och där tror jag att han nog unnat sig.

Att han verkar korkad och har en tand kvar ska väl inte vara en anledning till att inte bli publicerad?

Det är en väckarklocka till föräldrar till med barn som behöver färdtjänst att så gott det går hålla reda på hur barnen hanteras i bilarna. Han är inte den enda färdtjänstchauffören som är gränslös.
Citera
2024-07-05, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Har läst chatten med #439
Uttrycker sig om han vore nysvensk. Skriver enormt dålig svenska.

Nej. Han uttrycker sig som vore han mentalt nedsatt.
Citera
2024-07-05, 08:44
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Riskperson.

Citat:
Sara kan argumentera för uthängning i elva fall av tio eftersom hon drivs av en psykisk störning som har sin botten i hennes tidigare hårda liv som hemlös prostituerad narkoman. Hon är extremt långt ifrån att vara den som ska röja gatorna från slödder eftersom hon själv är skadat gods.

Varken KinkyBrian, Candyman Kent eller den här tandlöse IQ69-pellejönsen bör ha hängts ut. Samma med rullstolscepet som satt i permobil som hängdes ut för ett par år sedan (glömt numret). Hur är de här farliga för någon? Istället bör de sociala myndigheterna på gäddans ort ha kontaktats, för att alla fyra har en dossier hos det lokala socialkontoret är givet. Om man lägger bort det allomstädes närvarande Flashbackska hatandet för en stund så ser man att det här inte är någon norsk källarpedofil eller högt uppsatt major och lokalpolitiker som åtnjuter möjlighet att utöva makt. Det här är avsigkomna människospillror som är i behov av vård, inte straff. Att någon av dem burits under armarna till ett körkort betalt av Arbetsförmedlingen någon gång på det släpphänta åttiotalet är inte ett argument. Jag känner också till ett par LSS-figurer här i min hemstad som legitimerar sig med ett körkort, trots att de har god man som betalar deras hyra. Ett äldre körkort säger absolut ingenting.

I mångt och mycket är det detta Dumpen bygger på. Trasiga gränslösa människor som beter sig gränslöst mot andra trasiga gränslösa människor eftersom de förstnämnda tjänar pengar på sitt beteende. Och då blir KinkyBrian och #439 bondeoffer i jakten på pengar och tillfredsställelse.

Han som satt i permobil hade väl flera offer sen tidigare
Citera
2024-07-05, 08:51
Medlem
whataboutisms avatar
Vad gäller den bristande språkförmågan hos #439 så ligger den inte många snäpp under S&P:s. Varje gång jag ser en konfrontationvideo blir jag panikslagen så fort S&P börjar avbryta gäddan och babbla i munnen på varandra av rädsla att deras usla förmåga att uttrycka sig ska besmitta och förorena min egen språkförmåga. ”Vet du vilka konsekvenser barnen får?” och så vidare…

MEN låt oss nu inte glömma #438 och den psykosociala thriller som nu utspelar sig i lilla idylliska Tranås. Här snackar vi ångest av stora mått. Konstprofilen ges nu utrymme i lokalmedia av helt andra anledningar än han är van vid:

Citera
2024-07-05, 09:13
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Han som satt i permobil hade väl flera offer sen tidigare

Mannen som erkände en våldtäkt #103.

Det där jävla svinet hade filmat när han förgrep sig på en flicka med Downs syndrom. Jag tror att det fanns flera filmer på andra offer som också verkade vara funktionsnedsatta. Så nej, bara för att man är bakom flötet så betyder det ju inte att man inte är farlig för barn.

Permobilmuppen blurrades för att han själv har en intellektuell funktionsnedsättning och jag tycker att det är några gränsfall som har publicerats av Dumpen, men det är en knepig fråga. Jag vill minnas att de i ett poddavsnitt säger att de underlåtit att publicera vissa gäddor för att de vid konfrontationen är så uppenbart efter att de knappt ens kan skilja på höger och vänster och förklara hur man kör hem till gruppbostaden.

Kan man jobba som färdtjänstchaufför så är man dock så tillräknelig att man ska publiceras. Inget snack om den saken. Ensamhet är ingen ursäkt för att sextiotaggare ska sitta och skriva till 12-åringar att de vill göra dem med barn. #439
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-05 kl. 09:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in